Sony wprowadziło do przedsprzedaży nowy tablet: Xperia Tablet Z. Dostępny jest on w Centrach Sony i Sony Store oraz w sklepie online www.sonymobile-sklep.pl w cenie 2699 zł. Dodatkowo w Sony Store i Sony Center nabywcy modelu LTE (SGP321E3/W) otrzymają słuchawki bezprzewodowe DR-BTN200M (do wyboru są również: MDR-XB600 lub MDR-V55). Szczegóły na temat promocji Sony Store i Sony Centre znajdują się tutaj.
Na przełomie maja i czerwca br. Xperia Tablet Z dostępny będzie u wszystkich operatorów i w całej sieci sprzedaży. Dodatkowo, w limitowanym białym kolorze, Xperia Tablet Z oferowany jest w Centrach Sony i Sony Store na terenie całego kraju, jak również przez sklep internetowy www.sonymobile-sklep.pl oraz w sieci Orange od czerwca br.
Wprowadzeniu do sprzedaży Xperia Tablet Z towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa, obejmująca telewizję, prasę, media cyfrowe, a także tzw. kanał „out of home” (tj. billboardy, standy reklamowe obecne w Centrach Sony, Sony Store i wybranych halach Media Markt oraz Saturn). Główny motyw kampanii jest rozwinięciem kampanii smartfonu Xperia Z i podkreśla unikalne wrażenia jakie użytkownikom może zapewnić tylko tablet od Sony. Przekaz „Xperia Tablet Z – odkryj wszystkie atuty Sony w tablecie” odzwierciedla kunszt technologiczny, wzorniczy i jakościowy Xperia Tablet Z. Dodatkowo podkreślona została unikalna cecha produktu tej klasy – wodoodporność.
Emisja głównego spotu zaplanowana jest na dzień 7 czerwca 2013 r. i potrwa do końca miesiąca. Lokalna kampania Xperia Tablet Z powstała przy udziale agencji TAG Wordwide, Greenmark oraz domu mediowego PHD Media Direction.
„Xperia Tablet Z zdecydowanie wyróżnia się na rynku - jest najlżejszy, najsmuklejszy i jedyny wodoodporny w klasie tabletów premium oferowanych na rynku. Przyznaję, że zakochałam się w nim!” – powiedziała Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile w Polsce. „Dodatkowo, podobnie jak nasz flagowy smartfon Xperia Z, łączy w sobie najnowocześniejsze parametry techniczne z najlepszą technologią Sony: ekrany wyposażone w technologię Full HD, najnowocześniejsze technologie dla aparatów fotograficznych, funkcję „One-touch” do dzielenia się treściami multimedialnymi poprzez różne urządzenia. Ponadto odznacza się pięknym wzornictwem i możliwością idealnej współpracy z innymi urządzeniami”, - dodała Agnieszka Jaśkiewicz.