PROMO, LAB TV, REPORTER, BABY ROOM - tak nazywają się nowe sekcje w polskim serwisie SonyXperiaPL na kanale YouTube.
Zamierzamy być wszędzie tam, gdzie są nasi klienci. Chcemy towarzyszyć ich życiu, emocjom, radościom, sukcesom. Chcemy być blisko nich, w różnej formie, dając im zawsze to, co marka Sony ma dla nich najlepszego: najwyższą jakość, kulturę komunikacji, wsparcie i… pogodę ducha – deklaruje Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing w polskim oddziale Sony Communications.
Nowa formuła serwisu Sony Mobile w kanale YouTube: http://www.youtube.com/sonyxperiapl zawiera cztery podstawowe sekcje.
W pierwszej, pod nazwą PROMO, prezentowane będą wszystkie korporacyjne (i nie tylko) filmy reklamowe, najciekawsze spoty muzyczne z wykorzystaniem Sony Xperia, dokumenty filmowe i testy, których bohaterami są produkty Sony Mobile.
W sekcji REPORTER, już dzisiaj zasilonej kilkunastoma materiałami reporterskimi, z których część kręcona jest (i będzie) smartfonami Sony Xperia, marka stawia na relacjonowanie wydarzeń, które interesują jej klientów i w których oni sami często biorą udział. Można np. zobaczyć reporterskie relacje z Przystanku Woodstock i Festiwalu w Jarocinie, są relacje z wystaw, pokazów sztuki ulicznej, jest też reportaż ze szczecińskich regat The Tall Ships Races. Reporter Sony Xperia™ pojawiać się będzie w wielu przestrzeniach życia publicznego, wykorzystując najnowsze technologie zastosowane przez markę w jej smartfonach i innych instrumentach komunikacji mobilnej.
W ten sposób marka chce m.in. pokazać jak posiadacze Xperii, w codziennym życiu, mogą bawić się swoimi smartfonami, kręcić i montować krótkie filmy, dzielić się chwilą z najbliższymi i znajomymi na kanałach społecznościowych.
Sekcja LAB TV to z kolei część serwisu poświęcona własnym, niekonwencjonalnym testom produktowym. Marka zamierza wykorzystywać do prezentacji testowych nie tylko własnych pracowników – dwa pierwsze filmy z ich udziałem można już obejrzeć na kanale YouTube i w serwisie SonyXperiaPL – ale także swoich klientów, zarówno tych bardzo rozpoznawalnych, jak i „ludzi z ulicy”. LAB TV to przestrzeń dla komentarzy, pierwszych wrażeń, najnowszych doniesień o zmianach technologicznych, ale także miejsce na niekonwencjonalne testy przygotowywane wspólnie z klientami marki.
I wreszcie BABY ROOM, czyli dobranocki od Sony Mobile. Bajek można odsłuchiwać ze smartfonów, tabletów, komputerów stacjonarnych.
Zdecydowaliśmy się na ten projekt – mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing Sony Mobile Polska – ponieważ wiemy, że smartfony i tablety często wykorzystywane są przy usypianiu dzieci. Dlatego też chcieliśmy zaproponować fajne i ciekawe rozwiązanie od nas samych. To jedno z takich przedsięwzięć, w których najważniejsza staje się bezinteresowna radość malucha, jego pogodny uśmiech i… spokojny sen. Mam nadzieję, że wielu rodziców pokocha naszą rodzinę smartfonów i tabletów Sony Xperia właśnie za to. Pojawia się więc oszczędna w formie graficznej, ale za to niezmiernie ciepła, wręcz brawurowa interpretacja aktorki Agnieszki Trzepizur i najlepsze teksty jednej z najmodniejszych obecnie bajkopisarek, wielokrotnie nagradzanej i wystawianej na deskach teatrów dla dzieci, Maliny Prześlugi.