Sotrender - telekomunikacyjny Facebook w lipcu

Newsy
Opinie: 0

Sotrender opublikował lipcowe wydanie comiesięcznego raportu Fanpage Trends podsumowującego najważniejsze wydarzenia na Facebooku w Polsce. W zestawieniach branży telekomunikacyjnej w lipcu nie nastąpiło wiele zmian. Największy wzrost liczby fanów zanotował profil UPC Polska, którego liczba zwolenników zwiększyła się o 4,2 tys. osób, co stanowiło wzrost o 5 proc. Marka nie awansowała jednak w zestawieniu pod względem liczby fanów.

Wielu profilom telekomunikacyjnym udało się w lipcu zaangażować większą liczbę użytkowników niż w czerwcu. Najskuteczniejsza pod tym względem okazała się być strona Netii, która zaangażowała 12 proc. wszystkich fanów swojego profilu. W zestawieniu pod względem procenta zaangażowanych osiem pozycji w dół przesunął się natomiast profil Orange Warsaw Festiwal, który w rankingu względem Interactivity Index spadł aż o 12 pozycji.

  • Największymi fanpage'ami w branży były Serce i Rozum, Play oraz Orange
  • Największy procentowy przyrost liczby fanów zaobserwowaliśmy na fanpage'ach UPC Polska, Cyfrowy Polsat oraz T-Mobile PL
  • W największym stopniu bazę fanów powiększyły fanpage Plus, Cyfrowy Polsat oraz Play
  • Najwięcej użytkowników Facebooka zaangażowały strony Plus, Orange i heyah
  • Największy odsetek zaangażowanych fanów obserwowaliśmy na stronach Netia, Mobile Vikings Polska oraz Orange Warsaw Festival
  • Pod względem Interactivity Index najwyżej uplasowały się strony Plus, Orange i heyah
  • Względna interaktywność, mierzona wskaźnikiem Relative Interactivity, okazała się najwyższa dla stron Play4U, Netia oraz VECTRA
  • Pod względem "liczby osób, które mówiły o stronach", najlepiej wypadły fanpage Plus, Play oraz Orange

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: