MobiAds, sieć reklamy na telefony komórkowe, od 20  października rozszerzyła ofertę o duże formy reklamowe, pozwalające na dotarcie  do użytkowników smartfonów. Wprowadzenie nowych form reklamowych rozszerza  ofertę sieci, która do tej pory obejmowała reklamę mobilną w aplikacjach oraz  serwisach dedykowanych na telefony komórkowe i smartfony.
 
 „Obserwujemy, że coraz częściej posiadacze smartfonów przeglądają serwisy www,  które nie zostały specjalnie przygotowane do oglądania ich na telefonach. Jest  to związane z coraz większymi możliwościami tych urządzeń. Dlatego wprowadzamy  możliwość emisji na tych serwisach.” – mówi Maciej Czerwiński, szef produktu.
 
 Kampanie z wykorzystaniem dużych form reklamowych, takich jak triple billboard,  realizowane będą dzięki wykorzystaniu targetowania na użytkowników takich  urządzeń jak iPhone czy Blackberry, a także na telefony z systemami operacyjnymi  Android i Symbian. Reklamy będą emitowane w sieciach reklamowych IDMnet i  AdAction Network, których łączny zasięg wynosi 150 tysięcy użytkowników i 2,5  miliona odsłon miesięcznie (wg danych BB Elements za październik 2010).
 
 Wprowadzane zmiany są związane z decyzją o rozwoju sieci mobilnej mobiAds, w  ramach struktur IDMnet. „Sieć obecnie rozpoczyna bardziej aktywne pozyskiwanie  witryn i aplikacji do współpracy. Widzimy w tym potencjał na rozwój na rynku  lokalnym. Dzięki współpracy z zagranicznymi podmiotami jesteśmy także w stanie  zapełnić powierzchnię reklamową w aplikacjach pobranych przez użytkowników na  całym świecie.” – komentuje Adam Dyba, wiceprezes IDMnet.
 
 Sieć mobiAds działa na rynku od grudnia 2008 roku. Współpracuje z największymi,  globalnymi sieciami wydawców rynku reklamy mobilnej (Admob, inMobi, Mojiva),  zapewniając dostęp do powierzchni w najpopularniejszych wśród polskich  użytkowników serwisach i aplikacjach dla telefonów komórkowych (iPhone, telefony  z systemem Android, Symbian, itd.). Sprzedażą reklamy w sieci mobiAds zajmuje  się IDMnet.