29 października br. Orange zaprezentował kolejny etap swojej globalnej strategii. Na początku listopada w Wielkiej Brytanii, Francji oraz Szwajcarii Orange rozpoczął wprowadzanie nowej usługi Orange World, czyli portalu pozwalającego na personalizację własnego telefonu komórkowego. Orange World będzie dostępny poprzez WAP. W innych krajach, w których działa grupa Orange, nowy portal ma być dostępny w I kw. 2004 r. Nowy serwis oprócz personalizacji telefonu pozwala również na łatwe dzielenie się własną treścią (np. zdjęciami) z innymi użytkownikami telefonów komórkowych. Dzięki usłudze "Get a Map" będzie także można prościej korzystać z usług lokalizacyjnych. Aby ułatwić korzystanie z nowej oferty, pomarańczowy operator proponuje także specjalny pakiet taryf dedykowanych Orange World - w Wielkiej Brytanii będzie to Orange World Access, we Francji Forfait Orange World oraz w Szwajcarii Orange World Option. Do nowej oferty będzie też dedykowana specjalna grupa terminali oznaczonych Orange Signature. Korzystanie z nowych usług non-voice ma także wspomagać program Orange Phone Trainers, który ma edukować klientów w zakresie nowej oferty usług dodanych.
Wprowadzeniu oferty Orange World towarzyszyć będzie globalna kampania reklamowa prowadzona w Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Danii, Słowacji, Rumunii, Belgii, Holandii oraz Tajlandii.
Orange World jest nieco spóźnioną odpowiedzią na wielki sukces największego konkurenta Orange, czyli usługę Vodafone Live!