Spożywcze wirtualne zakupy w warszawskim metrze dla smartfonów z Android i iOS

Newsy
Opinie: 6

Frisco.pl uruchomiło pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się łącznie ponad 150 produktów w atrakcyjnych cenach. Klienci mogą zamówić wybrane towary z wirtualnego supermarketu w metrze za pomocą smartfona, a Frisco dostarczy je pod wskazany adres o wyznaczonej przez nich godzinie. Otwarciu nowego e-sklepu towarzyszy kampania marketingowa, w ramach której m.in. przy stacji Metro Centrum rozdawane będą owoce z logo Frisco.pl.

Aplikacja umożliwiająca robienie zakupów w supermarkecie na stacji Centrum jest udostępniana w App Store dla iPhone i Google Play dla smartfonów działających w systemie Android. Do właściwego sklepu z aplikacją przekierowuje Frisco.pl lub kod QR, który można odczytać z grafik umieszczonych w metrze. Po jej zainstalowaniu na smartfonie z wirtualnego supermarketu na stacji Centrum można zamówić różnorodne produkty spożywcze, począwszy od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje. Na półkach e-sklepu w metrze znajdują się również artykuły higieniczne i chemia gospodarcza. Co istotne, dzięki mobilnej aplikacji klienci mogą rozpocząć zakupy na peronie i logując się później na swoje konto, dokończyć je już w domu, bo wybrane wcześniej produkty zostaną zapamiętane w koszyku. Aplikacja Frisco.pl daje bowiem dostęp do pełnej oferty e-supermarketu, która obejmuje ponad 12 tys. produktów.

Kompletowanie produktów zamówionych we Frisco.pl odbywa się w magazynie wyposażonym w chłodnię, mroźnię, sorter oraz pakowarkę próżniową. Produkty świeże porcjowane są bezpośrednio u dostawców i dostarczane trzy razy dziennie do Frisco, tak by jeszcze tego samego dnia trafiły do rąk klientów. Zamówienia można składać przez cały tydzień, a kurierzy rozwożą zakupy od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00-23:00. Terminarz dostaw podzielony jest na jednogodzinne okna. Za zakupy można płacić przelewem lub przy odbiorze gotówką i kartą.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tomekk pisze: 2013-11-05 14:16
    wreszcie mamy Koree:]
    3
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2013-11-05 14:54
    już widzę te kolejki :) powinny być jeszcze "okazje" w stylu oferta kończy się za 60 sekund :)
    2
  • Users Avatars Mini
    Ado pisze: 2013-11-05 22:21
    Zapomnieli napisać że w Polsce to dowozi DPD, chyba jednak to duży problem dla świeżości artykułów. Ja tam wolę Almę. Jak czegoś nie ma, można zawsze z człowiekiem doprecyzować, no i aplikacja o wiele bardziej zaawansowana niż to, Frisco będzie tak jak z e-bay w PL.
    0
  • Users Avatars Mini
    RGG pisze: 2013-11-06 09:52
    Pomysl dosc 'dawny', ale dotychczasowe realizacje nie utrzymaly sie na swiecie. Ludzie wola 'realne' zakupy art. codziennej potrzeby i zywnosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    RGG pisze: 2013-11-06 09:54
    Znana technologia RFId do dzisiaj nie zostala wdrozona w sklepach detalicznych... a dalaby mozliwosc realizowania szybkich zakupow i ograniczenia kolejek przy kasach.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaz pisze: 2013-11-07 12:55
    Ale się porobiło, jestem pod wrażeniem:-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: