Sawicki na razie nie zdradza nowej strategii T-Mobile - będzie likwidacja opłaty za sprawdzenie konta prepaid

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 15
Adam Sawicki

Adam Sawicki, prezes T-Mobile, przedstawił w wywiadzie w dzienniku Puls Biznesu zmiany jakie zajdą w jego spółce:

  • prezes przeniesie się w biurze kilka pięter niżej, by „być bliżej zespołu”
  • T-Mobile zmieni swoje postrzeganie i zaprezentuje podejście proklienckie
  • wycofanie się jeszcze w tym miesiącu z opłaty pobieranej za sprawdzanie stanu konta (4 gr) - kolejne proklienckie modyfikacje są w przygotowaniu
  • nie zostanie zwiększony budżet marketingowy, ale zostaną przesunięte jego akcenty
  • spółka rozważa operację wyczyszczenia bazy klientów (konta prepaid), ale nie jest to jeszcze przesądzone

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Misiek29 pisze: 2015-10-09 09:24
    Wiadomo, że te 4 grosze powinny zniknąć już wcześniej, ale jeśli faktycznie ma to rozpocząć pro-kliencką modyfikację oferty, to bardzo ładny, powiedziałbym nawet symboliczny, gest, bo tm przecież za ten fakt zbierał od użytkowników największe cięgi. Zobaczymy co będzie dalej.
    2
  • Users Avatars Mini
    W4Ready pisze: 2015-10-09 10:16
    Proponuję, aby prezes Sawicki, niczym w programie "Kryptonim Szef" zatrudnił się na kilka dni na różnych niskich stanowiskach (salon, BOK, itp), żeby poznać firmę rzeczywiście od środka, zobaczyć na co narzekają pracownicy i klienci, a nie patrzył tylko z perspektywy swojego biurka, słupków w Excelu i raportów.
    3
  • Users Avatars Mini
    robo pisze: 2015-10-09 10:30
    Ja jako klient tego nie doczekam. Umowa kończy mi się po koniec listopada, a przedłużać nie zamierzam, bo to co proponują to kpina. Niech zaczną od konkurencyjnej oferty.
    1
  • Users Avatars Mini
    konsul pisze: 2015-10-09 10:56
    robo, ale oni mają konkurencyjną ofertę,dziś cała czwórka ma zbliżone taryfy. Wyróżnić się można dodatkowymi usługami czy obsługą klienta, a te oceniam wysoko u T-Mobile
    -2
  • Users Avatars Mini
    Krzysztof pisze: 2015-10-09 11:47
    Dobrze myśli co klienci odczują na pewno. T- Mobile zawsze wyprzedza konkurencje o krok.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Rico pisze: 2015-10-09 11:52
    @robo, oferta jest dobra, koleżanka przedwczoraj upolowała A3 za 150 zł w abo 59 zł... więc co jak co, ale oferta jest dość dobra i sensowna
    -3
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2015-10-09 14:09
    Wczoraj zadzwonił do mnie pracownik T-Mobile S.A z działu Utrzymania Klienta - Rynek Prywatny przedstawiając ofertę przedłużenia kolejnej umowy ze specjalną ofertą dla mnie dostosowaną po zapoznaniu się okazało umowa przedstawiona jest gorsza od tej co posiadam i konsultant twierdzi ze jest lepsza bo zapłacę ok 40 PLN taniej . Mam wrażenie podejście pro klienckie oczym wspomina Pan Prezes nie sprawdza się po 14 latach bycia klientem tej sieci czas powiedzieć dowidzenia. Żałosne jest to ze T-Mobile nie szanuje stałych klientów oferuje taryfy wyższe niż klient który przychodzi do tej sieci.
    1
  • Users Avatars Mini
    Marian pisze: 2015-10-09 14:27
    W końcu! Dobry krok tmobile, czekam na kolejne zmiany, ciesze sie, że skupiają sie na podejściu do klienta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Nask pisze: 2015-10-09 14:47
    @tomek, no to powiedz proszę jaką to taryfę posiadasz, oraz co ci zaproponowali, bo takie puste słowa to wiesz... równie dobrze mogę sam napisać, że np. Jakaś sieć dała mi gorszą ofertę na przedłużenie chociaż nigdy nie miałem tej sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    Buahaha pisze: 2015-10-09 20:52
    @krzysztof co ty chlopie bredzisz i tym ze wyprzedza konkyrencje o krok....w czym? T mobile ma bodajze najnizsze paczki danych w abonamentach w ktorych wciskaja smartfony ktore sa bez internetu praktycznie bezuzyteczne.....dobra oferta nie do przebicia jest na rynku kosztuje 29 zl oferuje no limit rozmowy smsy i 5 gb danych lepszej.sie nie da zrobic!
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-10-11 21:00
    Piękna strategia:-) okradaliśmy was i już nie będziemy bo zbyt wielu z was zrezygnowało z naszych usług:-) ładnie napisałem panie prezesie?
    2
  • Users Avatars Mini
    Romek pisze: 2015-10-12 13:18
    @asf No nie wiem czy akurat tak się tym można przejąć, ponieważ z prepaidu zbyt dużego zysku nie ma... Bardziej liczą się klienci abonamentowi, klient prepaid, to taki, który hmm no jest bo jest :) Przynajmniej takie jest moje odczucie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sebastian pisze: 2015-10-12 15:14
    Widać że w T zaczyna się proces zmian które mają na celu poprawę relacji operator-klient
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-10-12 17:40
    @Romek Więc po co utrzymują oferty prepaid które stanowią ok. połowy ich klientów? Różnią się tylko formą płatności, dla opa są gorsi bo jak zaczyna kręcić i okradać to odchodzą, powinny być wyłącznie prepaidy, wtedy by był rynek:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kristo pisze: 2015-10-13 11:17
    I tak nic to mnie da , jutro przenoszę swojego dziadka z TAK TAKA do Fakt Mobile. Stawki tańsze o połowę i nie ma 3 zł za rok ważności konta.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: