w dniu 28.05.2001 r. na łamach portalu Telefon.pl ukazał się artykuł autorstwa podpisany przez WG (jak domniemam - pan Waldemar Godel) którego brzmienie - ze względu na zamieszczone nieprawdziwe informacje - postawiło w niekorzystnym świetle wizerunek Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel - operatora sieci Idea oraz wprowadziło w błąd Państwa Czytelników.
W związku z zaistniałą sytuacją zgodnie z Prawem Prasowym art. 31 pkt. 1 proszę o zamieszczenie na lamach portalu Telefon.pl stosownego sprostowania w celu zaprezentowania naszego stanowiska, zgodnie z postanowieniami Prawa Prasowego.
Sprostowanie
Ustawa prawo telekomunikacyjne w sposób wyczerpujący reguluje zestaw usług telekomunikacyjnych i świadczeń dodatkowych mieszczących się w zakresie usług powszechnych.
Artykuł 49 ustawy wymienia katalog usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym, zaliczając do tego rodzaju usług: usługi telefoniczne (z wyjątkiem usług dostępu do sieci), usługi faksowe oraz usługi transmisji danych w paśmie fonicznym za pomocą modemów oraz świadczenia dodatkowe, takie jak: 1. udzielanie informacji o numerach abonentów, czyli usługa biura numerów, 2. udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, 3. dostarczanie, na pisemne żądanie abonenta, szczegółowego wykazu wykonanych mu usług telekomunikacyjnych świadczone przez operatorów publicznych w stacjonarnych publicznych sieciach telekomunikacyjnych.
Ponieważ sieć telefonii komórkowej ma charakter ruchomy, spółka PTK-Centertel nie narusza obowiązujących przepisów, lecz przestrzega obwiązujących w tym zakresie norm prawnych.
Warszawa, 30.05.2001 r.
Z poważaniem (-) Jacek Kalinowski Rzecznik Prasowy PTK Centertel
Mam nadzieję że nikt się nie nabierze na \"bełkot\" pana Jacka Kalinowskiego, i tak się wszystkiego wyprą, a nawet wmówią że ich sieć ma ruchome BTS-y ;-).
Zal mi szeregowych pracownikow Idei, bo miec takich debili za szefow to prawdziwe nieszczescie. Przyklad idzie z gory.... Teraz sie nie dziwie skad ich BOK jest taki pryncypialno-olewczy. Wzoruja sie na szefostwie!
Centertel sie wpakowal w niezle gowno...Dajcie mi jakis abonamnt w tej sieci a wygram z nimi kazda sprawe...Zreszta juz raz 120zl wygrlem mimo ze sam wysalem sms za ta kwote..ale prawo jest prawem i musieli uznac:))) POza tym nie mam nic do IDEI...pomimo wielu narzekan takich reklam wizerunkowych nikt nie ma..I panie Jacku kalinowski wiemy o zmianach od lipca albo okolic:))))
Wg. mnie Idea za bardzo sama nie wie co zamieszcza na swoich stronach internetowych ( swojego webmastera powinni za jaja powiesić !!! ).
Na stronie głównej znajduję się takie oto durne zdanie : "Teraz usługi w sieci GSM 900/1800 są dostępne w jednej karcie SIM i pod jednym numerem telefonu. Dlatego Abonenci sieci Idea mogą korzystać z dwóch systemów bez konieczności wymiany karty SIM w telefonie!" ;-)))
Ciekawe czy Idea nie wie, czy też stara się zabłysnąć ( zrobić wrażenie na laikach ) pisząc takie pierdoły... Bo nie znam sieci na świecie, w której były by dwie karty SIM ( jedna na 900, a druga na 1800 ).... ;-))
Ale jak już ktoś wspomniał: Idea ciągle nowe pomysły ( dla nabierania klientów... ).
IDEA = TP SA
Nara
wizerunek Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel - jaki wizerunek, to firma gdzie aktywacja trwa 8 dni, dostaje sie fakture w 3 dni po uplywie terminu platnosci, ciagle awarie (vide:ostatnie swieta) a jakosc obslugi w BOKu to juz osobna historia. I wiem co pisze, 2 lata meczylem sie z ta siecia a na pozegnanie ponad 3 miechy walczylem o zwrot nadplaty!!! A obecni uzyszkodnicy Idei: juz wiecie co macie robic :)))
A do autorów (redakcji, właścicieli, managementu ... niepotrzebne skreślić) serwisu GSMonLinae - wypadałoby zauważyć, że na telefon.pl jest komentarz do tego sprostowania.
Bardzo interesujący i grzebiący Centka niestety jeszcze głębiej niż się sam wkopał.
Tym bardziej, że od samego początku w (na?) telefonie.pl były aluzje do przecinka ... :-))))
I dlaczego mi nie wolno używać szyderczego smileya? Centek pod ochroną? :-))))
Ad. m.
U mnie ERA wisi nadpłatę 12zl od czerwca 2000 i wcale nie kwapi sie oddać, kilka miesięcy temu zadzwoniłem do Ery i probowałem sprawę wyjaśnić i dowiedziałem sie że muszę osobiście udać się do Biura Obsługi Era, napisać własnoręcznie pismo z prośbą o moje pieniądze i ... pewnie wtedy dostanę Moje Pieniądze (oni sami z siebie ich nie oddadzą bo po co!). Ciekawe kiedy obecni abonenci podejdą do sprawy zapłaty rachunków w podobny sposób i bedą czekać na przyjście pracownika Era do swojego domu, no i oczywiście grzeczną prośbę? SKANDAL !