Poniżej publikujemy sprostowanie rzecznika firmy PTK Centertel Jacka Kalinowskiego dotyczące artykułu opublikowanego na stronach Telefon.pl:
Szanowni Państwo,
w związku z opublikowaniem na lamach portalu TELEFON.PL w dn. 1.02.2001 r. nieprawdziwej informacji: "PTK Centertel okrada klientów sieci Idea" pragnę sprostować zawarte w nim nieprawdziwe informacje, które wprowadzają w błąd czytelników portalu oraz naraziły na szwank reputacje PTK Centertel - operatora sieci Idea i być może również na straty finansowe (sprawa jest badana).
W związku z zaistniałą sytuacją, zgodnie z Prawem Prasowym art. 31 pkt. 1 proszę o zamieszczenie stosownego sprostowania w celu zaprezentowania naszego stanowiska.
Pragnę poinformować Państwa, ze w zaistniałej sytuacji przeprowadzone zostało w sieci Idea przeprowadzone postępowanie wyjaśniające, które wykazało, ze wina leży po stronie operatora PTC Era GSM, który w jednym ze swoich MSC wysyła odpowiedź w sygnalizacji międzycentralowej do sieci operatora z którego sieci następuje połączenie że jest ono płatne podczas komunikatu, że abonent Ery z wyłączona poczta głosowa - jest poza zasięgiem sieci. Tak samo będzie w przypadku połączeń generowanych z innych sieci (np Plus GSM, Era GSM, TP SA czy Netii) i jest to do sprawdzenia w każdej chwili.
Szczególnym niesmakiem napawa mnie fakt, ze publikując tak kłamliwy i napastliwy tekst wobec sieci Idea nie zadaliście sobie Państwo trudu skontaktowania się nami celem wyjaśnienia niejasności, co dowodzi braku jakiejkolwiek znajomości podstaw pracy dziennikarskiej i wysłuchania racji obu stron.
W związku z powyższym zadam: usunięcia z portalu TELEFON.PL kłamstw nt sieci Idea i opublikowania niniejszego sprostowania w tym miejscu lub tez podjęte zostaną odpowiednie kroki prawne wynikające z Prawa Prasowego.
Z poważaniem (-) Jacek Kalinowski Rzecznik Prasowy PTK Centertel Sp. z o.o.
Jaki proces! To,że wina leży wg. Idea po stronie ERY nie oznacza,ze Idea jest niewinna!!! Abonenci płacą Idea za coś, ża co płacić nie powinni. I to Idea ma pilnować tego, żeby wszystko było O.K. Skoro Idea bierze ode mnie forsę to oni są winni.Świadomie, czy nie oszukują nas.I szanowny pan rzecznik PTK Centertel nawet nie przeprasza klientów Idea wspomina o zwrocie pieniędzy.!!!!!!
"Tak samo będzie w przypadku połączeń generowanych z innych sieci (np Plus GSM, Era GSM, TP SA czy Netii) i jest to do sprawdzenia w każdej chwili." - czy to oznacza, że jeśli jestem abonentem Ery i usłyszę taki komunikat to TEŻ PŁACĘ ??? Przecież połączenie nie dochodzi do skutku. Czy ktoś mi to wyjaśni, bo szlag mnie trafia ??
Rzecznik centka jest tak samo niepowazny jak caly centek z BOKiem na czele :-) . Klienta za przeproszeniem g. obchodzi czyja jest wina, dlaczego, itd, itp. Podpisal umowe z idea i to wlasnie ona sciaga z niego pieniadze. Centertel jak zwykle mydli ludziom oczy, tyle czasu im to nie przeszkadzalo. Ptzeciez to naliczanie nie pojawilo sie wczoraj czy tydzien temu. Imho to idea musi UDOWODNIC ze telefon.pl klamie, to raz, dwa - ze faktycznie narazi na straty operatora, ktoremu ukroci sie wyciaganie pieniedzy od naiwnych klientow :-PP . Pozostaje czekac na nastepne zapowiedziane kije serwisu telefon.pl w mrowisko centertela. TO co robi telefon.pl jest dla dobra klienta. A ptk centertel niech swoja reputacje naprawi douczajac bokistow, bedzie lepszy skutek i wiecej pozytku...
Idea największym złodziejem na rynku i nie ma najmniejszej co do tego wątpliwości. Telefon.pl nie jest super portalem, ale tak czy inaczej broni swoim działaniem naszych interesów.
do Bizona
Jakich znowu interesow broni telefon.pl??? Jesli tak uwazasz to moze telefon.pl zwroci Ci pieniadze??? Fakt pozostaje faktem, ze cos jest nie tak. Skoro mozna to latwo sprawdzic to jaki problem ze zlozeniem reklamacji? Trudno ocenic tutaj czyja to wina, bo napewno Centertel nie jest tu niewinny, ale niemniej winna jest ERA. Przciez rownie dobrze do abonenta Ery mogl dzwonic abonent Plusa i rowniez zaplacilby za polaczenie. Czy i wtedy nalezy winic Centertela? Zaloze sie, ze i Era o zlej sygnalizacji miedzy sieciami wie nie od wczoraj i jakos wcale sie nie spieszyusunieciem usterki, wiec moze i PTC ma z tego jakies "kokosy"??? Swoja droga to chyba kazdy operator ma w takim przypadku "latwe" pieniadze...:-))) Pozdrawiam
Przepraszam, czy tu biją?
Ja się pytam czemu inne serwisy informacyjne - taki na przyklad FKN.PL - Fan Klub Nokji nie smial poinformowac chocby o nieprawidlowosciach w dzialaniu i naliczaniu w Centku? No czemu? Bo kolega Radek nigdy tego nie zrobi, nigdy!!! Centek byl jego reklamodawca a Radek ma jeszcze nadzieje, na kolejne zlecenia reklamowe. A tutaj prosze, chlopaki sobie popisali bo im wyszlo z rachunkow ze jest przekret. Kazdy operator zwala na innego operatora - a wszyscy zwalaja na TP SA. Jak tak dalej pojdzie to nikt nie bedzie za nic winny. Zniesli kare smierci to i zniosa kare za przeklamane rachunki telefoniczne. Dokad my zmierzamy? He?
Tomko,
Najpierw, to fkn.pl musial by byc kolegi Zarebskiego. A nie jest. I pewnie nie bedzie - chyba, ze Radek Wroclawski na mozg padnie. Natomiast jest to kolejny dowod na to,ze nasz internetowy Kibord Lorior Maciej Z. powinien moze zabrac sie za nauke tudziez czytanie bajek, a nie pisanie o rzeczach, o ktorych nie ma pojecia ;)
Pzdr
jmk
Podoba mi sie tok myslenia tych wszystkich, którzy w całym zdarzeniu dopatrują się celowego działania operatorów (szkoła Otwocka twierdzi że byli w zmowie a ta druga że wręcz przeciwnie :). Czasem się coś skwasi i tyle. prostu. Jak ktoś złoży reklamacje - pewnie odzyska pieniądze (ale pewnie chodzi o kwoty nie warte kupna znaczka pocztowego...). Ale czy to powód żeby go (operatora) zaraz nazywać złodziejem?!?!? Rozumiem, że wiekszość uważa, że najlepszym operatorem na świecie jest ten na którego ON sie zdecydował, ale po co mieszać w to emocje?
Pozdrawiam :)
I dostali po tylku bo w koncu im sie nalezalo! Publikowanie takich teskstow musi byc silnie podparte faktami, bo konsekwencje takiej zabawy moga byc ogromne!
Państwo,
w związku z opublikowaniem na lamach portalu TELEFON.PL w dn. 1.02.2001 r. nieprawdziwej informacji: "PTK Centertel okrada klientów sieci Idea" pragnę sprostować zawarte w nim nieprawdziwe informacje, które wprowadzają w błąd czytelników portalu oraz naraziły na szwank