Sprzedaż tabletów w 2013 r.

Newsy
Opinie: 0

Gartner podał, że w 2013 r.na świecie sprzedano 195.4 mln tabletów, co oznacza wzrost o 68% w stosunku do 2012 r. Udział systemu iOS spadł do 36%. Android ma już 62% tego rynku. Wzrost rynku tabletów był napędzany głównie przez sprzedaż najtańszych urządzeń z najmniejszymi ekranami.

Sprzedaż tabletów - podział ze względu na system operacyjny

System opracyjny 2013 sprzedaż 2013 udział w rynku (%) 2012 sprzedaż 2012 udział w rynku (%)
Android 120,961,445 61.9 53,341,250 45.8
iOS 70,400,159 36.0 61,465,632 52.8
Microsoft 4,031,802 2.1 1,162,435 1.0
Inni 41,598 <0.1 379,000 0.3
Suma 195,435,004 100.0 116,348,317 100.0

Wśród producentów liderem pozostaje Apple, którego udział w rynku spadł d 36% z 52.8% rok wcześniej. Ogromny wzrost sprzedaży zanotował Samsung.

Sprzedaż tabletów - podział ze względu na producenta

Dostawca 2013 sprzedaż 2013 udział w rynku (%) 2012 sprzedaż 2012 udział w rynku (%)
Apple 70,400,159 36.0 61,465,632 52.8
Samsung 37,411,921 19.1 8,583,146 7.4
ASUS 11,039,156 5.6 6,262,371 5.4
Amazon 9,401,846 4.8 7,707,800 6.6
Lenovo 6,525,762 3.3 2,186,993 1.9
Inni 60,656,161 31.0 30,142,374 25.8
Suma 195,435,004 100.0 116,348,317 100.0

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: