2 sierpnia br. ruszyła kampania wizerunkowa UPC z udziałem Katarzyny Pakosińskiej, znanej polskiej artystki kabaretowej. Kampania promuje potrójną usługę UPC: telewizję cyfrową, Internet, telefon. Obejmie wszystkie media, wśród których wiodącym będzie telewizja.
Celem kampanii jest poinformowanie o zaletach potrójnej usługi UPC, jako najlepszej oferty dla mieszkańców dużych miast, prowadzących aktywny tryb życia, ceniących jakość, styl, a także możliwości, jakie zapewniają nowoczesne technologie. Usługi takie jak szybki Internet, telewizja cyfrowa, czy telefon ułatwiają im funkcjonowanie we współczesnym świecie i uprzyjemniają codzienność. W nowej kampanii wizerunkowej w rolę nowoczesnej kobiety, korzystającej z potencjału innowacyjnych usług telekomunikacyjnych wcieliła się artystka polskiej sceny kabaretowej - Katarzyna Pakosińska.
Technologiczne udogodnienia mogą być dostępne dla każdego. Abonenci doceniają jakość, wrażenia audiowizualne i funkcjonalności telewizji cyfrowej, dzięki którym mogą nagrywać, przewijać, odtwarzać, czy zatrzymywać ulubione filmy i programy, o czym artystka przekonuje w jednym ze spotów.
„Bohaterka naszej kampanii, jak każdy współczesny człowiek, ceni komfort, wygodę, a także swój czas. To kobieta wymagająca, podążająca za trendami, pragnąca czerpać korzyści i przyjemność z każdej chwili. Usługi, jakie oferuje UPC wpisują się w ten styl życia. Katarzyna Pakosińska jest dla nas doskonałym przykładem osoby realizującej się w każdej dziedzinie, aktywnej, nowoczesnej i wszechstronnej - zawodowo jest przecież nie tylko artystką kabaretową, ale także aktorką, prezenterką i dziennikarką. Doskonale łączy profesjonalizm z nadzwyczajnym poczuciem humoru. Jej energię, optymizm i uśmiech znają tysiące widzów.” –mówi Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży, UPC Polska.
Wiodącym medium kampanii będzie telewizja. Trzy 30-sekundowe spoty prezentują pakiet usług UPC, podkreślając ich innowacyjność i funkcjonalność. Ich bohaterka zostaje przedstawiona w sytuacjach charakterystycznych dla nowoczesnej, aktywnej kobiety (nauka tańca bollywood, spotkania, zakupy, podróże), w których w pełni korzysta z zalet najszybszego na rynku Internetu, telewizji cyfrowej i telefonu.
Kampania w całości została zrealizowana w Polsce. Za kreację kampanii oraz jej realizację odpowiadała agencja DRAFTFCB + AD FABRIKA. Przygotowanie spotów powierzono domowi produkcyjnemu FilmWorks.
Nowe spoty będzie można zobaczyć od 16 sierpnia w kanałach - TVN, Polsat, TVP1 I 2, TV4, TVN7, Polsat Sport, kanałach tematycznych z Grupy TVN, Discovery (Science, World, Travel&Living i Animal Planet), Planete, Ale Kino, AXN, Zone Europa, National Geographic Channel, Zone Reality, VH1 Polska, BBC Knowledge, BBC Enterteinment, DOMO, FilmBox, Kuchnia TV, Universal Channel, Comedy Central i Eska TV. Od 9 sierpnia kampania widoczna będzie także w Internecie, m. in. w postaci bannerów na portalu Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, o2.pl, vod.onet.pl, a od 16. także w prasie. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy „Media Vest”.
Uzupełnieniem są materiały BTL, takie jak ulotki, pocztówki i plakaty. Będą one wykorzystywane w mailingach oraz obecne w biurach obsługi klienta. Materiały BTL przygotowała agencja Arip.