Stephen Sneeden - Sony kolejny raz zaatakuje już w Barcelonie

Newsy
Opinie: 0

Na targach CES w Las Vegas mieliśmy okazję porozmawiać z Stephenem Sneedenem, Product Marketing Managerem z firmy Sony Ericsson. Sneeden twierdzi, że przejęcie Sony Ericsson przez firmę Sony to dużo więcej niż tylko sama zmiana marki. Sneeden porównał wcześniejszą sytuację w spółce joint venture do rozwiedzionego małżeństwa i ich dziecka. Każde z rodziców realizuje własne pomysły i nie ma jednej strategii wychowania potomka. Teraz ma być realizowana jasno wytyczona droga rozwoju. Sony to także pełne portolio usług i contentu - tych przewag brakuje niektórym dużym konkurentom. Sneeden nie odpowiedział, czy aby być naprawdę ważnym graczem na rynku komórkowym można skupić się tylko na produkcji smartfonów - taka jest jednak strategia Sony. Na razie nie ma także mowy o innych systemach - nie ma żadnych deklaracji w sprawie ewentualnego skorzystania z systemu Microsoftu Windows Phone. Sneeden nie chciał także ocenić ryzykownej strategii Nokii związanej z tym systemem. Stephen Sneeden potwierdził nam, że na mobilnym kongresie w Barcelonie pokazane będą kolejne smartfony ze stajni Sony - będą należały do innych klas niż topowa obecnie Xperia S. Sneeden przyznał, że obecnie pracownicy Sony Ericsson nie są pewni swej sytuacji związanej z dalszym zatrudnieniem w Sony. Według nas, może to spowodować pewne opóźnienia w przygotowaniu kolejnych nowych modeli.



Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: