Pierwszy kwartał 2002 r. Telefonia Dialog zakończyła stratą netto w wysokości 47 mln zł. "Straty są mniejsze o prawie 19 mln zł niż przewidywano w budżecie. Wyniki finansowe Dialogu za pierwszy kwartał wskazują na tendencję, która umożliwi rychłe osiągnięcie progu rentowności operacyjnej i zysku netto" - podała spółka w komunikacie.
Spółka, która szuka inwestora strategicznego, prowadzi gruntowną restrukturyzację kosztów. Zaowocowało to osiągnięciem oszczędności 6,5 mln zł w odniesieniu do kosztów założonych w budżecie. Działania podjęte przez zarząd Dialogu, intensyfikacja sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów doprowadziły do uzyskania, po raz pierwszy w historii naszej firmy, dodatniego wyniku EBITDA. W styczniu br. wyniósł on ok. 10 mln zł, a za pierwszy kwartał tego roku blisko 30 mln zł czyli o prawie 19 mln zł więcej od zakładanego w budżecie. Zysk operacyjny EBIT jest ujemny (-8,5 mln zł) - niemniej korzystniejszy od założonego w budżecie o 17,2 mln zł.
Pod koniec marca firma miała ok. 335 tys. tzw. linii dzwoniących, co dawało 260 linii na jednego pracownika.