Strategia TP S.A. przedstawiona radzie nadzorczej

Newsy
Żródło: Gazeta Wyborcza
Opinie: 27

Grupa kapitałowa Telekomunikacji Polskiej zredukuje w przyszłym roku zatrudnienie o 9,5 tys. pracowników (do 52,5 tys.). Pracowników ubędzie w sieci telefonii stacjonarnej, zaś przybędzie w sieci komórkowej. Takie informacje, według Gazety Wyborczej przedstawił w piątek prezes TP S.A. Marek Józefiak radzie nadzorczej spółki. Nie poinformował natomiast, ile dokładnie osób straci pracę w dotkniętej stagnacją telefonii stacjonarnej.
Marek Józefiak przedstawił także strategiczny plan rozwoju spółki na lata 2002-04. Zakłada on - oprócz redukcji zatrudnienia - zamianę długu w euro i dolarach na złote. Zmniejszą się również inwestycje - z 7 mld w tym roku do 5,5 mld zł w przyszłym - a część nieruchomości spółki zostanie sprzedana. Pozwoli to osiągnąć zysk netto w wysokości 1,5 mld zł (w tym roku ma to być 650 mln zł). Przychody spółki w przyszłym roku mają wynieść 15,7 mld zł (poziom zbliżony do tegorocznych).

Opinie:

Opinie archiwalne (27):

Komentuj

Komentarze / 27

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2001-12-15 10:45
    Ciekawe ilu pracowników jest zatrudnionych w idei? I o ile % sie zwiekszy ta liczba?
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2001-12-15 10:45
    A tak w ogole - to ciekawe ilu pracowników maja pozostali operatorzy, jakiej wielkosci sa to liczby...
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-15 11:05
    Jezeli w idei zwieksza zatrodnienie a w TePsie zmniejsza to w rzeczywistosci bedzie wiecej zwolnionych. Tez nie rozumiem przeliczania dlugu na zlotowki.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-15 11:23
    zloty sie umacnia caly czas to jest pewnie powod do zamiany dlugu na zlotowki, tak czy siak ludzie straca prace i to jest jedyna zecz ktora mnie nie cieszy
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-12-15 12:48
    no właśnie, hubi ma razję, zwolnienie prawie 10 tys. ludzi, to nie jest zbyt śmieszne. n:-((((
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-12-15 12:49
    sytuacji gospodarki kraju to nie poprawi no ale presesi TePsy będą mogli wsiąść większe premie
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-15 12:52
    PlaYMode: 10 tys to w najlepszym wypadku, przeciez jest napisane ze do 52,5 tys!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-15 13:06
    Lysy: a ile aktualnie tepsa zatrudnia osob? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-15 13:39
    Szkoda tych zwolnień, jedyne co dobrze, to że jest jasny plan działania w TPSA, oby był choć realizowany z głową i skuteczny
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-15 14:24
    ale fakt prezesi po zwolnieniu pracownikow wezma wieksze premie bo zysk sie zwiekszy, kurde i jak ma byc sprawiedliwie na tym swiecie - nigdy nie bedzie
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-15 14:26
    gm: Duzo ale to niewazne, najwazniejsze ze nawet te 9,5 tys to kupa osob!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-15 14:27
    na moj gust bezrobocie zwieksza sie dlatego ze ludzi zwalniaja z pracy a inni ich nie zatrudniaja bo tez zwalniaja, ludzie mniej kupuja bo niemaja pracy, pracodawcy mniej sprzedaja wiec zwalniaja, ludzie mniej kupuja bo niemaja pracy i tak w kolko
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2001-12-15 14:30
    to było do przewidzenia, oby tylko przesunięcie pracowników nie przełożyło się na jakość i ceny z Tepsy w Idei
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-15 14:46
    Minio, Idea i tak ma podobne warunki obsługi klienta co tepsa
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-15 15:49
    Ceny sie nie przeloza, dlatego ze telefonia stacjonarna nie jest w stanie przebic komorkowej
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-15 16:27
    Ron, to widać zależy od poszczególnych przypadków. Wszyscy moi znajomi, którzy mają telefony w Idei strasznie narzekają (i wierz mi, mają na co - kilka kwiatków już tu opisałem) Co do Ery, to w zasadzie też jestem zadowolony. Natomiast moje doświadczenia z plusem są jak najgorsze niestety (ale z tą siecią rozstalem się 2 lata temu, niezbyt miło zresztą z powodu jakości obsługi klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-15 17:24
    graffi: jestem z plusem ponad rok i nie moge narzekac, zawsze bok byl mi pomocny jak mialem jakies pytania. To zalezy od indywidualnych przypadkow a nie ogolem od sieci, ale faktycznie niektore panie z boku zupelnie nie maja pojecia o telefonach :(
    0
  • Users Avatars Mini
    GoGo pisze: 2001-12-15 17:38
    rongeremi: zgadzam się z Tobą. Ja osobiście mam już dosyć Plusa. Kilka dni temu dowiedziałym się o zaległości na moim koncie podczas załatwiania czegoś w salonie firmowym. Jednak niunia sie mieszała w zeznaniach, powiedziała żebym zadzwonił na hot. Zadzwoniłem , tutaj panienka podała mi jeszcze inną sumę, kazała dzwonić na 6207. Czekałem 21 minut (słownie: dwadzieścia jeden) na połączenie, po czym dowiedziałem się jeszcze czego innego. Dodam tylko, że wszystkie trzy panienki, z jakimi przyszło mi załatwiać tą sprawę były niezbyt przyjemne. I jak mogę mieć dobre zdanie o BOK-u plusa?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-15 20:34
    Ron, u mnie z plusem największe cyrki były z płaceniem - najpierw przez rok nie można było składać zlecenia obciążenia rachunku w banku (tylko dyrdać do okienka zapłacić), następnie (i to do końca) przesyłali do banku całość dokumentów (łącznie z gazetką plusa) a bank dopiero odsyłał co mu nie potrzebne do domu. Kiedyś miałem opóźnienie kilku dni z płatnością rachunku, to do końca mojej bytności w sieci stwierdzali, że rachunek jest niezapłacony (fax z potwierdzeniem dostali chyba z 5 razy, i dealer też wysyłał) Co Ty na to? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-15 20:39
    A co do idei, ostatni numer - przysłali 2gą kartę profit bo wystawiając pierwszą zamiast 0 panienka wpisała 2 w lumerze telefonu, więc karta poszła na cudzy numer. Teraz jest walka o odzyskanie punktów. A zmiana taryfy z o30 na o 120 wyglądała tak - 2 rachunki bez zmian w taryfikacji i bezpłatnych minutach, 1 rachunek 120 minut w abo, ale "przekroczone" minuty wg stawki za o30, dopiero 4ty rachunek (nie licze tego za miesiąc w którym była zmiana abo) był poprawnie naliczony
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-15 23:47
    Ron, nie przejmuj się nickiem :) A co do gazetki - nie byli łaskawi wysyłać kopii faktury do banku a billingu, gazetki i oryginału faktury do domu, ich sprawa. Ale w banku pewnie ubaw mieli ludzie niezły :) Era takich numerów nie robi, na obsługę nie narzekam, jest naprawdę ok. Jedyne, co mnie wkurza to fakt, że nie dopuszczają do taryf biznesowych ludzi bez REGONu. To lekka przesada - znam ludzi mających dochody nawet bez dochodu, ale z REGONem (zawieszona działalność), którzy nigdy nie wygenerują takiego rachunku ak ja. Oni mogas obie wziąć np Biznes 10 i jest ok, a ja z Moją100, która jest dla mnie za mała, o biznesowych mogę pomarzyć! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-15 23:48
    Sorry za błędy, pisałem w pośpiechu
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2001-12-16 03:43
    A ja slyszalem (w radio!) ze od tepsy po ostatnich zmioanach cen abonamentów odeszla "znacząca ilość abonentów" Czyzby monopolista osiagnal juz kres wytrzymalosci duzej grupy osob? Zresza... za cene abo w tpsa mozna miec juz abo komorkowy i z pol godziny (albo i wiecej, zalezy od promo) minut wliczonych... Dla ludzi którzy malo gadaja ma to znaczenie...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-16 03:56
    Ron, w plusie taryfy non-stop, a w idei optimy (te nowe) są niemal tak wpasowane że uzupełniają meritum (różnica głównie w taktowaniu za 1 min
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-16 18:26
    rongremi ale chyba nie kupisz sobie 5 tel, a wracajac do taryf Biznes Graffi poszukaj w rodzinie lub u dobrych znajomych niech ci wezma na siebie a korespondencje na ciebie i sprawa zalatwiona
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-12-16 23:07
    Mam dokładnie inne niż opisane doświadczenia po prawie 4 latach w Plusie. Kolejki zdarzaja sie wszędzie, zdarzło mi sie wisiec na linii 51 minut !!!! w między czasie rozmawiając z obslugą. Ale sprawy są załatwiane jednak do końca, reklamację wysłałem mailem - i została uznana, generalnie staraja sie pomóc. Natomiast -nie będąc absolutnie przeciw kobietom - panienki czasem są zakręcone jak słoik dżemu, męska cześc obsługi posiada zdecydowanie wyzsze kwalifikacje. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-12-17 11:45
    Rongeremi, w plusie też są może nie większość, ale muszę się zgodzić z Michałem iż większe kwalifikacje mają faceci, ale i są wyjątki.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: