Streaming w lipcu w Polsce osiągnął rekordowy 6.9% udziału oglądalności na telewizorze.
Lipiec to kolejny letni miesiąc, w którym Polacy spędzają mniej czasu przed telewizorem, a nadawcy telewizyjni nie emitują swoich flagowych programów ramówkowych.
Najczęściej oglądanymi programami w lipcu były wydarzenia sportowe i wydarzenia muzyczne na żywo, a także wiadomości, wiadomości sportowe i pogoda.
Brak nowych programów ramówkowych w telewizji pomógł streamingowy osiągnąć rekordowe 6,9%, czyli o 0,5 punktu procentowego więcej niż w zeszłym miesiącu.
YouTube był liderem transmisji strumieniowej trzeci miesiąc z rzędu, zdobywając rekordowy udział w telewizji na poziomie 1,9% (wzrost o 0,1 punktu procentowego w porównaniu z poprzednim miesiącem).
Dla porównania Netflix zyskał 0,2 punktu procentowego, zdobywając w lipcu 1,7% całości telewizji.
Poza YouTube i Netflix skok oglądalności streamingu obserwowano także na HBO Max i Amazon Prime, ale żadna z nich nie osiągnęła jeszcze 0,5% udziału oglądalności na telewizorze.