Dostawcy usług streamingu odpowiadali w grudniu za ponad jedną czwartą całkowitego udziału w rynku telewizyjnym w USA.
YouTube, Netflix i Amazon osiągnęli najlepsze w historii udziały.
Disney zdobył największy udział w oglądalności telewizji czwarty miesiąc z rzędu, zajmując pozycję najchętniej oglądanego dystrybutora mediów z 11,2% całkowitego wykorzystania w grudniu. Wzrost udziału Disneya o 6% miesiąc do miesiąca był napędzany przez dobre wyniki w sieciach kablowych.
Według raportu Nielsena, The Gauge z grudnia 2024 r., czas spędzony na oglądaniu YouTube w telewizji wzrósł w grudniu o 7%, co doprowadziło serwisy streamingowe do najlepszego jak dotąd miesięcznego udziału w telewizji ogółem z 11,1% spędzonego czasu. Jest to 10. miesiąc z rzędu, w którym YouTube zajmuje pozycję jednego z dwóch największych dystrybutorów mediów.
Netflix odnotował 14-procentowy miesięczny wzrost oglądalności w porównaniu z listopadem, dzięki czemu osiągnął 8,5% całkowitego czasu oglądania telewizji i zrównał się z poprzednim rekordem platformy. Zyski Netflixa były napędzane przez dwa świąteczne mecze NFL, a także prawie 15 miliardów minut oglądania zgromadzonych przez popularne tytuły, takie jak Carry-On, Squid Game i Virgin River.
FOX dostarczył najchętniej oglądany program w całym miesiącu - mecz NFL między Cowboys i Giants w Święto Dziękczynienia, który przyciągnął 38,5 miliona widzów i 8,2 miliarda minut oglądania.
The Gauge to comiesięczny raport Nielsena dotyczący całkowitej konsumpcji programów telewizyjnych, kablowych i strumieniowych, która ma miejsce na ekranie telewizora, zapewniając branży całościowe spojrzenie na to, co oglądają widzowie.