Platforma streamingowa MEGOGO, oferująca telewizję online i VOD, została partnerem programu lojalnościowego H&M w Polsce. W ramach współpracy użytkownicy aplikacji szwedzkiej marki modowej mogą skorzystać z kodów umożliwiających miesięczne przetestowanie usługi MEGOGO. Dla Klubowiczów Premium przewidziano dostęp do trzymiesięcznej subskrypcji w wersji promocyjnej. Promocja trwa do 31 grudnia 2025 r., a liczba kodów jest ograniczona.
H&M to szwedzka marka odzieżowa założona w 1947 roku. W Polsce działa poprzez sklepy stacjonarne i internetowe, oferując m.in. kolekcje odzieżowe oraz produkty z kategorii H&M HOME, H&M BEAUTY i H&M MOVE. Firma rozwija swój program lojalnościowy, w ramach którego użytkownicy aplikacji otrzymują dostęp do dodatkowych ofert.
Usługi MEGOGO, podobnie jak m.in. Spotify, Citi Handlowy czy Sellpy, są obecnie dostępne w aplikacji H&M. Współpraca z H&M to jedno z pierwszych działań MEGOGO w obszarze retail.
Aby skorzystać z promocji, należy:
Oferta obowiązuje od 1 września do 31 grudnia 2025 r.