STREFA 076 - nowe medium reklamowe na rynku polskim w sieci Era. STREFA 076 to pierwsze osobiste medium na polskim rynku reklamy, które umożliwia bezpośrednią komunikację z konkretnym odbiorcą. Precyzyjnie mierzalny, precyzyjnie sprawdzalny odbiór komunikatu reklamowego. Informację o potencjalnym słuchaczu reklamy uzyskuje się za pośrednictwem ankiety zawierającej około 40 pytań dotyczących stylu życia, preferencji konsumenckich oraz intencji zakupu abonenta. Wypełniony kwestionariusz pozwoli użytkownikowi STREFA 076 słuchać informacji reklamowych, które rzeczywiście odpowiadają jego zainteresowaniom i potrzebom. Zatem każdy użytkownik STREFA 076 usłyszy tylko takie komunikaty, które zadeklaruje, że chciałby usłyszeć. Dzięki temu uzyskujemy wyższą aprobatę dla przekazu reklamowego. Aspekt perswazyjny w usłudze STREFA 076 jest bardzo istotny, bo reklama w mediach o masowym zasięgu nie zawsze trafia do osób zainteresowanych danym produktem czy usługą. STREFA 076 stwarza nowe możliwości komunikacji z odbiorcą. W sposób bezpośredni można poinformować o wprowadzeniu nowego produktu na rynek, promocjach czy organizowanych imprezach. To nowa jakość na polskim rynku reklamowym, elektroniczne medium BTL, docierające nawet z większą precyzją niż rzetelnie przygotowany mailing. Każdy kontakt użytkownika STREFA 076 z reklamą, rejestrowany jest w systemie. Reklamodawca płaci tylko za efektywny kontakt, czyli za te spoty, które zostały wysłuchane przez abonenta. W przyszłości możliwe jest dołączenie do usługi STREFA 076 opcji interaktywnej, która umożliwia natychmiastowy kontakt odbiorcy komunikatu reklamowego z reklamodawcą. Abonent zainteresowany daną usługą, produktem mógłby bezpośrednio skontaktować się z centrum telefonicznym, nawet salonem sprzedaży. W krajach zachodnich, gdzie walczy się o konsumenta, to bardzo atrakcyjny sposób na zaproszenie klienta do punktu sprzedaży oraz metoda na zbudowanie bazy danych użytkowników danego produktu. W krajach, w których usługa działa, przy użyciu tego medium, realizuje się również nieskomplikowane ilościowe badania marketingowe, dokonuje pomiaru popularności osób publicznych, czy społecznie istotnych kwestii. Na świecie z nowego medium korzystają już zarówno duże koncerny, jak i instytucje publiczne. Są to min.: Creditlyonnais, Ford, Citroen, Newsweek, CNN, Hugo Boss, Adidas, Yahoo, Voque, Unilever. Szerokie spektrum klientów reklamowych pokazuje wielość możliwości zastosowania nowego medium w działaniach komunikacyjnych. Wdrażanie takich rozwiązań pokazuje, jak bardzo świat technologii determinuje sposoby naszej komunikacji. |