"Strefa Plus" strefą tańszych połączeń - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 131

Plus GSM jako pierwszy w kraju oferuje zupełnie nową funkcjonalność korzystania z telefonu komórkowego. Dzięki usłudze "Strefa Plus" używanie telefonu w sieci Plus GSM jest bardzo konkurencyjne cenowo nawet wobec telefonii stacjonarnej. Nowa usługa przeznaczona jest zarówno dla obecnych jaki i nowych klientów indywidualnych korzystających z taryf "Czasami", Często i "Non Stop". 

"Strefa Plus" to rozwiązanie łączące zalety telefonii komórkowej tj. identyfikację numeru przychodzącego, możliwość wysyłania wiadomości SMS i innych usług dodatkowych z charakterystycznymi dla telefonii stacjonarnej niskimi cenami połączeń lokalnych. Atrakcyjność rozwiązania sprawia, że osoby, które aktywują usługę, mogą zrezygnować z telefonu stacjonarnego, a zaoszczędzoną kwotę ze średniej miesięcznej opłaty abonamentowej wykorzystać do wykonania ok. 100 minut połączeń lokalnych. 

Połączenia naliczane zgodnie z usługą "Strefa Plus" nie pomniejszają pakietów minut dostępnych w abonamencie, minut dostępnych w usłudze "Plus Tobie", minut otrzymanych w ramach programu 5 Plus oraz pakietów Transmisji Danych.

"Strefa Plus" to specjalny, wybrany przez abonenta obszar o rozmiarze od ok. jednego kilometra do kilku kilometrów, z którego wszystkie wykonywane przez niego połączenia: 

  • lokalne (miejskie i strefowe), 

  • międzystrefowe (popularne międzymiastowe), 

  • do sieci Plus GSM,

  • do Internetu przy wykorzystaniu numeru dostępowego 123

mają bardzo preferencyjne stawki - wykonanie połączenia lokalnego w strefie trwającego do 30 sekund kosztuje 18 groszy + VAT. Szczegółowy cennik w załączeniu.

Wybór obszaru jest bardzo prosty. Abonent, który chce stworzyć "Strefę Plus" np. we własnym domu i jego okolicy wysyła wiadomość SMS o treści AKTYWUJ podając po spacji swój pięcio-cyfrowy Pluskod 5 pod numer 8008 (koszt wysłania SMS zawarty w abonamencie usługi). System automatycznie zlokalizuje miejsce wysłania SMS-a i stworzy w jego obszarze "Strefę Plus". Raz zdefiniowaną Strefę można zmieniać poprzez komendy SMS, jest to szczególnie korzystne dla osób przebywających dłuższy czas poza domem. Korzystanie ze Strefy Plus objęte jest miesięcznym abonamentem w wysokości 10 zł netto, który jest ponad trzykrotnie tańszy od średniego abonamentu telefonii stacjonarnej. Przez pierwsze trzy miesiące od momentu wprowadzenia usługi tj. od 17 lutego 2003 r. do 16 maja 2003 r. miesięczna opłata abonamentowa za usługę objęta jest promocją i wynosi tylko 1 zł netto.

Po włączeniu usługi wszystkie połączenia wykonywane z obszaru "Strefy Plus" poprzedzane są specjalnym sygnałem dźwiękowym. Po usłyszeniu sygnału abonent ma pewność, że inicjowane połączenie odbywa się w ramach Strefy i taryfikowane jest według specjalnych stawek. Abonent może wyłączyć powiadamianie dźwiękowe wysyłając polecenie SMS-em. Warte podkreślenia jest również to, że połączenie rozpoczęte w obszarze Strefy naliczane jest według specjalnej stawki, nawet jeśli abonent opuści strefę w trakcie rozmowy.

  Minuta połączenia lokalne (1,3,4) Minuta połączenia międzystrefowe (2,3,4) Minuta połączenia do sieci Plus GSM Minuta połączenia do Internetu )5)
Szczyt 0,36 zł +VAT  0,42 zł + VAT  0,60 zł + VAT  0,24 zł + VAT
Poza szczytem 0,24 zł + VAT  0,36 zł + VAT  0,42 zł + VAT
Noc 0,24 zł +VAT
  1. Połączenia pod wybrany numer kierunkowy w ramach jednej strefy numeracyjnej - zgodnej z obszarem Strefa Plus (zgodnie z krajowym planem numeracyjnym). 

  2. Połączenia pod dowolny numer kierunkowy - różny od numeru strefy numeracyjnej obszaru Strefa Plus (zgodnie z krajowym planem numeracyjnym).

  3. Nie dotyczy połączeń do operatorów sieci komórkowych (PTK Centertel i PTC Sp. Z o.o.)

  4. Dotyczy połączeń głosowych oraz przesyłania danych i faksów.

  5. Dotyczy połączeń z numerami dostępowymi: 123, 601 100 123, +48 601 100 123
    Pozostałe połączenia zgodnie z wybranym planem taryfowym.
    Opłaty za połączenia naliczanie są za każde rozpoczęte 30 sekund. 
    Godziny szczytu: poniedziałek - piątek 08:00-18:00 
    Poza godzinami szczytu : poniedziałek - piątek 18:00 - 23:00 i 6:00 - 8:00 oraz soboty, niedziele i święta 6:00 - 23:00.
    Noc: cały tydzień 23:00 - 06:00

Opłata aktywacyjna  5 zł + VAT
Opłata deaktywacyjna  2zł + VAT
Opłata miesięczna  10 zł + VAT (1 zł +VAT w czasie promocji)
Opłata za zmianę obszaru  5 zł + VAT

Opinie:

Opinie archiwalne (131):

Komentuj

Komentarze / 131

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    KIWAL pisze: 2003-02-06 15:05
    A JEDNAK MYSLALEM ZE BEDZIE TANIEJ. TERAZ MUSZE SOBIE TO DOBRZE PRZELICZYC CZY MI SIE OPLACA
    0
  • Users Avatars Mini
    rooster pisze: 2003-02-06 15:08
    Mi sie podoba, tylko nie rozumiem czemu polaczenia do plusa sa najdrozsze. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Basior pisze: 2003-02-06 15:12
    w sumie nic specjalnego. Myslalem ze cenami powala na kolana.... a tu zadna rewelacja. Zliczajac wszystkie abonamenty i obowiazkowe aktywacje to wychodza dosc duze koszta. Trzebaby duzo rozmawiac aby sie zwrocilo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jean pisze: 2003-02-06 15:14
    jak dla mnie super sprawa, mam blisko z domu do pracy, male miasto - 1 bts. W pracy sa problemy z telefonami, a tak bede mogl dzwonic po sensownych kosztach ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumek pisze: 2003-02-06 15:14
    **Połączenia naliczane zgodnie z usługą "Strefa Plus" nie pomniejszają pakietów minut dostępnych w abonamencie, minut dostępnych w usłudze "Plus Tobie", minut otrzymanych w ramach programu 5 Plus oraz pakietów Transmisji Danych.** Znaczy się co, połączenia w Strefie Plus zawsze są płatne i nie liczą sie do darmowych minut??? Tak z tego newsa wychodzi. Dobrze myslę? Jak nie to niech mnie ktoś poprawi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bzik pisze: 2003-02-06 15:15
    A ja czekam teraz na posunięcie Ery , mam nadzieje że cos takiego wprowadzą .
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-06 15:17
    milo ze strony Plusa, ze oplata abonamentowa przez pierwsze trzy miesiece bedzie wynosila tylko 1PLN, bedzie mozna potestowac. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-06 15:17
    No teraz to ja rozumiem!1zl to nie 10!Ale i tak chyba nie skorzystam,bo i tak dzwonie duzo,za duzo zeby sie to oplacalo...Zapraszam WSZYSTKICH uderow GOLa na moja nowa str PRIV i udzial w glosowaniu(SONDZIE).pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-06 15:20
    Sumek: dobrze myslisz. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-02-06 15:21
    A jak sie chce zadzwonic do innego operatora komorkowego to trzeba leciec do telefonu stacjonarnego czy jak??? Ehhh... a wiec strefa nie obejmuje wszystkich polaczen :-( Nato wyglada ze za reszte placi sie z kieszeni albo z minut w abonamencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    LoRD pisze: 2003-02-06 15:26
    spox... wlasnie w to wchodze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2003-02-06 15:31
    Eryk*** "Nato wyglada ze za reszte placi sie z kieszeni albo z minut w abonamencie." A jakbyś chciał żeby było - za darmo?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-02-06 15:31
    Na pewno przetestuję za 1 zł w promocji!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    r09101975 pisze: 2003-02-06 15:36
    Płacic trzeba zawsze; operatorzy nie dają nic za darmo i do tego faktu należy się przyzwyczaić
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-02-06 15:45
    Ale ruch się zrobił na stonie... Co chwila pojawia się kominikat, że za dużo jest połączeń!:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rooster pisze: 2003-02-06 15:45
    r09101975: jak widac wielu ludzi nie da sie zadowolic i glosy w stylu: "co? trzeba placic z wlasnej kieszeni?" beda pojawiac sie czesto. Dla mnie Strefa Plus jest OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2003-02-06 15:50
    Mnie zastanawia jedno - w oficjalnym komunikacie pisza "30 sekund kosztuje 18 groszy + VAT" - czy oni naprawde nie zamierzaja wprowadzic taryfikacji 1a ?!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AGH pisze: 2003-02-06 16:06
    Swietna sprawa.....kalkuluje sie maxymalnie !
    0
  • Users Avatars Mini
    rooster pisze: 2003-02-06 16:07
    ekstro: jakos era i idea przez kilka ladnych lat nie spieszyla sie dzielic pierwsza minute. Jakos nie dziwiles sie wtedy. Abonentom plusa brakuje jeszcze tylko "wirtualnego" numeru stacjonarnego. Ale to juz niedlugo, koncesje dostali...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-06 16:10
    rooster: a co to jest wirtualny numer stacjonarny? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    rooster pisze: 2003-02-06 16:23
    gm: Gdzies tak sobie podslyszalem. Masz normalny numer stacjonarny w stylu 0226251228, ale, jesli ktos do Ciebie na ten numer dzwoni to odbierasz swoja komorke, bo operatorem tej stacjonarki jest plusgsm. Dzwoniocy do Ciebie placi jak za polaczenie z numerem stacjonarnym. Numer "wirtualny" bo nie masz w domu kabla zakonczonego aparatem telefonicznym. A Strefa Plus to tylko poczatek zmian... Tak mi sie tylko wydaje. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-06 16:25
    rooster: mysle, ze wtedy strefa domowa bedzie miala sens. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-02-06 16:26
    Widze ze teraz wiekszosc osob jest zadowolona - za 1zl miesiecznie wchodze w to. IMO to swietne ze rozmowy nie pomniejszaja darmowych minut - teraz mozna wziac nizszy abonament i damowe minuty nie beda przepadac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-02-06 16:38
    Dla mnie bomba-17 wchodze w Plusowy 123 i zegnaj internecie TP. Wiem ze finansowo bardziej oplacalny jest net przez TP ale przy moim znikomym serfowaniu dla mnie ta usluga bedzie bombowa. W wiekszości z netu korzystam w pracy wiec w domku sobie tylko czasem poczte sciagne. No i jakosc polaczenia bedzie zajebista, przynajmniej mnie nic nie zrzuci tak jak w TP
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-02-06 16:41
    IDEA z pakietem domowy moze isc w krzaki
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-06 16:58
    Świetnie, że jest możliwość tańszego - za 1,22 zł + 6,10 zł za aktywację;) - przetestowania usługi przez okres 3 miesiący. To akurat jest na tyle miarodajny czasokres, że powinno się okazać, czy się opłaca... A więc nie trzeba robić żadnych symulacji z ołówkiem w ręku, tylko można sprawdzić to "w praniu"...
    0
  • Users Avatars Mini
    Syncio pisze: 2003-02-06 17:25
    Wygląda nieźle, szkoda, że dopiero od 17.02, a miało byćod 10.02 :(
    0
  • Users Avatars Mini
    goluś pisze: 2003-02-06 17:34
    SUPER SPRAWA!!! IDEA SUCKS!!! I PO CO JA Z NIMI PODPISAŁEM UMOWĘ??
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-06 17:34
    Rozumiem, że "połączenie lokalne" to po prostu strefa jednego nr kierunkowego wg TP S.A. np. 022 lub 032, tak ??? Czyli, że każde połączenie generowane z obszaru strefy do danego (tego samego, co ja) nr kierunkowego jest klasyfikowane jako połączenie lokalne ? Inaczej rzecz ujmując, mój rozmówca nie musi być w zasięgu tej kilkukilometrowej "strefy domowej", ażeby połączenie było "lokalnym"... Idąc dalej tym tokiem myślenia - połączenia na inne nr kierunkowe telefonii stacjonarnej będą traktowane jako międzystrefowe ? Proszę kogoś o ewentualne wyprowadzenie z błędu, bądź potwierdzenie mojego toku myślenia...;)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-06 17:38
    GSManiac: potwierdzam zgodnosc toku myslenia. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS + pisze: 2003-02-06 17:38
    Miałem rację ;-) Wypuścili tego newsa rano, aby poznać ostatecznie komentarze ludzi, a popołudniu wprowadzili oficjalny komunikat. Udało się chociaż wynarzekać tą opłatę za abonament...PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    jaculak pisze: 2003-02-06 17:47
    Dla ludzi, którzy zastanawiali się nad stacjonarnym albo bardzo mało korzystają ze stacjonarnego, a mają komórkę w Plusie jest to bardzo dobra oferta. Jak słusznie napisano w tekście można gadać 100 minut poza szczytem, żeby mieć koszty równe abonamentowi z tepsy. Dla mnie oferta rewelacyjna. I to co słusznie ktoś zauważył przede mną dodatkowo można zmniejszyć abonament podstawowy i wziąć Strefę i wyjdzie jeszcze lepiej. Bomba!
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-02-06 17:48
    sumek* zwariowales wlasnie o to chodzi ze nie idzie z pakietu bezplatnych minut !!! bo ci sie to po prostu nie oplaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-02-06 17:48
    Bzik* posuniecie ery rotfl , chlopie oni jeszcze nie maja stabilnego gprs-a a ty chcesz zeby tak technologicznie zaawansowany projekt robili. Strefe biurowa ktora w plusie jest od ponad roku i + uruchamia ja w miesiac dla klientow sredniej wielkosci (technicy przyjezdzaja z pomiarami) pozostali operatorzy maja tylko w ulotkach papierowych a sa w stanie zrobic to tak ze specjalnie moga ci BTS-a postawic wiec minimalnym klientem dla ktorego to moga zrobic jest huta katowice ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-02-06 17:54
    a tak nawiasem mowiac jak na poczatku stycznia pisalem o HZ ze bedzie w lutym to mnie tu pare osob megalomanem nazwalo i ze nie wiem co gadam .
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-02-06 17:58
    rooster * teoretycznie masz racje ale jak na razie przepisy na to nie pozwalaja , plus technologicznie moze cos takiego robic (w koncu maja jako jedyni telefonie konwergentna) . grzeniu* niestety nie masz racji ;-( , tak napisali bo we wszystkich wyzszych taryfach CLIP-a masz w standardzie , a w najniższych niestety te 5 zeta trza wybulic ;-(.
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-02-06 18:03
    podejrzewam ze przesuneli o tydzien bo sie by im z promocja walentynkowa nalozylo i by nie wyrobili z obsluga klientow i z zapytaniami. JA bym wam dla tych co jeszcze nie maja PLUS KODu a chca miec HZ zeby go sobie teraz aktywowac bo jak 17 ruszy to sie do BOK-u nie dodzwonicie i bedzie klopot ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Plocu pisze: 2003-02-06 18:05
    Miejmy nadzieje, że "jak zwykle" przedłużą promocję na abonament za 1PLN :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-02-06 18:19
    no nie mogę :))) a ja już zaczynałem żałować że zrezygnowalem z tpsa... wszystko już mam pod ręką: plus kod, telefon i bts'a za rogiem ;) szkoda że dopiero od 17 ale super ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    JANULEK pisze: 2003-02-06 18:27
    Jeżeli będzie to tak proste i tanie !!! jak roaming w Sinplusie to ja dziękuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    UmBaBaRaUmA pisze: 2003-02-06 18:32
    martinez- jestes pewny, ze za clipa w nizszych taryfach dalej trzeba bedzie placic ??? we wczesniejszych materialach (tych z telefon-pl) tez bylo o clipie w home zone Moze jednak bedzie teraz za friko ???
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-02-06 18:49
    UmBaBaRaUmA - z tego co czytam i z tego co znam taryfy w plusie to z tego naprawde nie wynika ze w nizszych taryfach CLIP mial by byc include. Na pewno by o tym glosno trabili ale naprawde chcialbym sie mylic tak jak mam nadzieje ze tym razem Plus znowu zrobi "ciagla promocje" strefa2 strefa3 itd ;-) . Bo tak na zdrowy rozum wychodzilo by wtedy ze ci w wyzszych taryfach maja HZ za 10 zl a ci w nizszych za 5 z obowiazkowo wlaczonym clipem za 5 zl wiec cos by bylo nie tak.
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2003-02-06 19:36
    no to rezygnuje z TPSA, za 35zl zaoszczedzonego abonamentu bedę mógł sobie pogadać. No i mniej rachunków do pilnowania żeby w terminie zapłacić :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2003-02-06 20:04
    Powiedzcie mi, rozumiem, ze nie musze posiadac telefonu stajonarnego, aby korzystac ze STREFY?
    0
  • Users Avatars Mini
    mar-dom pisze: 2003-02-06 20:04
    Czekam na Erę!
    0
  • Users Avatars Mini
    pk pisze: 2003-02-06 20:09
    Nic specjalnego, nie jest to na pewno alternatywa dla telefonu stacjonarnego - przynajmniej dla mnie. Wszystkie te funkcje o których piszą posiadam w telefonie stacjonarnym (ISDN), a SMS-y w sieci stacjonarnej miały ruszyć od lutego (co prawda ze specjalną przystawką). Wygórowany dosyć abonament biorąc pod uwagę że w domu jestem wieczorem - HZ w biurze mija się dla mnie z celem.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-02-06 21:40
    no widze, ze niezle namiesza ta strefa, szczegolnie dla posiadaczy taryf czasami10, gdyby zalozyc, ze uruchomia sobie SD i wydzwonia np. 30min w szczycie na stacjonarne, to rachunek spadnie im o ok. 45zl netto w stosunku do tej samej liczby polaczen bez SD, i licze to z tym 10zl abonamentem, dla wielu osob ktore kupily telefon bo nie mogli miec stacjonarnego w domu bedzie to spora oszczednosc, tym bardziej ze wiekszosc polaczen i tak jest lokalnych: lekarz, urzad, sklep, sasiad(ka) itd, w dodatku jesli zrezygnowac z tpsa i najnizszego abonamentu czyli 25zl, to mamy na prawie 70 minut rozmow na stacjonarne w szczycie albo ponad 100min poza szczytem! swietna oferta!
    0
  • Users Avatars Mini
    specjalec pisze: 2003-02-06 21:48
    GPRS jeszcze taniej to jest to. Po co komu neostrada,ISDN,SDI czy inne g... Jak plus uruchomi Edga to nic więcej nikomu nie będzie potrzebne. 512kB w Tepse a transfer cieniutki że hej.
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-02-06 22:04
    Moze Plus dolozy do sd numer stacjonarny. Mają takie możliwości (koncesje na telefonie stacjonarną i usługe plusturbo) wtedy naprawde mogą zaszkodzić tepsie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-06 22:11
    Tak, w abonamentach Czasami to sie oplaca. Do Plusa i na stacjonarke bede korzystal ze SP a do innych operatorow z darmowych minut. Przebywam najczesciej we Wrocku wiec bede dzwonil do matki po cenie za miedzymiastowa, co i tak mi sie duzo bardziej oplaca niz wczesniej. No i tez mam nadzieje, ze te promocje za 1zl przedluza w nieskonczonosc, albo stanie sie ona normalnoscia. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    adgjd pisze: 2003-02-06 22:12
    najciekwiej sprawa wygląda przy konfrontacji z era i idea aprpos trannsmisji danych, konkurencja plusa nie miała hscsd nawet przed wprowadzeniem HZ , już wtedy sama technologia sprawiała że są co najmniej 3-4 razy tansi, nie mówiąc że za minutę i tak najlepiej wychodzili nawet porównując pre paid. W tej chwili cena za min. + HSCSD + HZ i wykorzystanie numeru 123 sprawia ,że są około 6-7 razy tansi !!!!! PS. szlag mnie trafia z tą neostrada
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-02-06 22:22
    a tak btw, z plotek wiem, ze przygotowanie i wdrozenie tego projektu trwalo w plusie okolo 2 lat.. , jesli to prawda to pewnie pochlonelo troche kasy, wiec te 10zl abonam. choc oczywiscie kazdy by chcial mniej nie powinno sie wydawac wygorowane, zwraca sie gdzies po ok 5 min rozmowy w przypadku w/w przeze mnie
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-02-06 22:29
    Ciekawe jeszcze czy HZ będą stanowić wszystkie sektory btsa czy też tylko ten, który obsługuje nasz sektor???!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ams pisze: 2003-02-06 22:31
    pozostaje tylko czekac az plus wprowadzi dodatkowy stacjonarny numer telefonu gdy jest sie w strefie...
    0
  • Users Avatars Mini
    PB pisze: 2003-02-06 22:32
    Pytanie techniczne (a propos): jak uzyskać PLUSKOD?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-06 22:40
    LukaszB: jest techniczna mozliwosc zalogowania sie pod dwoma bts'ami, ale Plus co jakis czas ma sam to aktualizowac. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    adgj pisze: 2003-02-06 22:51
    Z moich informacji wynika , że sektorami aktywnymi w HZ będą te , które były widoczne przez telefon podczas wysyłania SMs lokalizującego HZ, czyli nie tylko ten w którym jesteśmy zalogowani. Natomiast gwarantowany obszar HZ ma minimum średnicę 1 km, to co więcej to gratis od firmy
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-06 22:55
    adgj: a co z osobami, ktore maja w jednym oknie jednego bts'a a w drugim sa juz pod innym? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-02-06 23:05
    PB: pluskod mozna uzyskac w DOK pod 2601, jest rowniez drukowany na fakturach
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2003-02-06 23:05
    I jak ... testowal juz ktos usluge ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-06 23:07
    PB - każdy abonent ma pluskod - nowi na pierwszej fakturze, starzy fakturze z miesiąca w którym pluskod został wprowadzony - nie pamiętam kiedy to było...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-06 23:07
    ekstro: tak, testowali, ale ludzie z Polkomtelu. Przeczytaj wczesniej post.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-06 23:09
    ekstro... czytałeś tego newsa? chyba nie? od kiedy będzie możliwość "testowania" tej usługi? Więcej takich jak ekstro tutaj by się przydało - rzeczowo byśmy sobie pogadali ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-06 23:17
    off topic, i to bardzo, ale to najbardziej poczytny wątek... Widzieliście już Radu-Gadu - "palmowego" klienta Gadu-Gadu? Freeware i do tego wygląda, że z "błogosławieństwem" autora GG. Niesamowity programik. Świetnie się spisuje na Palm IIIxe z Nokią 6310i przez GPRS :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    adgj pisze: 2003-02-06 23:24
    osoby ,które w kuchni sa zalogowane w innym sektorze niż np. w salonie nadal będą miały hz wcałym mieszkaniu i nie tylko inaczej nie byłoby tego minimalnego kilometra
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-06 23:27
    adgj: dlaczego tak sadzisz? wiem, ze po zainicjowaniu polaczenia w SD i tak nie utraca tego polaczenia po przejsciu pod inny bts, ale j aslyszalem, ze dla takich osob bedzie mozliwosc zalogowania sie pod dwoma bts'ami. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    adgj pisze: 2003-02-06 23:34
    bo na podobnej zasadzie działa pilot plus w Plus Mega 2
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2003-02-07 00:24
    Cóż, chyba sobie wydrukuję tę tabelkę z cenami i powieszę nad łóżkiem. I będę się zastanawiać: "być, albo niebyć". Tak, to jest pytanie. Ale za 1 pln miesięcznie raczej "być".
    0
  • Users Avatars Mini
    UmBaBaRaUmA pisze: 2003-02-07 00:50
    Dalej ciekawi mnie kwestia CLIP'a w nizszych abonamentach. Przed chwila dzwonilem do BOA i mila pani odpowiedziala, ze CLIP w niczym nie zalezy od Strefy Domowej, lecz juz na wstepie zastrzegla, ze jeszcze sami malo wiedza. Wiec czemu w komunikacie napisali, ze "SD to rozwiązanie łączące zalety telefonii komórkowej tj. identyfikację numeru przychodzącego..." ???
    0
  • Users Avatars Mini
    mmadej pisze: 2003-02-07 01:40
    UmBaBaRaUmA: (;) bo przeważnie tzw. informacje prasowe zawierają głównie bełkot marketingowy. CLIP do niedawna był jedynie cechą sieci komórkowych, więc ktoś z marketingu stwierdził, iż można wykorzystać brak CLIPa w sieci stacjonarnej (niewiele osób z niego korzysta) do promowania swojej usługi. A że to jest tak nieszczęśliwie sformułowane...
    0
  • Users Avatars Mini
    mmadej pisze: 2003-02-07 01:50
    A na temat samej usługi: BARDZO ciekawa propozycja. Wiele osób na tym skorzysta. Jednak nie każdy. Już widzę zakochanych mających uruchomioną usługę Sami Swoi za 5gr, którzy muszą biegać co najmniej kilometr od domu, by móc porozmawiać tanio ze swą lubą ;-) Bo z domu płaciliby nawet 11-krotnie więcej (56gr w szczycie). Niestety, przebywając w "Strefie Plus" nie można korzystać ze zniżek "Sami Swoi".
    0
  • Users Avatars Mini
    .wally. pisze: 2003-02-07 02:00
    ja wiem tylko jedno ze beda osoby ktorym bedzie zalezalo na tej usludze i dzieki niej obniza koszta utrzymania telefonu. mi sie niestety zbytnio nie kalkuluje home zone. 95% moich polaczen to na telefony komorkowe z czego plowa to do plusa. na stacjonarne dzwonie "od swieta" jak trzeba pizze zamowic :-) ale generalnie oferta mysle ze jest bardzo konkurencyjna i trafiona w dziesiatke. 10zl to wcale nie jest duzo liczac to nie jako dodatkowa usluge za ktora trzeba znowu doplacic tylko tylko jako alteratywe telefonu stacjonarnego...
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatas pisze: 2003-02-07 03:14
    Czytam i czytam i nie moge uwierzyc :) Gratuluje pomyslu tym ktorzy zrezygnuja z Teps za pare miesiecy kiedy wprowadza 1/1 bedziecie sie podlaczac z powrotem bo w takim przypadku HZ przestaje byc oplacalne. Po drugie HZ oplaca sie jedynie przy najnizszym abo bo tylko wtedy cena abo+HZ jest cena porownywalna z abo standart W TPSA(nie licze promocji za 1zl).Dla tych ktorzy uzywaja wiecej telefonu wyzsze abo i posiadaja TPSA w domi i wpracy to zupelnie nie oplacalna promocja. A tak jak juz napisalem ciezko bedzie przekonac ludzi do rezygnacji ze stacjonarnego telefonu bo i po co? I prosze nie mowcie ze PLUS staje sie konkurencja dla TPSA tak sie nigsy nie stanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike-l pisze: 2003-02-07 03:51
    Dziwne, jeśli ktoś jest w strefie i chce zadzwonic do drugiej osoby która też ma tel. w + i jednocześnie stacjonarkę to taniej jest dzwonic na stacjonarny.Moim zdaniem to pomysł nietrafiony, bo plus zawsze popierał rozmowy wewnątrzsieciowe.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Abi pisze: 2003-02-07 08:34
    Czy naprawde w SP nie bedzie mozna korzystac z "Samych swoich"?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-07 10:43
    UmBaBaRaUmA - bo problem jest w tym, że trzeba nauczyć się czytać reklamy... Czy ta usługa jest konkurencyjna w stosunku do usług stacjonarnych? Nie? Jednak tak - jak sam Plus napisał, za rozmowę krótszą iż pół minuty zapłacimy mniej z komórki niż z telefonu stacjonarnego... Niby nieprawda? Dużo by można takich ciekawostek przytaczać... od pierwszej sekundy, albo najniższy abonament na rynku... Nauczcie się traktować reklamę jaki informację o nowości a nie informację o właściwościach :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2003-02-07 12:33
    kwiatas czy sądzisz że TPSA wprowadzi naliczanie co sek i pozostawi cenę za minutę bez zmian??? A może będzie super promocja naliczanie co 1sek za marne 15zł to dobiero będzie oferta :P
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2003-02-07 13:42
    hmm... milo tu pisac. czytalem od jakiegos czasu - pelna kultura (w porownaniu np do starego fkn-u z wapowcami) czy tu w dobrym tonie jest pisanie z poskimi znakami? tak to troche wyglada, ale nie wiem czy dam rade (przegladarka opera6 nie to zawsze rozumie). co do SD: jest za 1zl wiec wyprobowac bedzie trzeba tym bardziej ze za 3 miechy koncza mi sie promocje w + i musze jakos koszty obnizyc co do taktu 1/1 w TePsie: na litwie w zeszlym roku ich telekom wprowadzil 1/1 bo regulator mu kazal, ale jednoczesnie bierze za inicjacje polaczenia i cala zabawa oplaca sie po 7 minutach rozmowy........
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-02-07 13:47
    Nie ma co gdybac co by bylo gdyby .Fakt jest taki za 4 min. rozmowy po 18 placimy w pakiecie standardowym TPSA(czyli 35zl-tyle co czasami10+HZ): 0,70zl. W plusie 1,15zl czyli o polowe drozej ale mamy telefon komorkowy , 10,15,20 min. (w zaleznosci od starzu w sieci) oraz 20 smsow za darmo . Moze nie wszystkim sie to kalkuluje ale oferta jest naprawde ciekawa i nie ma co nazekac
    0
  • Users Avatars Mini
    bluetooth pisze: 2003-02-07 15:07
    Bardzo mi się podoba!
    0
  • Users Avatars Mini
    UmBaBaRaUmA pisze: 2003-02-07 16:17
    Pozostaje zatem kwestia czy przy aktywowanej SD mozna z niej nie korzystac, gdy sie akurat jest w SD... Bo czasem lepiej jest wykorzystac darmowe minuty z abo niz placic dodatkowo. Powinna byc jakas mozliwosc wyboru, np. jakis krotki prefiks... Zatem czy Plus nas wyslucha ???
    0
  • Users Avatars Mini
    p pisze: 2003-02-07 16:28
    Pytanie? czy oplaca mi sie oddawac taryfe czasami 150 za 56,11 + vat za HZ ??
    0
  • Users Avatars Mini
    UmBaBaRaUmA pisze: 2003-02-07 16:44
    Bo chyba latwiej by bylo wystukac dodatkowo jakis kod w telefonie niz robic sobie kilkukilometrowy spacer pod inny BTS.... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-07 17:03
    SSi***: w pakiecie standardowym TPSA po godz. 18 jest tak samo jak przed, czyli 0,35 gr/3 mn. Dopiero po 22 płacisz 0,35 za 2 razy tyle, tj. 6 min.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-02-07 17:17
    zawsze trzeba coś dokładnie skalkulować i przemysleć - mnie np. hz nie bedzie sie oplacać - mam 2 numery z czego jeden w taryfie akcja60, drugi w czasami 10. Akcja60 ma jedną zasadnicza zaletę - DARMOWE przekierowania na plusa... Z czasami10 wlasnie wygasl cyro, wiec moge pomyslec o tej promocji "love hours" :) Przy umiejetnym przekierowaniu WSZYSTKIE połączenia na plusa bede mieć po 5 gr przez cały rok, i HZ mi się nie przyda :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-07 17:46
    CiepliX: dobrze myslisz. I tak placimy duzo za komorki wiec trzeba tak kombinowac, aby wykorzystac wszystkie mozliwosci jakie daje operator i zaplacic jak najmniej. Ja tez glowkuje nad swoja sytuacja. juz cos mi do glowy przyszlo, ale jeszcze musze pokalkulowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-07 18:09
    Zastanawiam sie tez co Plus zrobi. Bo jesli wszystkim sie oplaca w nizszych abonamentach, to Plas Dzizm na tym straci, wtedy beda musieli zmodyfikowac HZ, zeby wszystkim jednakowo sie oplacalo lub nieoplacalo :P. Najlepiej gdyby nie bylo abonamentu, lub byl znikomy i byla mozliwosc decydowania, czy chce sie dzwonic z pakietu darmowych minut czy z HZ. Wtedy wszyscy by byli traktowani jednakowo i nie przechodziliby na nizsze abonamenty. Taka przyszlosc HZ chcialbym sobie i wam wywrozyc.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-02-07 18:13
    pshemek - dokladnie, poza tym wydaje mi sie ze a jakiś czas wejdna nowe taryfy i bedzie trzeba ustalic inne (tansze) stawki za hz.
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-07 18:23
    CiepliX: Tak, o tych nizszych abonamentach mowi sie, ze beda w drugim kwartale. Co zreszta sie dobrze skalada, bo konczy mi sie wtedy 18-miesieczny termin promocji na polaczenia (przypomne promocja Na Gwiazdke - 50% do Plusa i na stacjonarki), wtedy bede kalkulowal jaka taryfa mi bardziej odpowiada. Na razie mam Czasami 10, ale mysle zeby zamienic po 18-tym miesiacu na Czasami30. Zaplace 10zl wiecej, ale dostane 10 darmowych minut w programie +Tobie zamiast pieciu. Tak wiec bede mial o 25 wiecej darmowych minut i troche tansze rozmowy placac jedynie 10zl wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomcio44 pisze: 2003-02-07 20:28
    Jak się nie mylę, to abonent decyduje czy będąc w HZ korzysta z niej czy nie. Nie jest to obligatoryjne, więc ewentualne numery SS za 5gr. będą działały nadal i nie trzeba będzie "biegać" poza sterfę.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-07 20:40
    tak, moze nie do konca abonament, ale proces aktywacji uslugi, ktory mozesz wykonac lub nie. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2003-02-07 23:19
    misiętowłaśniepodoba:)
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2003-02-08 00:47
    szkoda ze usluga ta nie jest bezplatna ale nie mozna miec wszystkiego przynajmniej narazazie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    hak pisze: 2003-02-08 00:48
    krzysiek22, pshemek ... hyba lepiej obniżyć abo niż za każdym razem zastanawiać się co mmam zrobić żeby gadać taniej. era to miała w biznesie, jak sie pomyliłeś i nie wpisałes numeru skróconego to beceliłeś forse normalnie a szef cie opr
    0
  • Users Avatars Mini
    samanta pisze: 2003-02-08 01:09
    Popieram. Jak będzie można decydować czy dzwonię z HZ czy nie to faktycznie będzie to hit.
    0
  • Users Avatars Mini
    p pisze: 2003-02-08 08:51
    mam ere i plusa w erze wap za 10,7 :) a a plusie 150 min za niecale 70 brutto :D za okolo 120 zetam mam wapu skolko godno i nagadac sie mozna ;) po 18 hihii
    0
  • Users Avatars Mini
    jason pisze: 2003-02-08 10:06
    PLUS znowu na plus!
    0
  • Users Avatars Mini
    greatone pisze: 2003-02-08 11:28
    HMM fajna usluga.zobaczymy jak bedie dzialala w rzeczywistosci...
    0
  • Users Avatars Mini
    battlecry pisze: 2003-02-08 11:43
    11 będę wiedział więcej o HZ, bo mam o niej szkolenie
    0
  • Users Avatars Mini
    martynka pisze: 2003-02-08 16:43
    Ale co się tak gorączkujecie. Wszystko wyjaśni się już niedługo. A Plus rzeczywiściw wychodzi na PLUS. W każdym bądź razie jeżeli chodzi o takie rozwiązania, bo nie sądzę aby inni operatorzy w najbliższym czasie nam coś podobnego zaproponowali.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-02-08 21:40
    Calkiem interesujaca oferta, usmiech plusa przestaje drwic z klijenta...nareszcie:-) Ciekawe jak Idea zareaguje, bo w sumie usluga Przyjaciel (super sprawa) nie jest wlasciwie odpowiedzia.... A Era ???Bo przeciez nie moze byc ze w Plusie moge wiecej...;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marijuszek pisze: 2003-02-09 10:23
    Na pewno nie wszystkim można dogodzić. Dla mnie ta oferta jak pod zamówienie nawet za 10 PLN minus dotychczasowe 2 nr Sami Swoi do TPsy to tylko daje 6 złociszów i przez cała dobę do wielu numerów i taniej do Plusa w szczycie. Przy czasami 30 darmowe wykorzystam poza strefą- nie siedzę w jednym miejscu.
    0
  • Users Avatars Mini
    battlecry pisze: 2003-02-09 15:22
    niezła sprawa, tylko muszę tak wycelować, żeby praca i dom znalazły się w strefie, bo w sumie w tych miejscach siedzę najczęściej
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-09 22:56
    Nic specjalnego!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-10 01:16
    Zmartwię wszystkich liczących na CLIP wliczony w cenę tej usługi. 2601 zaprzecza takiemu interpretowaniu tego nieco "niezrecznego" sformułowania w informacji prasowej. A swoją drogą to ciekawe - pierwszy raz zdarza się że opi informują o wprowadzeniu jakiejś usługi wypuszczając informację prasową a konsultanci nie próbują wmawiać że "nic takiego nie wiedzą". A co do samej usługi to nie skorzystam z niej. 95% moich połączeń wykonywanych jest w taryfie czasami 10 z "wybranym" numerem czyli za 25groszy. Tak wiec wyszedłbym na tej usludze jak "zablocki na mydle". Ale wielu osobom moze sie oplacac, i juz wyobrazam sobie bol glowy specow w Erze, Idei i TPSA. Zwlaszcza w tej pierwszej. Jak ktos powyzej napisal, czasem w Plusie "można więcej" :) Kto wie, może abonenci Ery dobrze na tym wyjda? Bo HZ Era nie wprowadzi ot tak z dnia na dzien, ale moze zrobia jakas "tansza promocje" na 1/1 zeby miec jakis atut???
    0
  • Users Avatars Mini
    roski pisze: 2003-02-10 10:10
    nie jest to tak tanio jak sądziłem... chyba nie do końca mi się to opłaca. Co prawda międzymiastowe wyglądają ciekawie, ale co do połączeń wewnątrz Plusa to Sami Swoi wychodzi mi taniej, a z tą usługą to w domu nie będzie wyboru tylko konieczność.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2003-02-10 12:21
    Moja opinia -plusowca od czterech lata - jest taka: usługa jest świetna, bo zbliża korzystanie z telefonu komórkowego do stacjonarnego. Świetna taryfa nocna -jak to w Plusie. Natomiast ceny i warunki rozczarowujące. I nie chodzi mi tu o typowe marudzenie "za drogo" bo tak mozna zawsze. Konkretnie: SKANDALICZNA cena polaczeń Plus-Plus w kontekscie braku możliwosci skorzystania z Sami Swoi - dlaczego mam płacic 0,42 jak moge 0,25 netto? br Co do korzystania z minut w abo - jak zwykle zdania są podzielone. Najcześciej słysze skargi że promocyjne usługi wyczerpują minuty z abo. Tu tak nie jest - i też są niezadowoleni. Natomiast cena za abonament "Strfy Plus" wydaje mi sie wygórowania 10 zł netto to jednak sporo. W sumie uważam,zę spowoduje spore zamieszanie na rynku
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-02-10 12:31
    mnie ciekawi jak zareaguje konkurencja, Idea na posuniecia reaguje zawsze blyskawicznie i agresywnie,wiec b.prosze:-) chociaz mnie interesuje bardziej Era!!! Czekam na jakis ruch ery,ktory obnizy mi rachunki!!!moze 1sekundowe naliczanie za jedyne 1.99 a 1/60 za 0.99 ??? to tylko propozycje. a swoja droga ciekawi mnie jak zdzierus to rozwiaze,bo ta strefa jak na razie oplacalna jest ale glownie przy najnizszych taryfach!!!A o to raczej polkomtelowi chodzic nie moglo....
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-02-10 12:33
    i proponuje likwidacje dodatkowego abonamentu-plusowi na HZ a erze i Idei na taktowanie co 1 sekunde!!! HZ-1PLN, 1/1 w erze i Idei 1 .99, a 60/1 0.99. I wtedy powiedzialbym jest dobrze:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    battlecry pisze: 2003-02-11 18:39
    jeżeli ktoś nie ma pieniędzy, zawsze może zrezygnować z komórki. Tylko mi nie mówcie, że w dzisiejszych czasach to konieczność, itp. bo dla większości z was to pewnie zbyteczny gadżet
    0
  • Users Avatars Mini
    Poznaniak pisze: 2003-02-11 22:52
    Połaczenia lokalne mało atrakcyjne. Lepiej dzwonic z telefonu stacjonarnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Poznaniak pisze: 2003-02-11 22:55
    Ale przez 3 miesiace za zlotowke warto sprobowac, a poptem zmykam. 10 zl to naprawde za drogo szanowni panowie z Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    jakub007 pisze: 2003-02-12 02:02
    Nie wiem czy ktos zauwazyl, ze minuta w tej ofercie kosztuje 36 gr, a w tepsie placimy za impuls 3 lub 6 minutowy. Wiec promo jest do bani!!! Nigdy nie bedzie konkurencja do stacjonara. Ja po szczycie pogadam w tpsa za 3,5 zl przez godzine a w tej promo pluskwy 17,56 zl. Nic dodac nic ujac!
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-02-14 14:53
    Ehmmmm... no tak, tylko jedno 'ale' - otóż w Czasami w weekend dzwonisz do Plusa za 25 groszy, mając aktywną Strefę będzie się dzwoniło prawie dwa razy drożej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    brodzky pisze: 2003-02-17 18:20
    A do innych sieci komorkowych nie mogli dac taniej?! Troche kiszka ale moze i tak sie oplaci... Zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    americano pisze: 2003-02-17 18:49
    co to ma być. to przeciez telefonia komórkowa a nie stacjonarna
    0
  • Users Avatars Mini
    sysop2 pisze: 2003-02-17 22:35
    abonament trochę duży...szkoda, ale same promo dobre
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-17 21:44
    hm, az taka rewelacja to to nie jest. Jak zwykle dyskryminacja innych sieci no i wybór albo rybki, albo akwarium :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2003-02-19 12:24
    Pierwsze spostrzeżenia na temat użytkowania strefy plus: Zasięg od domu mam minimum 3 km. dalej nie sprawdzałem ale podejżewam że bedzię to około 5 do 7km. Połączenia ze stacjonarką wychodzą w miare tanio (37min za okolo 10zł) Sygnał przed połączeniem dobrze słyszalny lecz z czasem stanie sie chyba irytujący. Można wybrać (chociać nie wiem po co)numer 0202122 i normalnie słychać dźwięk modemu, ale numer miejscowy trzeba poprzedać kierunkowym. Jakie są wasze spostrzeżenia?
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2003-02-19 18:35
    Strefe mam 1 km do 3-4 km od domu. Zmieniłem abonament na najniższy w Netii z najdroższego w sumie zaoszczędziłem około 37 złotych tj 100 minut rozmów.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-02-19 22:08
    !!!!!!!!!! Mam pytanie do zorientowanych, bo w salonie PLUS GSM nie udzielono mi satysfakcjonujacej odpowiedzi: jak mozna okreslic zasieg owej strefy (bo stwierdzenie od 1 do kilku km jest malo precyzyjne)... czy mozna przyjac, iz strefa taka MOZE objac zasiegiem caly Poznan? !!!!!!!!!! Pytanie moze nieco dziwne, ale coz - nie jestem uzytkownikiem tel. w sieci Plus, jednakze wstepne kalkulacje wygladaja ciekawie i musze powiedziec, ze "na papierku" sprawa konkurencyjnosci wzgl. TPSA wyglada niezle. Zyczliwych prosze o info.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-02-19 22:10
    Doprecyzuje... czy w przypadku Poznania, strefa obejmie cala numeracje 0-61 czy np. konkretna dzielnice?
    0
  • Users Avatars Mini
    hak pisze: 2003-02-20 00:20
    wszystkie 0-61 i to jest to na co czekałem, zawsze wierzyłem w + nawet gdy judea dała tani numer tpsa zjadający darmowe minuty
    0
  • Users Avatars Mini
    ds pisze: 2003-02-20 11:08
    Mam aktywną strefę domową od poniedziałku. Niestety jeszcze ani razu nie udało mi się skorzystać z jej dobrodziejstw. Pomimo wykonywania połączeń z miejsca aktywacji minuty pobierane są z abonamentu. W BOKU nie wiedzą co się dzieje i nie potrafią nic pomóc. Wszystko jest aktywne, sygnalizacja uruchomiona, niestety sygnału jeszcze ani razu nie usłyszałem. Mówią że będę mógł reklamować po otrzymaniu rachunku. Jak widać są dwie strony medalu. Czy ktoś ma albo miał podobny problem?
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-02-20 13:55
    Pamiętaj że PlusKod to usługa wyłącznie informacyjna, podająca orietnacyjne dane. Czy minuty schodzą Ci z abonamentu czy nie przekonasz się na 100% po otrzymaniu faktury. Często jest tak że PlusKod lubi nie uwzględiać różnych pakietów i praw do tańszych połączeń (Sami Swoi, promocje etc. etc.) jednakże na fakturze później wszystko z reguły wychodzi OK. Jeśli nie - wtedy możesz składać reklamację.
    0
  • Users Avatars Mini
    anka pisze: 2003-02-20 14:12
    czy może ktoś potrafi precyzyjnie określić promień strefy?powiedzmy dla wa-wy.zdaję sobie sprawe że jest to uzależnione od ilości nadajników na konkretnym obszarze ale nie wiem jak to sobie przeliczyc.
    0
  • Users Avatars Mini
    ds pisze: 2003-02-20 14:15
    Minus: Ja mam wogóle cyrki z plusem. W grudniu wziąłem minuty za punkty 5+, to mi automatycznie zabrało minuty +tobie, pobiera mi opłaty za sms na numer 2580 ( sprawdzenie bierzącego użycia). Mam juz dwie reklamacje złożone. Teraz doszły problemy ze strefą plus. U nich wygląda to tak ze mam aktywowaną usługę. Nie mam bieżącego użycia w rozmowach, pomimo tego ze gadam w strefie. Czyli mogę sądzić że pobiera mi minuty dalej z abonamentu. Ogólnie nie podoba mi się to że na raz jest kilka problemó. Jakaś kumulacja???? :)))) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    słonko pisze: 2003-02-20 14:41
    plus jest super ja jestem abonentem od 3 lat i nie miałam nigdy z nimi problemu teraz jeszcze super usługa strefa plus na pewno z niej skorzystam i polecam ją wszystkim na pewno nie będziecie żałować pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-20 20:28
    Strefa jest jak narazie cudem !!! Przynajmniej dla mnie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    prezes_ik_klubu pisze: 2003-02-28 20:32
    U mnie strefa ma az 14 km w linii prostej. Dzwonię więc ze strefy z domu i z pracy. Zobaczymy ja to bedzie w rachnkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-03-06 11:56
    ***Prosba do Abonentow PLUS GSM korzystajacych z uslugi Strefa Plus na terenie Poznania i okolic*** Zwracam sie z prosba o podanie informacji o miejscu aktywowania uslugi i jej zasiegu (podanie nazw ulic, miejsc, w ktorych obowiazuje Wasza strefa'). Nie jestem obecnie Abonentem PLUS GSM a interesuje mnie ta usluga, chcialbym moc z niej skorzystac i posiasc jakies rzeczywiste dane - niestety info z BOK sa niespojne - raz w odp. otrzymuje, ze teoretycznie 'moja' strefa obejmie doslownie obszar 3 przecznic, innym razem, ze niemal cale miasto! Z gory dziekuje za pomoc!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: