Sukces kampanii wprowadzającej markę T-Mobile na polski rynek

Newsy
Żródło: rpkom.pl
Opinie: 4

Serwis rpkom.pl podał, że zakończyła się wizerunkowa część kampanii reklamowej związanej z rebrandingiem Ery na T-Mobile. W obecnej chwili etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową. "Po 30 dniach obecności T-Mobile na rynku możemy pochwalić się wzrostem spontanicznej znajomości marki z 3 proc. w maju do 33 proc. w czerwcu. Z niezależnych badań rynkowych prowadzonych przez SMG/KRC Millward Brown wynika, że 87 proc. ankietowanych wie, że Era zmieniła się na T-Mobile" – powiedział rpkom.pl Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    fleshGordon pisze: 2011-07-11 13:02
    Ta informacja to sól w oku dla wszystkich tych narzekaczy na kampanie reklamową T-Mobile. Kampania wizerunkowa zadziałała. 33% to naprawdę bardzo przyzwoity wynik. Z tego co pamiętam to prezes Rakowski w wywiadach po rebrandingowych mówił, że mniej więcej taki wynik by był dla firmy PTC satysfakcjonujący. Ciekaw teraz jestem kampanii ofertowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Preza pisze: 2011-07-11 22:01
    Jezzzu!! Co za mega sukces. No po prostu na kolana przed nimi. Moze lepiej by sie do ofert tak przylozyli...
    0
  • Users Avatars Mini
    maxirubi pisze: 2011-07-12 00:59
    bardzo slaba ta kapania byla
    0
  • Users Avatars Mini
    neff pisze: 2011-07-17 00:04
    Ale z tego co piszą - skuteczna ;) No, a ja czekam na nową kampanię Heyah, bo już podobno nie będzie kota Ryśka..
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: