Bardzo dobrym wynikiem zakończyła się trwająca do 9 stycznia SMS-owa promocja konsumencka zestawów świątecznych marki Adidas należącej do Coty. W konkursie SMS-owym nadeszło ponad 190 tys. SMS-ów. Koncepcję promocji świątecznej przygotowała i zrealizowała TEQUILA\BTL GROUP. Aby wziąć udział w loterii należało dokonać zakupu promocyjnego zestawu Adidas. Następnie zdrapać zdrapkę znajdującą się na kuponie i przesłać numer ukrytego pod nią kodu za pomocą SMS z telefonu komórkowego pod wskazany numer w terminie do 9 stycznia 2003 r. Podany kod odpowiadał konkretnej nagrodzie.
O zasadach promocji informowały spoty telewizyjne emitowane w TVN, TVN7, TV4 przygotowane przez agencję PZL, materiały POS w miejscu sprzedaży zaprojektowane przez TEQUILA\BTL GROUP oraz specjalne opakowania świąteczne autorstwa agencji „czteryczwarte”. Zakupem mediów zajął się Media Edge.