Regulamin promocji „Super Karta 4 MaxProfit!”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „Super Karta 4 MaxProfit!” obejmuje osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną „Umową”), stając się Abonentem w myśl „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów” oraz wybiorą jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! lub promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zgodnie z § 1 pkt.6.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 1,00 zł (1,22 zł z VAT).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł z VAT).
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Promocja „Super Karta 4 MaxProfit!” trwa od 13.07.2005r. i kończy się nie później niż 30.09.2005r..
5. Do wzięcia udziału w Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 niniejszego Regulaminu.
6. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” zobowiązany jest wybrać jedną z taryf MaxProfit! zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! lub promocyjny plan cenowy Max Profit 15!
7. Podstawowe opłaty w promocyjnym planie cenowym Max Profit! 15 oferowanym w Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” zawarte są w poniższej tabeli; wszystkie pozostałe opłaty w promocyjnym planie cenowym Max Profit 15! naliczane są zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! dla taryfy MaxProfit! 30.
Max Profit! 15 | |
Pakiet kwotowy | 15,00 zł |
z VAT | 18,30 zł |
Stawka za minutę połączenia krajowego w ramach sieci Plus GSM oraz do innych krajowych operatorów sieci komórkowych i stacjonarnych | 0,62 zł |
z VAT | 0,76 zł |
8. Jeśli aktywacja karty SIM na warunkach Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” nastąpi w czasie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas wartość Pakietu Kwotowego w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego.
§ 2 OGRANICZENIA
1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!”:
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy.
2. Abonent biorący udział w Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” nie może, w zamian oferowanych usług, żądać innego rodzaju usługi.
3. W przypadku transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta lub przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie funkcjonowania taryf lub promocyjnego planu cenowego, o których mowa w § 1 pkt 6 Regulaminu Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!”, rozpoczęcie naliczania Bonifikaty na nowym koncie Abonenta następuje od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego z zastrzeżeniem § 3 pkt. 10 a niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego i Bonifikaty o której mowa w § 3 pkt.9 z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego oraz Bonifikaty.
4. W ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent, który zakupił Kartę SIM w Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! (MaxProfit! 30, MaxProfit! 50, MaxProfit! 100, MaxProfit! 200) lub na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych „Efekt Plus”, z zastrzeżeniem, że w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na taryfę z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości. W przypadku zmiany taryfy, niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego i Bonifikaty o której mowa w § 3 pkt.9 z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.
5. Zmiana taryfy z taryfy innej niż ta, o której mowa w § 3 pkt. 12 na jedną z taryf określonych w § 1 pkt. 6 nie powoduje rozpoczęcia naliczania Bonifikaty, o której mowa w § 3 pkt. 9.
§ 3 WARUNKI SPECJALNE
1. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych „MaxProfit!” oraz w § 1 pkt.7 Regulaminu Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” stanowi minimalną miesięczną wysokość rachunku telefonicznego. Wartość Pakietu Kwotowego Abonent może w całości wykorzystać na wszystkie krajowe połączenia głosowe (z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, Infocentrum, połączenia w ramach dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych), połączenia w ramach usługi System Plus, połączenia w ramach usługi Strefa Tanich Połączeń, połączenia w ramach usługi Kontakt Plus, połączenia w ramach usługi Rozmawiaj Taniej oraz połączenia w ramach usługi Strefa Biurowa, transmisję danych i faksów, krajowe wiadomości SMS (z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 oraz z zakresu 91000-91999, wiadomości MMS) i transmisję GPRS według stawek określonych w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu oraz w Cenniku Świadczenia usług telekomunikacyjnych taryf MaxProfit!.
2. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! oraz w § 1 pkt.7, niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych.
3. Jeśli wartość Pakietu Kwotowego nie zostanie wykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.
4. W ciągu 24 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” Abonent może uruchomić następujące dodatkowe usługi:
a) Usługa Strefa Tanich Połączeń.
b) Usługa Kontakt Plus.
c) Usługa Rozmawiaj Taniej.
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionych usługach znajdują się w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!. Abonenci, którzy wybrali promocyjny plan cenowy Max Profit! 15 mogą korzystać z dodatkowych usług zgodnie z warunkami dla taryfy MaxProfit! 30.
5. Dodatkowe usługi promocyjne, o których mowa w § 3 pkt. 4 mogą zostać uruchomione zgodnie z zasadami określonymi w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!.
6. Po zmianie taryfy na jedną z taryf z planu taryfowego „Efekt Plus„”, z zastrzeżeniem § 2 pkt.4 Abonent nie ma możliwości korzystania z dodatkowych usług, o których mowa w § 3 pkt.4.
7. Po upływie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zostanie automatycznie zmieniony na taryfę MaxProfit! 30.
8. W dniu automatycznej zmiany promocyjnego planu cenowego Max Profit 15!, o której mowa w § 3 pkt. 7 Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.
9. Abonent, w ramach Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” otrzymuje Bonifikatę na wykonane krajowe połączenia głosowe i krajowe SMS-y (zwaną dalej „Bonifikatą”).
10. Bonifikata udzielana będzie przez 6 okresów rozliczeniowych z tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego.
11. Bonifikata niewykorzystana w danym okresie rozliczeniowym przenoszona jest na 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Niewykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych Bonifikata przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą Bonifikatę.
12. Miesięczna wysokość Bonifikaty wynosi odpowiednio:
MaxProfit! | ||||
30 | 50 | 100 | 200 | |
Miesięczna wartość Bonifikaty | 5,00 zł | 15,00 zł | 30,00 zł | 50,00 zł |
Miesięczna wartość Bonifikaty brutto | 6,10 zł | 18,30 zł | 36,60 zł | 61,00 zł |
13. Udzielona Bonifikata nie dotyczy MMS-ów, SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 oraz z zakresu 91000-91999, , połączeń wykonywanych poza granicami kraju (w roamingu), połączeń międzynarodowych, a także połączeń na numery specjalne w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług Numer Ulgowy, Infocentrum, połączenia w ramach dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych.
§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI
1. Promocja „Super Karta 4 MaxProfit!”, w czasie 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami, ofertami specjalnymi lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent nabywający Kartę SIM w Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!”, będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość.
§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!”, oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł z VAT). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł z VAT).
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu.
§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel S.A. ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Abonenta zobowiązań określonych w § 6 pkt. 1 i 2 powyżej i/lub żądania od Abonenta zapłaty kary umownej w wysokości 5000 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.
§ 7 KARY UMOWNE
1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, z zastrzeżeniem § 6 pkt. 3. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 400,00 zł.
2. Nie podlega rygorom określonym w § 7 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji „Super Karta 4 MaxProfit!” zastosowanie mają postanowienia „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów”, o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.