5 marca rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki 36.6. Nowy superbohater – SuperEs – promuje usługę Esy Floresy: nieograniczoną liczbę sms-ów w sieci Plus, które można wysyłać przez 30 dni za jedyne 3 zł. Kampania potrwa do początku kwietnia.
Najnowsza kampania marki 36.6 (należącej do firmy Polkomtel S.A.) jest kontynuacją pierwszej, w której zadebiutował następca TurboDymoMena – SuperEs. W spotach przedstawione są nowe przygody bohatera, który komunikuje ofertę kierowaną przede wszystkim do młodych użytkowników telefonów komórkowych.
Spoty reklamowe w telewizji i działania reklamowe w internecie mają na celu promocję oferty marki: usługi Esy Floresy. Od momentu jej włączenia, za pośrednictwem specjalnego kodu, użytkownik przez 30 dni może wysyłać sms-y bez limitów w sieci Plus (z wyłączeniem roamingu
i sieci Sami Swoi), natomiast z jego konta pobierana jest opłata w wysokości 3 zł.
Kampania, obejmująca telewizję i internet, zakończy się 10 kwietnia 2010r. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.
Metryczka:
Klient: 36.6/Polkomtel S.A.
Przedstawiciel klienta: Paweł Patkowski, Rafał Kawecki, Hania Jasińska
Agencja: Team One
Przedstawiciel agencji : Marcin Jeziorski, Marta Rybicka
Dyrektor kreatywny: Artur Dynowski
Dyrektor artystyczny: Andrzej Błachut
Copywriter: Marcin Mroczek
Studio: Produkcja
Media: TV, internet
Dom mediowy: Media Direction OMD
Czas trwania: 05.03 - 10.04