Regulamin Promocji "SUPERKARTA ZIMOWA II" w sieci Plus GSM:
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja " SUPERKARTA ZIMOWA II" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" oraz wybiorą jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, o których mowa w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł brutto (12,29 netto).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. W Promocji "SUPERKARTA ZIMOWA II" nie istnieje możliwość zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie.
5. Promocja " SUPERKARTA ZIMOWA II" trwa od 01.01.2006 do 30.04.2006 roku. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II" bez podawania przyczyn.
6. Do wzięcia udziału w Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1.
7. Abonent zawierający Umowę w Promocji "SUPERKARTA ZIMOWA II" może wybrać jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, zgodnie z poniższą specyfikacją:
Super25 Plus | Super45 Plus | |
Abonament | 25 zł brutto | 45 zł brutto |
Liczba minut wliczonych w abonament, wymiennych na SMS | 40 | 75 |
Liczba SMS wliczonych w abonament, wymiennych na minuty | 160 | 300 |
Stawka za minutę krajowego połączenia | 0,72 zł brutto | |
Stawka za krajową wiadomość SMS | 0,18 zł brutto |
8. Za usługi nie określone w §1 pkt.7 opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM, zgodnie z poniższą tabelą:
Promocyjny plan cenowy | Super25 Plus | Super45 Plus |
Taryfy oferty podstawowej | NowyPlus 25 | NowyPlus 45 |
9. Wliczone w abonament minuty i SMS są nawzajem wymienne w stosunku 1:4 w obu promocyjnych planach cenowych. Oznacza to, że np. posiadając promocyjny plan cenowy Super25 Plus i wykorzystując 10 minut na połączenia pozostaje 30 minut na połączenia lub 120 SMS.
10. Wliczone w abonament minuty wykorzystać można na krajowe połączenia głosowe do sieci Plus GSM, krajowych sieci stacjonarnych lub do innych krajowych sieci komórkowych z wyjątkiem: połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, nie dotyczą połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; natomiast wliczone w abonament SMS wykorzystać można do sieci komórkowych operatorów krajowych z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 i 91000-91999.
11. Minuty lub SMS wliczone w abonament, określone w § 1 pkt.7, niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty lub SMS niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych.
12. Jeśli liczba minut lub SMS wliczonych w abonament nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do ich niewykorzystanej części. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty lub SMS wliczone w abonament .
13. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednym z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas ilość minut lub SMS wliczonych w abonament w pierwszym promocyjnym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca danego okresu rozliczeniowego.
§ 2 OGRANICZENIA
1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II":
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani spowodować zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów,
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy ani spowodować jej rozwiązania ze swojej winy w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów
2. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też w przypadku przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na innego Abonenta w okresie funkcjonowania promocyjnych planów cenowych, o których mowa w § 1 pkt 7 Regulaminu Promocji, niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS.
3. Abonent biorący udział w Promocji "SUPERKARTA ZIMOWA II" nie może w zamian oferowanych warunków promocyjnych, żądać innego rodzaju usługi.
4. Z zastrzeżeniem § 2 pkt 2 Abonent, który zawarł Umowę w Promocji "SUPERKARTA ZIMOWA II" może w ciągu 6 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o miesięcznej opłacie abonamentowej niższej lub równej posiadanemu planowi cenowemu - opłata za zmianę wynosi 25 zł brutto.
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.2 i § 2 pkt.4 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana planu cenowego jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
§ 3 WARUNKI SPECJALNE
Usługa "Dwa razy więcej, dwa razy taniej"
1. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II " ma automatycznie aktywowaną usługę "Dwa razy więcej, dwa razy taniej"("Usługa") na promocyjnych warunkach.
2. Abonent, w ramach Usługi otrzymuje możliwość wykonywania krajowych połączeń głosowych do wszystkich sieci stacjonarnych i na numery w sieci Plus GSM (z wyłączeniem: połączeń z numerami Sami Swoi; połączeń w ramach usługi przekazywania połączeń; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usługi Numer Ulgowy i usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; połączeń z numerami Premium Rate; połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym; połączeń międzynarodowych; przesyłania faksów i danych oraz połączeń z siecią Internet: numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321) po promocyjnych stawkach za minutę połączenia, określonych w tabeli poniżej:
Stawki | Super25 Plus | Super45 Plus |
Koszt minuty krajowego połączenia głosowego do sieci Plus i do sieci stacjonarnych w ramach Usługi | 0,36 zł brutto | 0,36 zł brutto |
3. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej w wysokości 10 zł brutto.
4. Abonent , który zawarł Umowę w Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II " i wybrał jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus lub Super45 Plus, ma prawo korzystać z Usługi bez ponoszenia opłaty miesięcznej1, o której mowa w §3 pkt.3 przez 720 dni od dnia aktywacji karty SIM.
5. Liczba minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą, określona w § 1 pkt.7, podlega wymianie na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia w ramach Usługi w stosunku 1:2. Liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą, wymienną na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia objęte Usługą, wymiennych na liczbę SMS wliczonych w abonament dla poszczególnych promocyjnych planów cenowych przedstawia poniższa tabela:
Super25 Plus | Super45 Plus | |
Liczba minut wliczonych w abonament na połączenia do sieci obcych | 40 | 75 |
wymienne na | lub | lub |
liczba minut wliczonych w abonament na połączenia do sieci Plus i do sieci stacjonarnych w ramach Usługi | 80 | 150 |
wymienne na | lub | lub |
liczba SMS wliczonych w abonament | 160 | 300 |
6. Po wykorzystaniu wszystkich minut i SMS wliczonych w abonament opłaty za połączenia głosowe w ramach Usługi będą naliczane zgodnie z § 3 pkt.2 połączenia głosowe nie objęte Usługą i SMS będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8.
7. Abonent może deaktywować Usługę poprzez:
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta,
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
Opłata za deaktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa §3 pkt.3 (z zastrzeżeniem §3 pkt.4)
8. Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8.
9. Po upływie 720 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze promocyjnego planu cenowego Super25 Plus lub Super45 Plus, Usługa będzie automatycznie deaktywowana . Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8.
10. Po okresie, o którym mowa w § 3 pkt.9 oraz w przypadku określonym w § 3 pkt.7, Abonent może ponownie aktywować Usługę. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej określonej w §3 pkt.3. Aktywacji Usługi można dokonać poprzez:
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta,
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
Opłata za aktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa w § 3 pkt.3.
11. Jakakolwiek zmiana promocyjnego planu cenowego (z zastrzeżeniem § 2 pkt. 4) w okresie, o którym mowa w § 3 pkt.4 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z Usługi na warunkach promocyjnych określonych w § 3 pkt.2 i § 3 pkt. 4. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi.
§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI
1. Promocja " SUPERKARTA ZIMOWA II " w czasie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II " będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość.
§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W Promocji" SUPERKARTA ZIMOWA II" oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu.
2. W przypadku utraty karty SIM nabytej w ramach Promocji" SUPERKARTA ZIMOWA II " Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto.
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu.
§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.
§ 7 KARY UMOWNE
Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu:
a. rozwiązania Umowy przez Abonenta,
b. zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta,
c. spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów,
d. spowodowania zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 500,00 zł.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji " SUPERKARTA ZIMOWA II" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.
1 w okresie o którym mowa powyżej miesięczna opłata za usługę "Dwa razy więcej, dwa razy taniej" wliczona jest w miesięczną opłatę abonamentową w wybranym promocyjnym planie cenowym.