Regulamin Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „SUPERKARTA ZIMOWA” obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną „Umową”), stając się Abonentem w myśl „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów” oraz wybiorą jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, o których mowa w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł brutto (12,29 netto).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. W Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” nie istnieje możliwość zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie.
5. Promocja „SUPERKARTA ZIMOWA” trwa od 10.11.2005 do 31.12.2005 roku. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” bez podawania przyczyn.
6. Do wzięcia udziału w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1pkt.1.
7. Abonent zawierający Umowę w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” może wybrać jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, zgodnie z poniższą specyfikacją:
Super25 Plus | Super45 Plus | |
Abonament | 25 zł brutto | 45 zł brutto |
Liczba minut wliczonych w abonament, wymiennych na SMS | 40 | 75 |
Liczba SMS wliczonych w abonament, wymiennych na minuty | 160 | 300 |
Stawka za minutę krajowego połączenia | 0,72 zł brutto | |
Stawka za krajową wiadomość SMS | 0,18 zł brutto |
8. Za usługi nie określone w §1 pkt.7 opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM, zgodnie z poniższą tabelą:
Promocyjny plan cenowy | Super25 Plus | Super45 Plus |
Taryfy oferty podstawowej | NowyPlus 25 | NowyPlus 45 |
9. Wliczone w abonament minuty i SMS są nawzajem wymienne w stosunku 1:4 w obu promocyjnych planach cenowych. Oznacza to, że np. posiadając promocyjny plan cenowy Super25 Plus i wykorzystując 10 minut na połączenia pozostaje 30 minut na połączenia lub 120 SMS.
10. Wliczone w abonament minuty wykorzystać można na krajowe połączenia głosowe do sieci Plus GSM, krajowych sieci stacjonarnych lub do innych krajowych sieci komórkowych z wyjątkiem: połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, nie dotyczą połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; natomiast wliczone w abonament SMS wykorzystać można do sieci komórkowych operatorów krajowych z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 i 91000-91999.
11. Minuty lub SMS wliczone w abonament, określone w § 1 pkt.7, niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty lub SMS niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych.
12. Jeśli liczba minut lub SMS wliczonych w abonament nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do ich niewykorzystanej części. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty lub SMS wliczone w abonament.
13. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednym z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas ilość minut lub SMS wliczonych w abonament w pierwszym promocyjnym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca danego okresu rozliczeniowego.
§ 2 OGRANICZENIA
1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA”:
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani spowodować zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy ani spowodować jej rozwiązania ze swojej winy w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów
2. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też w przypadku przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na innego Abonenta w okresie funkcjonowania promocyjnych planów cenowych, o których mowa w § 1 pkt 7 Regulaminu Promocji, niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS.
3. Abonent biorący udział w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” nie może w zamian oferowanych warunków promocyjnych, żądać innego rodzaju usługi.
4. Z zastrzeżeniem § 2 pkt 2 Abonent, który zawarł Umowę w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” może w ciągu 6 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o miesięcznej opłacie abonamentowej niższej lub równej posiadanemu planowi cenowemu - opłata za zmianę wynosi 25 zł brutto.
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.2 i § 2 pkt.4 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana planu cenowego jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
§ 3 WARUNKI SPECJALNE
Usługa „Dwa razy więcej, dwa razy taniej”
1. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” ma automatycznie aktywowaną usługę „Dwa razy więcej, dwa razy taniej” („Usługa”) na promocyjnych warunkach.
2. Abonent, w ramach Usługi otrzymuje możliwość wykonywania krajowych połączeń głosowych do wszystkich sieci stacjonarnych i na numery w sieci Plus GSM (z wyłączeniem: połączeń z numerami Sami Swoi; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usługi Numer Ulgowy i usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; połączeń z numerami Premium Rate;, po promocyjnych stawkach za minutę połączenia, określonych w tabeli poniżej:
Stawki | Super25 Plus | Super45 Plus |
Koszt minuty krajowego połączenia głosowego do sieci Plus i do sieci stacjonarnych w ramach Usługi | 0,36 zł brutto | 0,36 zł brutto |
3. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej w wysokości 10 zł brutto.
4. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” i wybrał jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus lub Super45 Plus, ma prawo korzystać z Usługi bez ponoszenia opłaty miesięcznej , o której mowa w §3 pkt.3 przez 720 dni od dnia aktywacji karty SIM.
5. Liczba minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą, określona w § 1 pkt.7, podlega wymianie na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia w ramach Usługi w stosunku 1:2. Liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą, wymienną na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia objęte Usługą, wymiennych na liczbę SMS wliczonych w abonament dla poszczególnych promocyjnych planów cenowych przedstawia poniższa tabela:
Super25 Plus | Super45 Plus | |
Liczba minut wliczonych w abonament na połączenia do sieci obcych | 40 | 75 |
wymienne na | lub | lub |
liczba minut wliczonych w abonament na połączenia do sieci Plus i do sieci stacjonarnych w ramach Usługi | 80 | 150 |
wymienne na | lub | lub |
liczba SMS wliczonych w abonament | 160 | 300 |
6. Po wykorzystaniu wszystkich minut i SMS wliczonych w abonament opłaty za połączenia głosowe w ramach Usługi będą naliczane zgodnie z § 3 pkt.2, a opłaty za połączenia głosowe nie objęte Usługą i SMS będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8.
7. Abonent może deaktywować Usługę poprzez:
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta,
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
Opłata za deaktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa §3 pkt.3 (z zastrzeżeniem §3 pkt.4)
8. Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8.
9. Po upływie 720 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze promocyjnego planu cenowego Super25 Plus lub Super45 Plus, Usługa będzie automatycznie deaktywowana. Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8.
10. Po okresie, o którym mowa w § 3 pkt.9 oraz w przypadku określonym w § 3 pkt.7, Abonent może ponownie aktywować Usługę. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej określonej w §3 pkt.3. Aktywacji Usługi można dokonać poprzez:
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta,
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
Opłata za aktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa w § 3 pkt.3.
11. Jakakolwiek zmiana promocyjnego planu cenowego (z zastrzeżeniem § 2 pkt. 4) w okresie, o którym mowa w § 3 pkt.4 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z Usługi na warunkach promocyjnych określonych w § 3 pkt.2 i § 3 pkt. 4. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi.
§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI
1. Promocja „SUPERKARTA ZIMOWA” w czasie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość.
§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu.
2. W przypadku utraty karty SIM nabytej w ramach Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto.
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu.
§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.
§ 7 KARY UMOWNE
Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu:
a) rozwiązania Umowy przez Abonenta,
b) zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta,
c) spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów,
d) spowodowania zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 500,00 zł.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA” zastosowanie mają postanowienia „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów”, o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.