Moduł prasowy systemu SuperSMS.pl został wdrożony przez One-2-One w tygodniku TeleWizja, dystrybuowanym jako dodatek do tygodników lokalnych oraz rozdawanym bezpłatnie na terenie zachodniej Polski. Czytelnicy będą mogli korzystać w pierwszym etapie z szerokiej ofert logosów i dzwonków, natomiast kolejne usługi np. smsowe zabawy walentynkowe zostaną wprowadzone już w najbliższym czasie.
Tygodnik TeleWizja rozpoczął współpracę z One-2-One obejmującą wykorzystanie serwisu prasowego SuperSMS.pl na swoich łamach. Wspólne działania rozpoczęto od prezentacji specjalnej kolekcji logosów i dzwonków, jednak w kolejnych edycjach znajdą się także inne usługi ściśle dostosowane do potrzeb tytułu. Między innymi w najbliższym czasie pojawi się zestaw smsowych zabaw walentynkowych, w tym gry i quizy opracowane na tę okazję. W nieco dalszej perspektywie planowane jest także wprowadzenie do oferty serwisów sportowych SuperSMS.pl.
Poszerzania zasięgu serwisu SuperSMS.pl wymaga selektywnego docierania do coraz to nowych grup potencjalnych użytkowników. - stwierdził Tomasz Długiewicz, prezes Zarządu One-2-One - Telewizja jest partnerem świetnie realizującym to zadanie.
Nowatorstwo SuperSMS.pl w dziedzinie kompleksowych rozwiązań mobilnych dla prasy zostało docenione przez branżę medialną w październiku 2002., gdy One-2-One zostało laureatem konkursu Media Trend 2002 w kategorii niekonwencjonalne wykorzystanie mediów za zintegrowany smsowy system prasowy.