Orange zaprezentował dziś swoją reklamową kampanię świąteczną. Operator nie przygotował niestety specjalnych ofert na święta, ale będzie podkreślał w świątecznej kampanii dotychczasowe benefity dostępne dla klientów od wielu miesięcy. Olga Złotnicka z Orange powiedziała, że według ostatnich badań marketingowych potencjalni i obecni klienci nadal nie są w pełni świadomi tego, co Orange oferuje im od dawna np. w ofercie postpaid. W czerwcu Orange wprowadził specjalny zestaw prezentów (usług), które klient otrzymuje dodatkowo do swojego abonamentu.
W prepaidzie natomiast postawiono na promocję doładowań, czyli na prostą ofertę skierowaną do wszystkich aktywnych i nowych klientów.
Jedyną "świąteczną" nowością jest oferta nielimitowanych rozmów w ofercie dla firm. Po raz pierwszy klienci mają pełny ryczałt na połączenia wewnątrz sieci Orange.
Opis kampanii świątecznej Orange:
silne wsparcie ATL i BTL – kampania oparta na wspólnym dla wszystkich klientów indywidualnych Orange (oferty z abonamentem, mix i na kartę) motywie świątecznym
TV
outdoor
prasa
radio
reklama w punkcie sprzedaży
główny komunikat w ofertach postpaid:
abonament i mix: prezenty na zawsze + telefony od 1zł
Internet w Orange:
– Orange Free za 1zł + laptop
– Orange Freedom i 1080zł na rozmowy i SMS-y + laptop
timing: od 17 listopada do 24 grudnia
główny komunikat w ofertach na kartę „200% gratis za doładowania” + komunikacja starterów i telefonów:
Orange GO – 1000 minut extra w promocji Wolny Weekend
Orange POP - dodatkowo 50% extra; czyli nawet 150 zł w prezencie
telefony w Zetafonie od 1zł
Inne informacje na ten temat: