Play rozpoczyna od 23.11 nową kampanię „Prezent”, której tematem jest promocja świąteczna. Pakiet świąteczny zawiera 50% rabat na abonamenty 40, 50 i 70 złotych przez pół roku oraz specjalne niższe ceny telefonów multimedialnych – kosztują one już od 1 złotówki.
Film przedstawia stylową, malarsko skomponowaną scenę rodzinnej Wigilii, którą nieoczekiwanie zakłócają intrygujące dźwięki dobiegające z paczki z prezentem świątecznym. Magia Świąt łączy się tu zaskakująco z magią multimedialnego świata Play. Także reklamy prasowe i plakaty pod hasłem „Na Święta same cuda” przedstawiają metaforę multimedialnych cech prezentu od Play - małe bajkowe stworki otwierają paczkę z zestawem świątecznym.
Zakres mediów: jak w media planie (TV 15”, 5”, outdoor, prasa, wielkie formaty, galerie handlowe, Internet, radio 15”)
Autorzy kampanii:
Osoby odpowiedzialne ze strony agencji Brain:
Art. Director: Anna Łoskiewicz, Maks Metrycki, Asiya Malinowska
Copywriter: Jacek Izrailewski
Account Supervisor: Anna Browarek
Senior Account Executive: Wiktoria Mockałło
Producent: Aleksandra Adamczewska
Reżyseria: Michał Sabliński
Fotograf: Jacek Kołodziejski
Osoby odpowiedzialne ze strony klienta:
Aleksandra Borowicz, Marcin Wieczorkowski
Kampania rusza 23.11.2007