Wybierając teraz co najmniej 2 abonamenty komórkowe z taryfami M lub L otrzymamy drugi smartfon gratis.
Ceny abonamentów uwzględniają rabat za zgody marketingowe w wysokości 5 zł/mies. i za obsługę elektroniczną 5 zł/mies.
Częścią powyższej oferty jest wprowadzona już wcześniej promocja łączona, w której wybierając pakiet usług dostajemy możliwość korzystania z nich za darmo. Oferta dostępna jest dla nowych numerów i tych, które przeniesiemy od innego operatora.
Jeżeli wybierzemy ofertę komórkową z taryfą M lub L z Internetem Światłowodowym do 300 Mb/s i telewizją z pakietem S, wtedy abonament na Internet Światłowodowy oraz na TV, przez pierwsze 12, 18 lub 24 miesiące wyniesie 0 zł. Ilość darmowych miesięcy przyznanych w ramach promocji zależy od ilości umów zawartych na abonament komórkowy. Maksymalnie możemy podpisać 3 takie umowy.
Po wybraniu do 4 abonamentów komórkowych z taryfą M za ostatni z nich nie zapłacimy przez 3, 12, 18 lub 24 miesiące. Okres darmowy przez jaki nie ponosimy opłaty jest uzależniony od ilości przeniesionych lub zawartych umów na abonament komórkowy w taryfie M. W przypadku wyboru oferty L w okresie promocyjnym wynikającym z ilości zawartych umów opłata za abonament komórkowy w taryfie L w okresie promocyjnym wynosi 20 zł/mies.
Dodatkowo, w ramach oferty świątecznej Magent Dom przygotowano 700 zł zniżki na 55” TV Philips (55PUS8818/12), który ma ekran 55” o rozdzielczości 4K, matrycę 120 Hz oraz podświetleny Ambilight. Cena ze świątecznym rabatem wynosi 3599 zł (cena regularna: 4299 zł).
Ofercie świątecznej towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w telewizji, w radiu, na nośnikach OOH, w internecie, social mediach oraz w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.