Platforma nc+ przygotowała nowe świąteczne oferty promocyjne na wybrane pakiety telewizji.
Abonenci zawierający nowe umowy na usługi telewizyjne na 24 miesiące, w zależności od wybranego pakietu, mogą otrzymać w prezencie opcje dodatkowe CANAL+ 4K Ultra HD, HBO, HBO GO, Cinemax, FilmBox, Multi Man Pack czy kolekcję Fox Play i National Geographic Play na cały okres obowiązywania umowy lub otrzymać obniżkę ceny abonamentu o połowę przez 6 miesięcy.
Abonenci zawierający nowe umowy na pakiety telewizyjne z opcją dodatkową CANAL+ otrzymają na cały okres obowiązywania umowy:
W pakiecie Comfort+ z CANAL+ (89,99 zł/mies.) prezent o wartości cennikowej 95 zł/mies. składający się z pakietu trzech kanałów HBO oraz HBO GO, dwóch kanałów Cinemax, pięciu kanałów FilmBox oraz dostępu do kolekcji FOX Play i National Geographic. Pakiet z opcjami dodatkowymi zawiera w sumie 122 kanały, w tym 66 w HD.
W pakiecie Extra+ z CANAL+ (99,99 zł./mies.) prezent o wartości cennikowej 95 zł/mies. składający się z pakietu trzech kanałów HBO oraz HBO GO, dwóch kanałów Cinemax, pięciu kanałów FilmBox oraz dostępu do kolekcji FOX Play i National Geographic Play. Pakiet z opcjami dodatkowymi zawiera w sumie 160 kanałów, w tym 93 w HD.
W pakiecie Superpremium+ (129,99 zł/mies.) prezent o wartości cennikowej 105 zł/mies. składający się z dostępu do kanału CANAL+ 4K Ultra HD, HBO GO, pakietu pięciu kanałów FilmBox, dwunastu kanałów Multi Man Pack oraz dostęp do kolekcji FOX Play i National Geographic Play. Pakiet z opcjami dodatkowymi zawiera w sumie 165 kanałów, w tym 98 w HD.
Abonenci zawierający nowe umowy na pakiety telewizyjne bez opcji dodatkowej CANAL+ otrzymają:
W pakiecie Start+ (79 kanałów, w tym 33 w HD) obniżkę ceny abonamentu o połowę do kwoty 9,99 zł/mies. przez 6 miesięcy (później 19,99 zł/mies.)
W pakiecie Comfort+ (114 kanałów, w tym 58 w HD) obniżkę ceny abonamentu o połowę do kwoty 19,99 zł/mies. przez 6 miesięcy (później 39,99 zł/mies.)
W pakiecie Extra+ (59,99 zł/mies.) prezent o wartości 60 zł./mies. składający się z pakietu dwóch kanałów Cinemax, pakietu pięciu kanałów FilmBox oraz dostępu do kolekcji FOX Play i National Geographic Play. Pakiet z opcjami dodatkowymi zawiera w sumie 152 kanały, w tym 85 w HD.
Każdy klient nc+ może skorzystać ze świątecznej promocji na usługi telefonii komórkowej i przenosząc numer od innego operatora przez cały rok będzie płacił tylko połowę ceny za abonament telefoniczny.
Wszyscy abonenci usług telewizyjnych nc+ otrzymują darmowy dostęp, w wymiarze zależnym od wybranego pakietu telewizyjnego, do mobilnej telewizji nc+ GO, oferującej dostęp do 119 kanałów TV na żywo, w tym 8 kanałów CANAL+ oraz filmów, seriali i programów na życzenie, które można oglądać w aplikacji na urządzeniach mobilnych oraz w oknie przeglądarki na komputerach i laptopach. Oferta kanałów dostępna w nc+ GO jest uzależniony od posiadanej oferty telewizyjnej.
Kampania reklamowa
Nowe świąteczne oferty nc+ wspiera kampania reklamowa realizowana w telewizji, stacjach radiowych, mediach online i punktach sprzedaży nc+.
Spot telewizyjny jest kontynuacją poprzedniej odsłony kampanii, w której bohaterowie planowali skok rabunkowy, odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które każdy z członków gangu chciał obejrzeć danego dnia. W obecnej odsłonie kampanii bohaterowie ukrywają się przed pościgiem i zostają zaskoczeni przez Mikołaja, który na życzenie jednego z nich przyniósł w prezencie największą paczkę filmów i seriali od nc+ na święta.
Za kreację spotów telewizyjnych odpowiada agencja Havas Warsaw. Spoty wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Komunikację online oraz stronę docelową kampanii ncplus.pl/filmy-i-seriale-w-ncplus przygotował dział digital marketingu platformy nc+ we współpracy z Havas Warsaw. Media do kampanii całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.