Świąteczne kłopoty sieci GSM

Newsy
Opinie: 134

Trzy sieci komórkowe przeżywały wczoraj (24.12) w godzinach popołudniowych prawdziwe oblężenie. Niestety nie obyło się bez problemów. W całej Polsce trzy sieci komórkowe były bardzo przeciążone. Internauci najbardziej narzekali na kłopoty z wysyłaniem SMS-ów w sieci Era. Problemy z przesyłaniem życzeń okresowo dotykały klientów PTC w różnych zakątkach kraju. Plus i Idea również okresowo miały  problemy z zapewnieniem odpowiedniej jakości usług. W Plusie występowały spore opóźnienia w  dostarczaniu wiadomości z internetowej bramki SMS. Wszystkie te problemy wynikały z tego, że w okresie Świąt przesyłana jest znacznie większa liczba wiadomości tekstowych. W Wigilię dzwonimy także więcej niż zwykle, chcąc złożyć życzenia najbliższym.

Posiadacze najbardziej zawansowanych telefonów również mogli czuć się bardzo zawiedzeni, ponieważ przesyłanie wiadomości MMS było prawie niemożliwe - transmisja GPRS wykorzystywana przy przesyłaniu wiadomości multimedialnych również nie wytrzymała świątecznego szału komórkowego.

Opinie:

Opinie archiwalne (134):

Komentuj

Komentarze / 134

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Leox pisze: 2003-12-25 20:35
    można sie było spodziewać... na Sylwka bedzie podobnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2003-12-25 20:36
    ....o ile nie gorzej :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafal pisze: 2003-12-25 20:46
    Wielki problem ,jakim trzeba byc baranem zeby nie moc sie powstrzymac od wyslania smsa w swieta. Wiem jakigo rodzaju klienci dzwonia w swieta do BOA, bo tam pracowałem cztery lata- \"oddawajcie pieniadze\", \"co wy tam wyprawiacie , nie moge dzwonic\",,a rachunki na koncie po 30 zł - wsiowe biznesment! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-25 20:55
    Jesteś popieprzony ***Rafał. Ludzie wysyłają przed świętami smsy z życzeniami, i nie ma w tym nic dziwnego. Równie oczywiste jest to, że w święta wzratsa liczba wysyłanych smsów, a co za tym idzie - wydłuża się czas doręczania. Widać, że praca w BOK niczego Cię nie nauczyła. Z pozdrowieniami - jeden z "baranów".
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2003-12-25 21:13
    heheheheeh dobre,dobre!!To ma byc opóżnienie??A jak listy przychodza po 17 latach?To jest dopiero %#$@$ opóxnienie :)Pozdrawiam!!!!wesołych SwiąT !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-12-25 21:46
    Czy nawet w święta muszą być utarczki i najazd na operatorów? Ludzie WESOŁYCH ŚWIĄT!!! Takie problemy występują na całym świecie i jeśli ktoś myśli, że na dwa dni w roku operatorzy będą stawiać dodatkowe BTS-y to jest to chory człowiek, ale jemu też życzę zdrowia:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    leon pisze: 2003-12-25 21:54
    Ja rozumiem chwilowe problemy operatorów z obciążeniem sieci w takie szczególne dni jak święta itp. ale skoro chciałem wysłać sms-y i nic nie wychodziło to dlaczego każda próba z niewysłanym sms-em obciążyła moje konto w Tak Tak-u?? W ten sposób wykonałem ok 60 prób wysłania sms-żaden nie wyszedł a konto zostało opróżnione. Czy mądrala Rafał uważa,że nie mam prawa żadać zwrotu kasy??Jeśli tak myśli to jest=debilem.....
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2003-12-25 22:29
    to akurat bylo do przewidzenia ja tez sie nabralem niestety no coz tak to bywa ale za godzinkę już było ok pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-12-25 22:40
    To tak jak co rok... :) Ale z mms nie mialem problemow a otrzymalem ich chyba z 20... pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    boncio pisze: 2003-12-25 22:41
    chyba czas na modernizacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-12-25 22:47
    ojj prawda, kłopoty były ogromne
    0
  • Users Avatars Mini
    sagem-mobile pisze: 2003-12-25 23:04
    Fkat, prawie w ogole nie dalo sie wysylac SMS.
    0
  • Users Avatars Mini
    Res pisze: 2003-12-25 23:04
    Były ogromne - fakt. Ja probowalem wyslac /smsy z mojej komercyjnej bramki w +, potwiertdzeniae dostalem w nocy - ze doszly. Ale nic sie nie stalo, trzeba to zrozumiec - przeciez w wigilie sie wysyka wiecej smsmow i dzownwi sie wiecej, wiec to noramalmne
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-25 23:13
    A ja wysyłałem wczoraj życzenia do ***nobla z plus.net i idea.net i dostałem trzy zwroty , nie wiem czy to adres nieaktualny czy to były właśnie owe problemy z siecią. Pozdrawiam ***Nobel. Natomiast sms-ki w Idei i połączenia głosowe w Plusie działały bez najmniejszych prblemów i idealnie, a troszkę się sms-owało i dzwoniło w gorących godzinach. ***Gsmaniac- masz tu jednoznaczny dowód albo odpowiedź , na pytanie które zadałeś kilka newsów niżej. ***Leon to jednoznacznie przesądził sprawę w Erze, ja w Idei więc w Plusie musi być tak samo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-25 23:19
    No i jeszcze dostałem sms-y z mBox , od ***Jarusa1981 , więc w Idei chyba wszystko było jednak O.K. Jarus , dziękuję , i czekam z niecierpliwością do 2.stycznia. A poza tym , to się zaraz posypią komentarze , bo news gorący bardzo. Przypomina mi się wysyłanie sms z bramek Idei i Plusa , rok temu w święta, szkoda gadać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlonik pisze: 2003-12-25 23:28
    a era to syfiastka wredna. z 40 razy mialem na sagemie nieudane wyslanie smsa i ponawialem i za kazda probe na iboa brali kase, z gprsem nie mialem problemow, wap spoko chodzil. a smsy wogole i skonczylo sie na tym ze zyczenia sms powysylalem z domowego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2003-12-25 23:28
    :(((( opóźnienie wynosiło jakies 3 godziny w moim przypadku mmsowe 5 godzin jesli chodzi o Ere na północnym wschodzie kraju ... Ciekawe co będzie na Sylwka ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzabar pisze: 2003-12-25 23:30
    era miala problemy :( spewnoscia podobnie bedzie w sylwestra, miejmy nadzieje ze bedzie mozna sie dodzwonic :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-12-25 23:31
    Co jak co mimo iż były problemy, jest chyba lepiej niż rok temu. Nawet z bramki idei dało się wysyłać, co rok temu było kompletnie niemożliwe. Na erę dostałem w Wigilię z eranet'u powiadomienie o przychodzącym mailu chyba ze 20 razy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-25 23:37
    Przejdźcie wszyscy do Idei :-))) A tak na poważnie , to Era Wam z pewnością zrekompensuje to co pobrała z konta , nowymi taryfami. Tam oszczędzicie. I dalej na poważnie, bo wcześniej to był jednak żart :-) , sam czekam na nowe taryfy.Choć na pewno nie skorzystam z usług Ery. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2003-12-25 23:43
    spoko, u mnie ani idea ani plus nie mial klopotów, mbox, smsy, gprs, rozmowy, wszytko w najlepszym pozadku.. co do ery to nie wiem.... mam TT ale nie walczalem.. okolice krakowa
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2003-12-25 23:46
    Tym razem chyba najbardziej zawiodla era. Dostawalem zyczenia od abonentow idei i plusa, a nikomu nie moglem odpisac :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2003-12-26 00:00
    No tak wczoraj około 21.10 niestety jakiekolwiek próby dodzwonienia się gdziekolwiek w erze niudane. Ale tak jak pisał ktoś wcześniej to całkiem normalny objaw i niech nikt mi tu nie pisze że w innych krajach to jest inaczej... technikaa to technikai przepustowośc jest jasno określona a w takich momentach po prostu jest testowany ten parametr :)))) A za tydzeiń sylwester i znowu bedzeito samo :))))))) Wesołych świąt!! A SMS y to i normalnie przychodza doś często z opóźnieniem
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-12-26 00:18
    Ja nie mialem w plusie zadnych klopotow, wprawdzie sms z platnej bramki plusa do czech szedl dlugo ok. 4 godzin to wysylajac smsy plus-plus nie bylo zadnych problemow
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2003-12-26 00:47
    U mnie wszystko dochodziło bez problemów - wysyłałem od siebie czyli z Idei do Idei, Plusa i Ery i wszystko doszło !
    0
  • Users Avatars Mini
    lalas pisze: 2003-12-26 01:43
    No tak to juz jest bazówka w podstawowej konfiguracji obsługuje na raz jakieś 40 połączeń rozszerzenia bts-a są robione w mniejszości przypadków i tak to właśnie póżniej wyglada , ale jeśli znacie się troche na " net monitorze" to można rozwiązać ten problem, w przypadku połączeń głosowych wystarczy zalogować się do innej bazówki poprzez " test bts" o i problem z głowy łapiemy wtedy sygnał ze słabszej stacji bazowej i można pogadać .........pozdro.........
    0
  • Users Avatars Mini
    m_a_s_k pisze: 2003-12-26 01:43
    od smsów się zaczęło, trwało to ok. godziny, a potem od mniej więcej 17 do dokładnie 0.36 następnego dnia nie mogłem w ogóle dzwonić z ery dokądkolwiek ani też do ery, więc niech kolega Rafał się nie wymądrza, bo mnie to akurat wk...wia, a nie jestem wsiowym biznesmenem i z moich rachunków kolega Rafał też się nieźle przez jakiś czas utrzymywał, a skoro już w BOK nie pracuje to raczej nie dlatego, że mu się era nie podobała tylko dlatego, że on się erze nie podobał i po prostu do tej pracy się nie nadaje... a ja w dupie mam, że sieć jest obciążona skoro chcę zadzwonić i za to płacę
    0
  • Users Avatars Mini
    lalas pisze: 2003-12-26 01:45
    no chyba że akurat następna stacja bazowa jest też obciązona wtedy zostaje czekać i czekać.........
    0
  • Users Avatars Mini
    HawkEye pisze: 2003-12-26 07:54
    Witam. Ja wysylalem SMSy z mBoxa w Idei i wszystkie ponad 60 blyskawicznie doszly (sprawdzone rowniez na swoich nrach). Doszly nawet na Ere. Lecz to fakt ze Era miala problemy... znajomi, do ktorych dzis dzwonilem pytali czy doszly do mnie ich SMSy... niestety tylko jeden na ok 20 ok godz 22.... Idea i Plus smigaly odrazu. Pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-12-26 09:41
    U mnie wszystko było ok, wysłałem parę sms-ów i byłem na wap-ie. Wszystko chodziło poprawnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-26 10:33
    Bramka szwankowala szczegolnie w miescie plusa, gprs tez. Co jeszcze zauwazylem, nie dzialala usluga w Plusie sprawdzania konta wysylajac smsa pod 2580. Nie przychodzila odpowiedz
    0
  • Users Avatars Mini
    Robo pisze: 2003-12-26 11:28
    !!!!!!!!!!! POMIMO KOMUNIKATOW W FONIE: "WIADOMOSC NIE WYSLANA, SPROBUJ PONOWNIE" ITP. WIADOMOSCI BYLY WYSYLANE I DOCIERALY DO ADRESATOW Z BARDZO DUZYM OPOZNIENIEM. JESLI KTOS BYL PRZEKONANY, ZE WIADOMOSC NIE DOTARLA I PROBOWAL PONOWNIE JA WYSLAC, TO URACZYL ADRESATA KILKA RAZY TA SAMA WIADOMOSCIA - TAK PRZYNAJMNIEJ BYLO W MOIM I MOICH KUMPLI PRZYPADKU. W TAK-TAKU UBYWALA KASA NA KONCIE. W ABONAMECIE SPRAWDZE BILING, ALE SADZAC PO RAPORTACH DORECZEN, KTORYCH NIE POWINNO BYC, BO WIADOMOSC NIBY NIE ZOSTALA WYSLANA, TO JA I MOI ZNAJOMI TEZ ZAPLACILISMY. I TAK ERA ZNALAZLA DOBRY SPOSOB ABY MIEC TLUSTE SWIETA.
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2003-12-26 11:34
    Ludziska o czym Wy tu rozprawiacie? Nie od dziś wiadomo, że w takie dni problemy będą bo ludzie wysyłają sobie jakieś bzdurne rymowanki nie kwapiąc się nawet by samemu coś wymyślić. Dostaną taką rymowankę i wysyłają hurtem do wszystkich w książce telefonu.Ja tam dziękuję za takie życzenia....Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mirano pisze: 2003-12-26 11:36
    Na wigilie 2 osobyz rodziny nie mogly wyslac nawet pieprzonego smsa z jebanej IDEI!! ja z plusa wysylalem kilka sms przy nich i zadzwonil;em. Strzeszcie sie zjebanej idei!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    dadzio102 pisze: 2003-12-26 11:49
    Właśnie o 16:30 w Wigile wysyałełm SMS i nie dochodziły.. (Siec ERA).
    0
  • Users Avatars Mini
    adrianos pisze: 2003-12-26 11:54
    ja wysłałem 24 grudnia kumplowi MMMSa a dzis go dostał............. hehe dobre nie?!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafal pisze: 2003-12-26 12:00
    LEON- a stłoby Ci sie cos jakbys zadzwonil po swietach i poprosiło oddanie pieniedzy?,,nie!,,,skad lepiej zadzwonic siedzac przy stole wigilijnym niech cala wiejska rodzinka wie ze masz telefon,,,panisko co wydaje 20 zł brutto i pewnie sie potrafi zreć o kazdy dzień przedłyżenia konta- nie rozwalaj mnie ! Jakbyś wiedzial jakie maja o tobie zdanie ludzie pracujacy na hotline w wigilie to bys nigdy w taki dzien nie zadzwonil - choc kto wie ! Wiesniak zawsze bedzie wiesniakiem!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafal pisze: 2003-12-26 12:03
    Moje hasło: WIEŚNIAKU - NIE DZWON W ŚWIETA NA HOTLINE
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2003-12-26 12:09
    Co roku tak jest. Zawsze mam problem w święta wysłać SMS do bliskich. Żadko kiedy dochodziły momentalnie. W te święta droga Dąbrowa Górnicza - Częstochowa została pokonana przez SMS w 3 godziny ! Mogliby na święta uruchomić jakieś dodatkowe serwery czy coś... (sieć IDEA)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-12-26 12:18
    info ze strony P. Kaczorowskiego /bardzo dobra strona!/ POLECAM: *****" Plus GSM, zakładając zapewne duży ruch na łączach oraz nikłe prawdopodobieństwo dostarczenia wiadomości SMS na czas, pominął w kolejce przyszłych terminów do wysłania SMS ze standardowej barmki - dni 31 grudnia 2003 r. oraz 1 stycznia 2004 r. Jednym słowem, życzenia złożymy w ten sposób przy założeniu dużego opóźnienia dotarcia wiadomości do adresata lub ... po prostu spróbujemy zadzwonić za wszelką cenę licząc na traf przy "zapchanej" sieci"*** tak więc jak chcecie by wasze smsy doszły na czas to nie korzystajcie z darmowej bramki plusa bo dojda na kocu albo wcale
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2003-12-26 12:57
    heh dziwne. ja wyslalem 4 mmsy (plus gsm) o roznych porach dnia w wigilie i wszystkie doszly szybko... ale co do smsow to fakt ze nie chcialy za bardzo chodzić. ale gadać mozna bylo normalnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-26 13:04
    No to normalne ze w swieta moze sie cos takiego zdazyc...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2003-12-26 13:09
    To ze ktos placi 20zlotych za telefon nie oznacza,ze jest wiesniakiem i nie oznacza rowniez,ze powinien byc traktowany z gory.Dlaczego niby klient mialby byc takim strasznym wiesniakiem,gdy skarzy sie,ze wzieli mu 50groszy?W sklepie tez bys to olal,jakby ekspedientka drobnych nie miala?***leon:Jesli probowales wyslac smsa 60razy a widziales,ze nie dochodzi,to dla mnie to Ty jestes debilem.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-26 13:31
    Dokladnie, kazdego klienta powinno sie traktowac tak samo. Przynajmnej w takich sprawach typu reklamacje itp, obsluga.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-26 13:31
    jak mawiaja: klient nasz Pan :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2003-12-26 13:38
    Ja nie narzekałem na tego typu problemy - życzenia wysłałem dzień wcześniej. Jednak patrząc na to ile pieniędzy biorą nasi operatorzy telefonii komórkowej (przecież nie są tani) powinni nam zapewnić dobrą obsługę klienta i jakość usług. Przez takie ''występki'' tracą swoją wiarygodność.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-26 13:39
    nawet jakby byli tani to maja zapewnic dobra obsluge i jakosc...
    0
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2003-12-26 14:01
    Ech ja niewiem.... tak jest co roku, czy sieci nie mogą przeznaczyć trochę $$$$ na modernizacje pewnych rzeczy?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-26 14:10
    ja tam kiedys dzwonilem z Plusa do Ery w dzien powrzedni o mialem komunikat Ery ze polaczenie nie moze byc zrealizowane z powodu przeciazenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    wosiekk pisze: 2003-12-26 15:17
    Po prosu za mało rzeczywistych sieci komórkowych jest w Polsce /przy obecnej technologii/.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-12-26 15:38
    U mnie spoko...kurde moze nie nalicza jak maja takie obciazenie..hyhy!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-26 16:21
    BOSS:A ty masz w Plusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonn pisze: 2003-12-26 16:42
    A ja wysłałem ponad 60 smsów z życzeniami bez problemu... :) Aż nagle po półgodzinie chciałem wysłać 1 :) ten najwazniejszy i... wysyłałem go ponad 2 godziny :) Ale... warto było :) Wesołych....... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-26 16:44
    tak to juz jest Vonn
    0
  • Users Avatars Mini
    Rychu pisze: 2003-12-26 17:17
    Wysyłałem z Idei. Do Idei dochodzilo po kilku sekundach, na Plusa po kilkunastu minutach a Era potrzebowała 2-3h. Gdzieś widziałem takie hasło reklamowe: "ERA - MOZESZ WIECEJ"...ZAPLACIC :)
    0
  • Users Avatars Mini
    voy pisze: 2003-12-26 17:23
    u mnie w Wigilie nie mozna bylo wyslac smsa,ale bez problemu mozna bylo zadzwonic (era)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-12-26 17:52
    A ja 24 grudnia nie miałem żadnych problemów z wysłaniem SMSów z telefonu. Fakt bramka plusa nie chodziła, ale Miasto Plusa jak najbardziej działało. Z tego co wiem, to były także problemy z zalogowaniem się na bramke Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-26 18:02
    Nie wiem, smsy z miasta dochodzili ale spoznione chyba...
    0
  • Users Avatars Mini
    rbol79 pisze: 2003-12-26 18:28
    ja w wigilie wysyłałem smsy z mboxa i nie miałem żadnych problemów.Teraz zmienie temat:korzystam z usługi super weekend za 1gr do Idei,ale jakiś konsultant mi powiedział,że można dzwonić tylko na numery optimy,a na popa i mixa zapłace normalnie.Troche się zdołowałem,bo sporo wydzwoniłem,ale przecież wyrażnie w regulaminie jest napisane,że stawka 1gr dotyczy połączeń w ramach sieci Idea.Czy ktoś może pomóc mi rozwiązac ten mały problem.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-26 18:37
    No to by bylo niezbyt mile. Jak pisze w regulaminie ze do IDEI to do IDEI. Idea to tez pop wkoncu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dred pisze: 2003-12-26 20:01
    Ja również miałem w wigilie problemy z wysłaniem smsów z telefonu ery. Kilka prób kończyło się niepowodzeniem.. :-( Do Rafala: Sam jesteś burakiem Nie ważne jakie ktoś płaci rachunki, operator ma zapewnić korzystanie z usług do jakich się zobowiązał i już (Chociaż w takie wyjątkowe dni musimy być wyrozumiali...)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-26 20:11
    Trzeba było 23. wysyłać esemesy, albo 25. :-) Moje wszystkie dotarły, a wysłałem chyba ze 30 - graficznych, czyli "normalnych" 3 razy więcej - zaległe limity wykorzystałem przy okazji. Co to za niespodziankę Era zapowiada i każe czekać do stycznia? ;-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2003-12-26 20:27
    Ja mam nadzieję że to będą te nowe taryfy co już była o nich mowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2003-12-26 20:36
    Niektórzy pisza że takie obciażenie sieci w święta to normalne - owszem tak - jest to jak najbardziej normalne w te dni + podobnie Sylwester - ale nienormalne juz jest to że nie dochodzą SMS-y czyli operatorzy (gł. Era) przestaja świadczyć jedną z podstawowych swoich usług. Niestety moim zdaniem dobrego operatora poznajhę się po tym jak działa w warunkach ekstremalnych (jeśli ekstremalnymi mozna nazwać to co się działo w Wigilię) a nie wtedy kiedy jest małe nateżenie ruchu. I jeszcze słówko do kolegi ***Rafal - Szanowny Panie czy wy tam w BOK-u uznajecie i szanujecie tylko takie osoby które wydają po kilkset albo kilka tysiecy zł ? Ciekawe czy Szanowny Pan też wydaje tyle kasy na komóreczkę, czy moze jednak - co pewnie jest bliższe prawdy - kilkadzesię zł. Bo jeśli kilkadziesiąt to chyba Szanowny Pan powinien mieć wstret sam do siebie że tak mało wydaje - co ? A dla pozostałych userów WESOŁYCH ŚWIĄT !!!! (bo jeszcze trwają)
    0
  • Users Avatars Mini
    ADRIANOS pisze: 2003-12-26 20:44
    Dziwne ale ja mam w Idei i nie mogę narzekać wcale na tą siec. wszyttko w porzo i smsy i rozmowy i mbox aha i nawet w sylwestra w 2003 szło bez problemu sie dodzwonić. era niestety jest przebrzmiała i przechwalona siecią.......... i wszytko im sie rypie. niedawno czytalem ze spalił im sie nadajnik spowodu jakiegos zwarcia i gdzies pod Łodzia nie ma zasiegu a Era w odpowiedzi powiedziałą ze nowego Btsa nie postawi - gratulacje - marketing i podjescie na 6.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-12-26 20:58
    A ja z telefonu spoko moglem wszytsko wysylac dzwonic bez problemu i na Iede i na Plusa (Idea, Ślask) a co do smsow z netu to z plusa dochodzily z kilku godzinnym opuznieniem bramka idei wogole nie dzialala a co do mBox-a to tez niezbyt poprawnie dzialal nawet okolo 23:00 24 grudnia wysylajac sms-a nie otrzymywalem raportu i do tej pory sie nie wyslal.
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2003-12-26 21:16
    W Szczecinie Idea chodziła bez problemu (POP, Abo, Mix, głos i dane), opóźnienia było spore w mBox'ie (ok.2 godziny), ale chyba da się to wybaczyć. Wesołych wszystkim !
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2003-12-26 22:01
    a ja mam Erę i miałem problem od 16 do 17 nic się nie dało wysłac ani zadzwonić potem zero problemów, no ale u mnie w misęcie jest 3 BTSy to znaczy 24 osoby mogą naraz rozmawiać więc zapchać to to żaden problem pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon pisze: 2003-12-26 22:24
    U mnie nie działał GPRS (Plus) - ruszył dopiero 25XII wieczorem. Operator za próby połączenia CSD (też nieudane) skasował 0.53 PLN. Chyba nie będę się kłócił. Może sami skorygują "bieżące użycie". A swoją drogą to strach pomyśleć, jak działałyby nasze sieci w razie rzeczywistej klęski... Może ktoś ma na sprzedaż Tamtam...?
    0
  • Users Avatars Mini
    delong pisze: 2003-12-26 22:33
    wszystko jest Ok tylko to już przynajmniej druga wpada ERY. 31 pażdziernika też im sieć padła i akurat jak kolejna wielka firma PKP opóźniła pociąg bo jakiś inny się spóźniał..... czy to zawsze musi tak być że jak najbardziej potrzeba to nie ma jak zadzwonić !!!! przecież to nie tylko SMSy nie dochodziły ale dzwonić się nie udawało. Najgorsze że nawet jeśłi mi wystarczy czasu, pieniędzy i nerwów na złożenie reklamacji to otrzymam znowu wiadomą odpowiedź ....nie zanotowano nieprawidłowości w pracy sieci i pańską reklamację uuznano za bezzasadną .... Wesołych Świąt
    0
  • Users Avatars Mini
    Lapa pisze: 2003-12-26 22:53
    moim zdaniem to bylo h**stwo to inkasowanie kasy za komunikat "nieudane wyslanie wiadomosci, sproboj pozniej". malo ze operator ma awarie to jeszcze moze sie przy okazji nahapac. dostalem okolo 40 raportów a smsow z komunikatem "wyslano wiadomosc"wyslalem ok 10. i mimo ze place rachunki okolo 250zl/miesiac to i tak jestem wq***wiony ze zaplace na nastepnej fakturze za cos czego nie chcialem wcale a przy okazji narazilo mnie to na obciach od znajomych ktorzy dostawali po 3 lub 4 razy zyczenia zamiast po razie
    0
  • Users Avatars Mini
    mm4738 pisze: 2003-12-26 23:38
    U mnie to samo - ERA w wigilie wogole nie chodziła (SMS-y) w IDEII i PLUSIE wszystko OK. Rafał - straszny z ciebie wieśniak. Każdy klient ma te same prawa - za 1zl czy za 500 zł abo. Jaka to rożnica. Dzięki klientom miałaes pracę -m tylko dzięki nim. Dobrze, ze o jednego takiego wieśniaka jest tam mniej. Ale inni zostali.
    0
  • Users Avatars Mini
    m_a_s_k pisze: 2003-12-27 00:12
    Generalnie wieśniakiem to jesteś Ty Rafał, wieśniakiem nad wieśniakami, burakiem i dupkiem i jeszcze kilka znalazłoby się dla Ciebie kategorii. Skoro pracowałeś w BOK to chociaż na tyle powinieneś się orientować buraku, że system nie jest w stanie rozpoznać czy ktoś płaci 20, 200 czy też 2000 zł miesięcznie rachunków. Więc nie pierdol głupot, że ktoś kto ma abonament za 19.90 ma pretensje , że smsy nie dochodzą, bo ten problem dotyczy akurat wszystkich, bez względu na to ile miesięcznie płacą za telefon. Mogę się założyć, że Ty nie dość, że płacisz najtańszy z możliwych abonamentów, to w dodatku zostałeś wypierdolony z BOK na zbity ryj, bo tacy idioci jak Ty nadają się zdecydowanie bardziej do pobierania opłat za parkowanie, lub zaspokajanie potrzeb fizjologicznych. A problem jest problemem i taki ignorant jak Ty, nie mający o niczym pojęcia powinien siedzieć na dupie, układać puzzle albo grać w bierki i co najważniejsze - nie odzywać się!
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2003-12-27 15:35
    to co... obstawiamy który OP padnie najdłużej i najbardziej ???
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2003-12-27 15:24
    Ciekawe ... w Rzeszowie Plus chodzil najlepiej ze wszystkich sieci ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    punisher pisze: 2003-12-27 15:15
    W wigilię plus wtopił na całej linii , od ok 11 w poludnie nie mogłem zrobić konkretnie nic : ani dzwonic , ani wysłać zadnej wiadomosci , za to ok 4 rano dostalem sporo wiadomosci i powiadomienie o 5 nieodebranych rozmowach :) . Okolice Konina ..............
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-12-27 15:59
    W okresie 'Swiat' rzeczywiscie troszke wiecej dzwonilem /kontakty firmowe, zyczenia/ ale osobiscie nie zauwazylem problemow z polaczeniami glosowymi. 24.12 i 25.12 nie majac dostepu do LAN'u korzystalem z GPRS - z ta usluga problemow tez nie zaobserwowalem (przynajmniej w Poznaniu...). Wydaje mi sie, ze z powodu 'doraznego' przeciazenia sieci Operatorzy nic sobie z tego nie robia. Gdyby takie przeciazenie mialo charakter ciagly, to pewnie pojawilyby sie nowe nadajniki (przyklad: tereny MTP - swego czasu, podczas imprez targowych nie mozna bylo sie komunikowac... po krotkim czasie pojawily sie nowe 'maszty' i problemow nie ma).
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2003-12-27 16:05
    Tak jest nie tylko w Polsce! Jak bylem rok temu w Paryżyu na Sylwestra to rzadna siec komorkowa nie dzialalo od 23 do 3 w nocy. To normalne ze jak nagle chce zadzwonic do znajomych kilka milionow abonentow naraz to nikt nie zadzwoni. Tak jest na szczescie tylko 2 dni w roku. Pozdrowionka
    0
  • Users Avatars Mini
    MarQu pisze: 2003-12-27 11:34
    ... jak co roku ... i za rok to samo ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFI pisze: 2003-12-27 13:51
    pfff... wqrwia mnie era. zawsze jak potrzebuje wyslac smsa.. to istna lipa!! tak bylo w wigilie!! do laski probowalem 15razy wyslac zyczenia, jednak w fonie wyswietlalo "Nieudane wyslanie wiadomosci"... no wiec wyluzowalem... a po 3godzinach laska do mnie odpisala: "Dziekuje za zyczenia, ale nie musiales ich az 15razy wysylac...". istna paranoja. narobilem sobie obciach, nabilem kasy i nawkurwialem sie!! w sylwka bedzie 100x gorzej to zapewniam!!!! chyba ze cos w erze zrobia lol... a o zwrot kasy mozna domagac sie za te smsy? w koncu to tylko okolo 4zl :-) ale jak mam abonament 1zl i mieszcze sie w darmowych, to te esy podwyzsza mi rachunek 5x niz dotychczas :-) aha!! do Rafal: a ty jestes zajebanym swiatecznym balwanem ktory sprzata na swieta w swiniarnii!!! i to ze place rachunki w wysokosci 1zl, to nie znaczy ze jestem wiesniakiem... wypowiadajac sie tak o ludziach sam sobie odpowiedz ile ty masz IQ
    0
  • Users Avatars Mini
    kolo pisze: 2003-12-27 14:12
    Rafal: I cale szczescie ze juz tam nie pracujesz. Pewnie byles jednym z tych burakow co jak sie dzowni i o cos pyta to nic nie wiedza.
    0
  • Users Avatars Mini
    6pac pisze: 2003-12-27 14:18
    u mnie Era sms totalna wtopa, PLUS hulał, że az miło
    0
  • Users Avatars Mini
    mm4738 pisze: 2003-12-27 14:30
    Poniżej odpowiedź z BOA sieci ERA Witamy dziękujemy za nadesłaną korespondencję. W odpowiedzi na Pana list uprzejmie informujemy, że w dniu 24.12.2003 odnotowaliśmy problemy z wysyłaniem SMS-ów. Aktualnie problem został już usunięty i usługa wysyłania SMS-ów działa poprawnie. Serdecznie przepraszamy za zaistniałe niedogodności. z pozdrowieniami ...... Internetowe Biuro Obsługi Abonenta sieci Era i jeszcze jeden e-mail na tą odpowiedź: Dziękuję za odpowiedź. Ale to abonenci zauważyli, ze coś jest nie tak. Problem sie sam rozwiązał. Co z gratyfikacją dla abonentów. Prawdopodobnie bilingi będą pokazywały zupełnie co innego - wiem, ze część smsów dochodziła wielokrotnie pomimo info, iz tak nie jest. Nie dostalem również odpowiedzi co zamierzacie zrobić Panstwo z 31.12.2003. Czy będzie powtórka? PS Mam niestety wraźenie że walcze z wiatrakami....
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekawski pisze: 2003-12-27 16:06
    tak zupełnie nie na temat, czy ktoś coś wie na temat tajemnieczych reklam z Kasią i Tomkiem, czy to reklamy ery czy innej firmy no i czy chodzi w nich o nowe taryfy czy nowa ofertę promo
    0
  • Users Avatars Mini
    do == RAFALA == pisze: 2003-12-27 17:41
    Do RAFALA*** Pojebany jestes i tyle!!! Po to jest BOK zeby tam zadzwonic. Jak ktos sie czuje oszukany lub ma jakis problem to dzwoni. A tobie z okazji nadchodzacego nowego roku zycze: aby ci fiut nie stawal i zebys sie moczyl w nocy. Walnij sie w leb, moze ci sie polepszy!!! Pozdrawiam wszystkich "antyRAFAŁOWCÓW" !!
    0
  • Users Avatars Mini
    KycA pisze: 2003-12-27 17:47
    JA TEZ MIALEM PROBLEM, JESTEM W IDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    pk pisze: 2003-12-27 18:49
    Nie rozumiem waszych problemów. Zachowanie podobne do podróży w pierwszy dzień ferii zimowych zakopianką (dla niewtajemniczonych drogą z Krakowa do Zakopanego) - jedzie się wtedy kilka godzin, gdy na ten odcinek potrzeba normalnie półtorej godziny. Trzeba tylko wybrać odpowiednią godzinę i ewentualnie dzień, a z tym jak widzę niektórzy mają problemy.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2003-12-27 19:24
    Drodzy Koledzy przygotowujemy sie na Sylwestra do samo bedzie a powiem że może byc gorzej ale jak z nieoficialnych informacji dowiedziałem sie że Era bedzie przygotowana na takie problemy.Jednak dodatkowe serwery przygotowują na smsy i MMSy.Pozdrawiam Zycze Wszystkim Szczesliwego Nowego Roku 2004
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-27 19:40
    ja mam dla Was najlepszą propozycję... przygotujcie wcześniej esemesy z odrovczoną datą wysłania i po krzyku... Wasze esemesy będą pierwsze w kolejce - ja co roku tak robię (a teraz przy płatnej brameczce to dopiero się nawysyłam - kiedyś musiałem przez trzy dni to przygotowywać) i wszyscy znajomi mi sę pytają jak to robię, że dokładnie 5 minut po 0:00 dostają jednocześnie esemesy ode mnie (jest kilka grup, które bawią się wspólnie na zabawach). A najbardziej dziwią się zawsze Ci, z którymi ja się bawię - nigdy mnie nie widzą z telefonem w ręce (bo ie wim, czy zauważyliście tradycję - szmpan o pólnocy, 10 minut życzenia i całusy a później 20-30 minut spokój na parkiecie bo wszyscy krążą po sali i korytarzach z oczami wlepionymi w komórki :-) ja tylko jeden-dwa telefony wykonuję - zawsze do szwagra do Niemiec (ok. 0:30 - zawsze mi się udaje dodzwonić) i czasem gdzieś gdzie mi się przypomni, albo gdzie nie wysłałem esemesa z życzeniami.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-27 21:16
    reboot - wysłałem sporo esemesów... w zależności do kogo, o różnej treści - jeśli Cię pominąłem... sorry ;-) w książce mam ponad 300 kontaktów - mogło się zdarzyć... a pewnie nie tylko Ty byłeś pominięty. Te ememesy po 10 groszy będą od północy 31 grudnia... jaki więc problem w ciągu dnia wysłać a nie czekać do północy pod koniec dnia i zastanawiać się czy dotrze taki esemes? A jeśli chcecie wysłać zdjęcie z zabawy, to lepiej zrobić to o 21. niż przed północą - znacznie lepiej wyjdziecie na takim zdjęciu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2003-12-27 22:27
    hmmm w idei niebylo problemow z wysylaniem. wyslac sie dalo tylko po 2 czy 3 minutach przychodzilo ze doreczono smsa, a w erze probowalem to pisala blad podczas wysylania komunikatu, a w plusie to niewiem bo niemam,
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-12-27 23:24
    Ja wyslalem dzien wczesniej ponad 80 smsów a w okresie swiatecznym kilknascie MMSów i wszytskie dotarly. Tylko czasami od znajomych dostawalem smsy (glownie z ERY) w godzinach wieczorowy hc w Wigilie i zastanawialem sie kto to pisze smsy w taki dzien o takiej godzinie. Jak sie pozniej okazalo smsy byly wyslane wczesniej, tylko siec je "przytrzymala". Grzegorz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Res pisze: 2003-12-28 00:43
    Chyba te tajmnicze rekalmy kasi i Tomka to zapowiedz nowych taryf i nowej ofery promocyjnej. Zobzcycie, jak Era Was w styczniu zaskoczy ... oj zobaczycie ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Miliard pisze: 2003-12-28 05:11
    Lepiej niech zaskoczy lepszą jakością i przepustowością łączy bo im więcej komentarzy czytam tym bardziej sie cieszę, że nie korzystam z usług tego operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    me123 pisze: 2003-12-28 11:05
    Wysyłałem smsy i dzwoniłem kilka razy dziennie w dni przedświąteczne i w świąteczne o róznych porach i wszystko działało jak w zwykły roboczy dzień, czyli bez zarzutu - Plus GSM.
    0
  • Users Avatars Mini
    voytec pisze: 2003-12-28 12:52
    A JA MAM 100 KOMENTARZ !!! Nie pierwszy ale setny... i co teraz ??? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablos_ pisze: 2003-12-28 14:11
    W Wigilie nie mialem zadnych problemow z GPRSem ani w Plusie ani w Erze. SMSy z zyczeniami wysylalem z platnej bramki, ustawilem czas wysylki juz 3 dni przed swietami, doszly z okolo godzinnym opoznieniem. Wyslanie SMSa w Erze po godzinie 13 konczylo sie komunikatem: \"Nieudanie wyslanie wiadomosci\" i naliczeniem oplaty. :) Osobiscie otrzymywalem 5 razy te same zyczenia od abonentow z Ery, wiadomosci z Idei dotarly do mnie na drugi dzien. Trzeba zrozumiec, ze operatorzy to nie cudotworcy, kazda technologia ma swoje ograniczenia sprzetowe, niestety 2.5G do najnowoczesniejszych i o najwiekszej przepustowosci nie nalezy. Szkoda tylko, ze ma abonenci za to placimy. W sylwestra nie mam zamiaru uzywac komorki, szkoda mojego zdrowia, wole dobrze sie bawic a nie wpatrywac sie w wyswietlacz telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2003-12-28 15:47
    Pablos_* -zgadzam sie z toba , a dodam jeszcze ze mi dotarlo bez zadnego opoznienia w kazdym razie w ramach Plus-a bo mi co niektorzy znajomi oddzwaniali/sms-owali z zyczeniami praktycznie zaraz po terminie na ktory zaprogramowalem wyslanie z platnej bramki. A co do bramki free , no coz jak ktos ma cos za free i jeszcze narzeka , jakosc musi kosztowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhornica pisze: 2003-12-28 16:19
    a ja se wyslalem ponad 50 smsów z neta za friko i niektóre przychodziły odrazu,jedne po godzinie,a inne nawet po dwóch dniach!!!Niektóre chyba jeszcze nie doszły.Zajebiście.Nie musze pisać na sylwka,bo juz bedą ze świąt.hehe........
    0
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2003-12-28 16:53
    Pablos i markus** ja rowniez dolacze sie do waszej opinii. Ja tez nie mialem problemow z Plusem, smsy i rozmowy bez problemu. Troche mnie zawiodla tylko platna bramka ale mowi sie trudno, na sylwka juz tego bledu nie popelnie :-) Nie probowalem nic wysylac z darmowej bramki, cos tam wyslalem z Miasta Plusa ale dochodzilo w nocy, albo nastepnego dnia. Niestety co do Ery to byla niezla wtopa, dostawalem od znajomych erowcow smsy po 8-10 razy, z litosci pisalem ze juz dostalem i zeby dalej nie slali :) Idea tez chodzila nienajgorzej, na pewno lepiej od Ery. Dodam ze pisze o Bialymstoku. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-12-28 18:07
    ja z ery dzwonic moglem, ale o smsach zapomniec moglem niestety!(w wigilie)probowalem kilkanascie razy!!!!z innych sieci chodzily bez problemow! dzisiaj do boku zadzwonilem i sie spytalem jak to wygladac bedzie z rozliczeniem, mily pan mnie poinformowal, ze jeszcze nie wiedza, bo nie wszyscy mieli problemy, czyli bedzie pewnie trzeba reklamacje pisac! glupio tylko bylo jak mojemu bracholowi w plusie smsy smigaly a moja switna era nie dzialala:-(((((
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-12-28 18:09
    acha i do **Rafala** uwaga, moje rachunki to wprawdzie 100-200PLN,ale nawet jakby to bylo 19.90, to mam prawo zadac wykonania uslugi lub zwrotu pieniedzy!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-28 20:41
    Przestańcie gadać z tym Rafalem, bo jeszcze sobie pomyśli, że ma o czym z nami pogadać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2003-12-28 23:03
    Ja miałem problemy z ERą, gdzie nie działały SMSki, oraz z Ideą w której oprócz SMSków nie działały połączenia przychodzące, to znaczy nie można się było do mnie dodzwonić, bo od razu zgłaszała się poczta. PLus za to działał bez najmniejszych problemów. co do Rafała, to myślę, że może to i lepiej, że nie pracuje już w BOKu...pewnie nie rozstał się z tą pracą na własne życzenie ale ktoś mu delikatnie zasugerował znalezienie sobie innego zajęcia. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-12-28 23:35
    a ja miałem tylko chwilowy problem z era, a tak wszystko chodziło, ale nie mogłem się dodzwonić do idei, a na erę i plusa spox, a w sylwka będzie sajgon
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2003-12-29 00:06
    No proszę - wystrczy trochę radykalizmu (w tym przypadku obrażania abonentów) i taki np. ***Rafał staje się gwiazdą jednego newsa. No ale popieram ***wlo dość o nim !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    VIP pisze: 2003-12-29 01:06
    A wiecie jakie koleś w reklamie ma przesłanie dla Kasi i Tomka??? Zaczekajcie do Nowego Roku z rezygnacją z usług ery. Jak nas przejmie T-Mobile to może coś się poprawi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-29 10:06
    A było coś ciekawego do obejrzenia chociaż :D??
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2003-12-29 11:59
    nie wiem czy to przez swieta ale od swiat jak ktos z Ery wysyla mi na moj telefon w Idei sms-a to dostaje go pozniej okolo 8 razy ostatnio kumpel mi wyslal sms-a o 14 i tak dostawalem go cvo jakis czas do 19 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    andy69 pisze: 2003-12-29 13:06
    wyslalem 24 i 25.12 kilkadziesiat smsow z idei i nie bylo zadnych problemow - choc do ery nie dochodzily i byly odrzucane...
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-12-29 14:12
    jak co roku sa problemy, zobaczymy ile czasu beda szly smsy wyslane w sylwka ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    k-a-d-i pisze: 2003-12-29 14:47
    Z normalnymi smsami były kłopoty a te z sieci to juz wogule masakra
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-12-29 14:48
    OFFTOPIC: Co się stało z Adminami, zaspali po Świętach ? Ostatni news pochodzi z 26.12, a przecież już np. od Wigilii wiadomo, że w Idei od dziś jest Samsung E700 od 499 zł, a tymczasem na GOL-u o tym cisza...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-12-29 16:34
    Era syf. Totalna kompromitacja. A najgorsze, że nie ma żadnego publicznego "przepraszam". Panowie specjaliści PR. Pierwsza podstawowa zasada - W RAZIE AWARI NIE SIEDZIEĆ CICHO. Choć Pan w BOK, który akurat nie miał najmniejszego wpływu na to, co się działo przepraszał bardzo miło. A rachunek dostanę jakieś 4 razy wiekszy, niż dostałbym wysyłając SMSy. Ciekawe co na to kalkulatory pomagające dobrać odpowiednią taryfę, czy też kompetentni konsultanci?
    0
  • Users Avatars Mini
    Miliard pisze: 2003-12-30 11:23
    Kolesie z Ery będą tłumaczyć jak zwykle przy każdym dupodajstwie że w Wigilię miała aktualizację oprogramowania. To już standard, że oni 3x dziennie apgrejdują softa. Dobrze że w tym syfie nie siedzę. Pozdrawiam działające sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-30 11:40
    Ja nie miałem żadnych problemów z wysyłaniem SMSów w Wigilię. GPRS też śmigał aż miło :) Mam Simplusa. SMSy dochodziły do mnie z bramki i z Miasta Plusa, ale z 2-3 godzinnym opóźnieniem. Zobaczymy jak będzie jutro....
    0
  • Users Avatars Mini
    marabut pisze: 2003-12-30 15:43
    NO I WIDZICIE?! WSZYSTKIE SIECI MIAŁY PROBLEMY W ŚWIETA ALE TYLKO ERA ODDAJE KASE! ZAŁADOWALI MI NA TAK-TAKA DOKLADNIE CALA SUME ZA SMSY, KTÓRE WTEDY NIE DOSZŁY! JUZ TAK KIEDYS MIALEM JAK BYLA AWARIA SIECI. TEZ WSZYSTKO ODDALI BEZ ZADNYCH REKLAMACJI
    0
  • Users Avatars Mini
    laura pisze: 2003-12-30 16:02
    Nie tylko u nas było przeciążenie sieci. W Paryżu też nie dało rady wysłać smsa. W taki dzień wszyscy mają przeciążenie sieci. Tzn wszyscy, którzy mają duzo klientów. Ale skoro Era oddaje kase to znowu umie się dobrze znaleźć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-30 17:35
    ***Laura - znowu? To chyba jednak pierwszy raz, kiedy umie się znaleźć. A może się mylę??
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-12-30 23:16
    już mój kuzyn z ery odzyskał kasę, jestem ciekaw jak inni opratorzy
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-12-31 10:07
    Dzis znow beda klopoty sylwestrowe! Czy to nie jest wspaniale! Tylu ludzi chce wydac troche kasy w ciagu kilkunastu minut, a nasi lasi na kase opowie nie sa wstanie obrobic tak duzego wplywu gotowki! Zabawne!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-31 11:58
    Jak do tej pory wysyłałem życzenia z bramki Plusa i Idei i wszystkie SMSy dotarły :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-31 11:58
    Jak do tej pory wysyłałem życzenia z bramki Plusa i Idei i wszystkie SMSy dotarły :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bsf pisze: 2003-12-31 18:06
    Jest problem wysłania sms'ów z bramki PLUSA nie wiem jak z innymi NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU.
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2004-01-01 04:29
    Widze że nie tylko świateczny ... O północy wysłałem około 8 smsów do Idei i Ery i z zadnego numery nie przyszło potwierdzenie. Nie działa takze podstawowa bramka w Erze Omnix. Ero - oby tak dalej. Dowiedziałem sie rowiez ze w świeta wysłano ponad 25 milionów smsów a standardowo ludzie wysyłają 5 milionów. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-01-01 14:40
    nie wim jak wam mi fat raportu nie było, ale smsy podochodziły
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2004-01-01 17:29
    Giżycko (Mazury) telefon Plusa: o 00:10 dostałem życzenia SMS z Ery z Ełku (100km), odpisałem a potwierdzenie o 07:49 dostałem (nie wiem czyja wina - podejrzewam że Ery); o 00:23 po 3 próbach dodzwoniłem się do brata na stacjonarny; o 01:14 wysłałem MMS z życzeniami (Plus to %#$@ bo promo za 12gr już nie działała i sie nabrałem); koło 3 i koło 5 rozmawiałem legalnie. Dla informacji innych: Era zablokowana była, idea podobnie jak Plus po kilku próbach sie udawało.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-02 11:19
    Kurczę, jakoś nie było problemu z smsami w Sylwestra :).
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-01-02 16:34
    i jak co roku problem z wyslaniem sms lub zadzwonieniem. POZDRAWIAM! nie martwcie sie jest na to sposob!
    0
  • Users Avatars Mini
    synek45 pisze: 2004-01-02 22:29
    Ja nie miałem żadnych problemów z SMS
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-01-04 12:27
    JA naszczeście nie miałem problemów z wysłaniem smsów z życzeniami(wysyłałem przez neta)DLA Ery duży Plus za oddanie kasy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jaco+ pisze: 2004-01-04 14:07
    Punisher - miałeś pecha, akurat wywaliło się BSC obsługujące okolice Konina (z powodu b dużego ruchu sygnalizacyjnego) - o 4 restart BSC pomógł;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-01-06 17:36
    ok. 22:00 w Sylwestra Era wyłączyła obsługe raportów doręczenia SMSów. Ponoć zmnniejszyło to ruch o ok. 25-30% Troche to zaskakujące było jak nie dostawało sie raporu doręczenia a przychodziła odp. na wysłanego SMSa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-01-06 17:42
    a co do oddawania kasy przez Ere bez reklamacji to prawda. Jak po Wigilii sprawdziłem rozliczenia konta na i-boa to wychodziło na to, że policzyli mi kase za nie wysłane SMSy, na drugi dzień jak sprawdzałem to było już wszystko skorygowane. Chociarz tyle zrobili...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: