W ofercie Magenta Dom z abonamentem komórkowym z 5G, światłowodem i telewizją w jednym pakiecie. Po wybraniu pakietu trzech usług nie zapłacimy za internet domowy i telewizję nawet przez 2 lata.
Wystarczy przenieść numery do T-Mobile lub podpisać nowe umowy abonamentowe w taryfie M Nielimitowana lub L Nielimitowana.
Im więcej numerów z abonamentem komórkowym, tym więcej bezpłatnych miesięcy na usługi dla domu.
Przenosząc lub dokupując trzy abonamenty komórkowe w T-Mobile w taryfie „M Nielimitowana” (z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami i nielimitowanym internetem z prędkością do 30 Mb/s) lub „L Nielimitowana” (z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami i internetem bez limitu danych i prędkości), klienci przez dwa lata mogą cieszyć się internetem światłowodowym (do 300 Mb/s) oraz telewizją z pakietem TV S za darmo.
Osoby, które zdecydują się przenieść lub dokupić dwa abonamenty komórkowe w taryfach „M Nielimitowana” lub „L Nielimitowana”, otrzymają telewizję z pakietem TV S oraz światłowód do 300Mb/s na 12 miesięcy za darmo.
Z kolei przenosząc jeden numer do T-Mobile lub dokupując kolejny abonament w taryfie „M Nielimitowana” bądź „L Nielimitowana”, otrzymamy telewizję z pakietem TV S oraz internet światłowodowy do 300 Mb/s przez 6 miesięcy za darmo.
Przenosząc numer do magentowej siecij i wybierając taryfę „M Nielimitowana” nowy klient przez pierwsze 3 miesiące nie poniesie żadnych opłat.
Z kolei ci, którzy przeniosą bądź dokupią dwa abonamenty komórkowe w taryfie „M Nielimitowana”, przez 6 miesięcy za drugi abonament zapłacą 0 zł.
Analogicznie przenosząc lub dokupując trzy numery w tej taryfie, klient dostaje 12 darmowych miesięcy za trzeci z nich.
Przy czterech przeniesionych bądź dokupionych numerach a taryfie „M Nielimitowana”, czwarty abonament będzie przez 2 lata za darmo.
Podobnie promocja działa w przypadku wyboru oferty „L Nielimitowana” z tą różnicą, że w okresie promocyjnym opłata za abonament komórkowy wyniesie 20 zł miesięcznie.
Ofercie towarzyszy kampania promocyjna w internecie, social mediach, na nośnikach OOH i w punktach sprzedaży operatora.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką wraz z agencją PZL.
Za działania w internecie odpowiada VML. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis).
Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.