Światłowód Inwestycje podsumowuje III kwartał 2025 - czasu usunięcia awarii to 19 godzin

Newsy
Opinie: 0
Światłowód Inwestycje podsumowuje III kwartał 2025 - czasu usunięcia awarii to 19 godzin

Światłowód Inwestycje opublikował wyniki jakościowe za trzeci kwartał 2025 roku dla usług FTTH. Spółka podaje, że skuteczność dostarczania usług do poziomu adresu wyniosła 94 procent. Wskaźnik instalacji zrealizowanych w pierwszym dostępnym slocie czasowym osiągnął 75 procent. Mediana czasu usunięcia awarii od zgłoszenia do zamknięcia to 19 godzin, podczas gdy wartość referencyjna SLA wynosi 36 godzin. Udział awarii w bazie aktywnych usług utrzymał się w okolicach 1 procenta.

Liczba aktywnych usług BSA sięgnęła około 730 tysięcy.

Spółka zwraca uwagę na czas dostarczania usług w dni robocze. Mediana dla budynków wielorodzinnych wyniosła trzy dni robocze, a dla domów jednorodzinnych cztery dni robocze.

W komunikacie podkreślono, że poprawa wskaźników to efekt optymalizacji działań operacyjnych w ostatnich kwartałach. Spółka zapowiada utrzymanie nacisku na terminowość instalacji oraz dalszą redukcję czasu obsługi zgłoszeń serwisowych.

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: