Netia wystartowała z nową odsłoną „olimpijskiej” kampanii ATL, obejmującej telewizję, outdoor, YouTube, TikToka oraz platformy Meta.
Klienci w zasięgu własnej sieci Netii mogą skorzystać ze specjalnych cen na szybsze opcje dostępu do internetu światłowodowego.
Po 6-miesięcznym okresie bez opłat, abonament za światłowód do 1 Gb/s wyniesie 65 zł miesięcznie, a za opcję do 2 Gb/s – 80 zł.
Prędkość wysyłania dla wariantu 2 Gb/s sięga 1 Gb/s..
W ofercie promocyjnej dostępne są również pakiety internetu i TV z serwisami VoD. Przykładowo, opcja do 1 Gb/s z TV 4K i Disney+ lub Max kosztuje od 100 zł miesięcznie (wariant M – 103 kanały). Po zakończeniu umowy promocyjnej (od 25. miesiąca) ceny wzrosną o 10 zł miesięcznie. Wszystkie podane kwoty uwzględniają rabaty za e-fakturę i zgody marketingowe.
Nowa kampania reklamowa Netii obejmuje spoty w wersjach 15- i 6-sekundowych, które emitowane są na YouTube, TikToku i platformach Meta. Kampania telewizyjna rozpoczęła się 17 lutego i potrwa do 30 marca – reklamy 30- i 15-sekundowe można zobaczyć na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery. Spoty z boginią Netią pojawią się także na tyłach autobusów komunikacji miejskiej w kilkunastu miastach.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Content Invest (Grupa Dentsu), a za zakup mediów domy mediowe Iprospect (Grupa Dentsu) oraz Essencemediacom (działania online).