Szczegóły nowej usługi Strefa Domowa w sieci Plus GSM

Newsy
Opinie: 181

Prawdopodobnie 10 lutego br. Plus GSM uruchomi nową usługę Strefa Domowa (ang.: Home Zone) skierowaną do klientów indywidualnych korzystających z taryf Czasami, Często i Non Stop. Usługa nie będzie dostępna dla użytkowników Simplus i abonentów z aktywną usługą System Plus.

Home Zone to wydzielony obszar w ramach którego możliwe jest oferowanie klientowi specjalnych dodatkowych funkcji takich jak tańsze połączenia. Klient decyduje gdzie znajduje się jego wybrany obszar Home Zone, który obejmuje najbliższe sąsiedztwo wybranej lokalizacji. Minimalny gwarantowany rozmiar (średnica) obszaru wynosi 1 km, w praktyce rozmiar obszaru może wahać się od jednego do kilku kilometrów.
Home Zone obejmuje wybraną przez abonenta lokalizację, która obsługiwana jest przez grupę wybranych stacji bazowych. Połączenia wychodzące ze strefy Home Zone będą miały oddzielne stawki. Użytkownik będzie mógł zdefiniować swój Home Zone zgodnie z indywidualnymi preferencjami (np.: wybrane miejsce pobytu i jego najbliższe okolice). Zwykle będzie to adres zamieszkania, ale możliwa będzie zmiana wybranego obszaru Home Zone. Abonent Plus GSM będzie również uaktywnić opcję powiadamiania o połączeniu z obszaru Home Zone- krótki sygnał odtwarzany przed zestawieniem każdego połączenia wykonywanego z Home Zone.

Lokalizacja obszaru opiera się na zasadzie działania sieci GSM. System technicznie jest tak przygotowany, że Strefa Domowa z czasem użytkowania przez klienta będzie optymalizowana ze względu na miejsca z których nie było wykonane żadne połączenie oraz dołączanie nowo uruchamianych stacji BTS.

Specjalne stawki w ramach usługi Strefa Domowa będą dotyczyły następujących typów połączeń:

  • Połączenia Lokalne - połączenia z Home Zone pod wybrany numer kierunkowy w ramach jednej strefy numeracyjnej - zgodnej z obszarem Home Zone (zgodnie z krajowym planem numeracyjnym np.. 022).

  • Połączenia Międzystrefowe - połączenia z Home Zone pod dowolny numer kierunkowy - różny od numeru strefy numeracyjnej obszaru Home Zone

  • Połączenia do sieci Plus GSM

  • Połączenia do Internetu (numer dostępowy 123)

Numer kierunkowy do połączeń lokalnych będzie przypisywany automatycznie i będzie zgodny z miejscem danej Strefy Domowej. Np. dla Home Zone aktywowanej w Katowicach abonentowi przypisany zostanie numer kierunkowy 032. Numer kierunkowy będzie mógł zmienić jedynie konsultant z DOK. Połączenia lokalne, międzystrefowe i w ramach sieci Plus GSM dotyczą przesyłania głosu, danych i faksów. Połączenie naliczone będzie zgodnie z usługą Home Zone gdy abonent wykonujący połączenie znajduje się w swoim obszarze Home Zone. Nie jest istotne gdzie znajduje się osoba odbierająca połączenie. Usługa działa przez całą dobę. Stawki będą zróżnicowane ze względu na godziny szczytu, czas poza szczytem i noc.

Główne zalety usługi to m.in. to, że klient korzystający z usługi dzwoni tanio zachowując mobilność oraz sam wybiera miejsce swojego obszaru domowego - nie musi być to adres zamieszkania, może to być miejsce gdzie spędza dużo czasu np. praca, miejsce urlopowe. W razie potrzeby klient może zmienić swój obszar. Użytkownik usługi korzysta z atrakcyjnych stawek na połączenia wykonywane z miejsca, w którym najczęściej przebywa. Klient ma możliwość korzystania tylko z jednego telefonu, a co za tym idzie będzie płacił jeden rachunek, eliminując konieczność płacenia za abonament w sieci stacjonarnej. Gdy abonent rozpocznie połączenie w obszarze domowym nie musi się martwić, że z niego wyjdzie - połączenie jest naliczane wg specjalnej stawki nawet po wyjściu z obszar Home Zone w trakcie trwania połączenia.


Aktywację, modyfikację i deaktywację usługi abonenci będą mogli wykonywać całkowicie samodzielnie lub z udziałem konsultanta Działu Obsługi Klienta. Samodzielna aktywacja odbywa się przez wysyłanie wiadomości SMS.

Abonament za usługę będzie najprawdopodobniej kosztował 10 zł netto.

Prosimy o nie kopiowanie powyższych informacji.

Opinie:

Opinie archiwalne (181):

Komentuj

Komentarze / 181

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2003-01-29 23:56
    fajny bajer :)
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-01-30 00:11
    Wyglada swietnie - po 2 latach zastoju plus wraca do do formy. Szkoda ze dla malo dzwoniacych nie oplacalne bedzie placenie 12 zl. Czekamy teraz na szczegolowy cennik
    0
  • Users Avatars Mini
    Jean pisze: 2003-01-30 00:30
    10 zeta jest do przyjecia, ale zasadnicze pytanie: czy minuty wykorzystywane w HZ beda wchodzic w sklad bezplatnych minut czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2003-01-30 00:36
    GOL by sie nie wyglupial! jakie to "szczegoly"? przeciez to kazdy (w miare interesujacy sie gsm) uzytkownik wie - czysto teoretyczne farmazony.. a moze jakis cennik? nie samym abo na HZ user zyje.. :) ten nius mozna potraktowac jako naskrobany z nudow - zero konkretow.. a co do samej idei HZ: nadchodzi nowa era w uslugach - to nalezy zaliczyc jako plus.. :) a na powaznie - tylko czekac az idea i era tez to wprowadza.. :) (aaa, no tak, zaraz sie gowniarze zaczna obrzucac g.., ze ta siec odgapia od drugiej, ze ta lepsza bo pierwsza to wprowadzila.. no jasne, smsy tez sieci od siebie pozgapialy, poczty glosowe, rachunki szczegolowe, itp. - no comment)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-01-30 00:55
    no proszę, a wszyscy tak bardzo krytykują Plusa, dajcie spokój, te 10 pln jest lepsze niż 15 pln za takt 1/1... teraz wystarczy poczekać do 10 II (no 12 dni) i będzie gicior ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    rooster pisze: 2003-01-30 00:59
    Wszystko zalezy od cen polaczen. Mysle ze to wlasnie bedzie swiadczyc o atrakcyjnosci uslugi. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    emdeka37 pisze: 2003-01-30 01:08
    O Boże... Ktoś kiedyś musi zacząć. Wszystko mi jedno, że to Plus, a nie Era. Takie posunięcia wymuszą konkurencję na rynku - a chyba nam wszystkim o to chodzi, prawda? Boję się tylko, że taka na przykład Era, nie wprowadzi usługi typu Home Zone. Mogą wyjść z założenia, że "skoro mamy takt 1/1s, a Plus nie - więc i tak jesteśmy górą". No, chyba że Idea pójdzie w ślady Plu+sa (Home Zone), to wtedy już nie wypada Erze nie pracować nad tym... Bardzo dobrze się dzieje. Stawki mamy złodziejskie - niech się gryzą, z korzyścią dla nas - użytkowników gsm. Czego Wam i sobie życzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek urwisek pisze: 2003-01-30 01:16
    PAQL, masz racje. Tytul faktycznie troche nietrafiony. Za malo informacji aby nazwac to szczegolami. Gdzie info o stawkach i taktowaniu? To co zostalo tu napisane jest juz znane wiekszosci od dawna. Co do abo za HZ, to uwazam, ze Plus powinien skorzystac z doswiadczen rzadu w kwestii akcyzy za alkohol. Im nizsza tym wieksze przchody. Przypuszczam, ze jesli bylo by 5zl zamiast 10zl to uaktywnilo by ta usluge 3 lub 4 razy wiecej osob. Choc to tylko takie przypuszczenie nie poparte badaniami. Bo tak naprawde zalezy to tez od tego jakie bede ceny polaczen.
    0
  • Users Avatars Mini
    rooster pisze: 2003-01-30 01:22
    emdeka37: tak sobie mysle ze pic polega na tym, ze to nie jest tylko kwestia tego, ze jak plus wprowadzi taka usluge to inni tez to zrobia w imie konkurencji i gonienia rynku. Mysle ze jest glownie sprawa mozliwosci technicznych. Plus nie wprowadza taktowania 1/1 bo po prostu jego system bilingowy tego nie potrafi. Pytanie jest takie: czy inne sieci beda mogly zaoferowac HZ. Czas pokaze.
    0
  • Users Avatars Mini
    LoRD pisze: 2003-01-30 01:34
    mi sie to podoba, a jeszcze jak beda ciekawe stawki z polaczenia to wchodze w to :) super pomysl, tylko szkoda ze nie mozna na innych opow. ;( czekamy nie cierpliwie na 10.02 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-30 01:48
    nie ma sie co okropnie podniecać ;P zobaczymy ile za to trzeba zaplacic... poza tym ... szkoda mi ze nie moge zachowac swojego planu taryfowego AKCJA 60 ...
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-30 01:52
    ale ... przeciez moge zmienic taryfe ;-) na inną z puli często np... i chyba to zrobie ! Poczekajmy na szczegóły.
    0
  • Users Avatars Mini
    emdeka37 pisze: 2003-01-30 01:54
    rooster: Idea też się szykuje do czegoś takiego...
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-01-30 02:01
    jasne, idea i Home Zone ?? buahahahahah, przecież oni nawet nie mają mms centrum a co dopiero rozbudowaną infrastrukturę o świadczenie HZ ??? dobre !!
    0
  • Users Avatars Mini
    rooster pisze: 2003-01-30 02:06
    emdeka37: Idea to chyba juz pokazala co moze "w tym temacie": pakiet domowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    kevcio pisze: 2003-01-30 02:11
    news ten jescze malo konkretny jest ale w zarysie wiadomo o co chodzi:-) 10zl to duzo i nie duzo, wszystko bedzie zalezalo od ceny polaczen, pozdrawiam...
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-01-30 02:11
    pakiet domowy to namiastka namiastki HZ, jak dobrze pójdzie - wiadomo, rupa TP - to do PdM będzie mozna dołączać numery stacjonarne....
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 02:15
    Jakieś wycieki, czy co ;) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-01-30 02:17
    Rooster: plus sie chwalil ze system bilingowy moze nawet do 1/10 seqndy naliczac. Home zone to z pewnoscia cos wiecej niz odpowiedz na 1 seqndowe naliczanie - uderza w tepse i caly rynek telefonow stacjonarnych. Jean : masz racje jak minuty beda z abonamentu naliczane to z tej uslugi bedzie tyle co z "niemoralnej" ;] uslugi Przyjaciel w ideii
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 02:18
    cytat z artyk. "Home Zone obejmuje wybraną przez abonenta lokalizację, która obsługiwana jest przez grupę wybranych stacji bazowych. " Ja wiem, ze ma byc troszke inaczej ale może GOL ma swieższe info...
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 02:21
    Zaponiano dadac, ze stawki za polaczenia w ramch strefy beda takie same, nie zaleznie od taryfy (czasami, czesto, nonstop)
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 02:23
    ssi: kapital minut w abonamencie nie bedzie brany pod uwage... Wiec ich nie stracisz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rooster pisze: 2003-01-30 02:26
    rulez: A widzisz to cenna informacja. Czyli nie ma to byc jakas tam procentowa bonifikata od oplat wynikajaczych z dotychczasowych cen za polaczenia. No powiedz cos jeszcze, nie daj sie prosic.
    0
  • Users Avatars Mini
    rooster pisze: 2003-01-30 02:28
    rulez: ale mi cisnienie podniosles. Trzymasz nas w napieciu. Jeszcze tylko ceny za polaczenia, no dalej, odwagi, smialo...
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2003-01-30 02:34
    Podobno ta usługa ma być tak rewelacyjna, że posiadanie telefonu stacjonarnego w wielu przypadkach będzie nieopłacalne. Ciekawe, czy to efekt nabrania wiatru w żagle (nowe, "decydujące" starcie w walce z pozostałymi dwoma opami), czy może raczej nabrania wody w usta (już Plus nie walczy z Ideą, już pogodził się z tym, że nie ma atrakcyjniejszej propozycji w telefonii cyfrowej) i teraz koncentruje się na odbieraniu klienteli TePsie... A jeśli idzie o ocenę samej usługi - trzeba poczekać na oficjalny komunikat. To tylko raptem 2 tygodnie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-01-30 02:45
    Rulez: Zastanawiam sie po co ty na gola wchodzisz ,wiesz i tak wiecej :). Jesli dla kazdej taryfy taka sama oplata to bedzie z pewnoscia to niska oplata ;] . Bedzie przelom jesli to wszystko jest prawda...
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 04:11
    oj bedzie niska :) Powiem wam tak, nie ma co dyskutowac na temat HZ, bo moze sie jeszcze duzo zmienic. Doszly mnie słuchy, ze nie wiadomo czy tak dokonca HZ bedzie mial polska nazwe "Strefa domowa" Od 5 lutego beda rozsylane cenniki i informatory do pumktow sprzedarzy, moze tam ktos wam pusci "pary" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 04:17
    ichtios: czytajac to co napisales zaprzeczasz samemu sobie!!! cytuje "(już Plus nie walczy z Ideą, już pogodził się z tym, że nie ma atrakcyjniejszej propozycji w telefonii cyfrowej)"---Skoro plus nie ma atrakcyjnej oferty to czemu kozystasz z jego "nieatrakcyjnej oferty dostepu do intenetu przez dialup'a (twoja domena- wawhsa-231.dial.plusgsm.pl ) Jakosc a nie ilosc sie liczy!, pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 04:19
    sorry za literowke (*korzystasz mialo byc a nie kozystasz) ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2003-01-30 04:41
    Oby bylo tak, ze korzystanie ;] ze stacjonarnej tepsy w MOIM przypadku bylo nieoplacalne...OBY!!!!. ;] Plusik wraca do formy. Same promocje! TAk dalej i bedzie super. Pozdro dla siedziacych w nocy na sieci ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2003-01-30 04:47
    trochę mało szczegółów ale już mi się to podoba
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2003-01-30 08:14
    jak będzie nieopłacalne posiadanie stacjonarki i będzie można tanio kożystać z internetu to będzie super i w końcu moja 6210 wykożysta HCSD. Ale znając życie nie będzie aż tak dobrze. Ciekawi mnie ten Home Zone ale w moim przypadku i tak niewiele wniesie do mojego rachunku. Mam C150 i dryndam na styk. No chyba że obniżą ceny abonamentu...
    0
  • Users Avatars Mini
    RoDMaNik pisze: 2003-01-30 08:30
    Witam wszystkich ;)) Ja tez czuje w kosciach, ze to bedzie cos naprawde dobrego, posiadam telefon stacjonarny z najnizszym abonamentem, ale za to z drogimi polaczeniami (2x drozsze niez normalnie) i cos mi sie czuje, ze chyba niedlugo bede juz mial numer w TPSA ;)) Oby to naprawde wypalilo ;)) Pozdrawiam ALL ;) RoDMaNik
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2003-01-30 09:10
    *rulez* nie zaprzeczam sam sobie. To, że korzystam z usług konkretnego operatora nie wyłącza u mnie, tak jak u innych klepiących tu w klawiaturę, logicznego myślenia. Mimo wszystko próbuję włączyć obiektywną ocenę i nie bronić swojego opa do krwi ostatniej - mimo braku argumentów. A z Plusa - jestem raczej zadowolony. Ale nie: ślepo zakochany ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-30 09:28
    Jesli sprawdzą sie prognozy, to jedyną kasę tp jaką odemnie dostanie to 1) abonament za isdn 2) abo za neostrade. Wszystkie połączenia będą z komórki jeśli oczywiście ceny (!) będą atrakcyjne i nie bedzie to zubożało pakiety bezpłatnych minut (to b.ważne !!!)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2003-01-30 09:33
    CiepliX zgadzam sie z Tobą. W szczególności na 1. miejscu stawiam połączenia nie zubożające pakietów minut. 2. Sympatycznie byłoby mieć namiastke inetu. Jak nie bedzie to spełnione to nie zobaczą ani grosza.
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-01-30 09:46
    No proszę a mówicie, że Plusik nic nie robi ;) Ciekaw jestem tylko cen nowych telefonów (o ile wejdą np: 6610 ;)) ) Pozdrawiam dj_nokia.
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-01-30 10:08
    trzeba czekac na szczegóły, ale sam pomysl jest gicior:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-30 10:15
    pomysl niezly, mam nadzieje ze oferta powali nas na kolana i wymusi na konkurencji obnizki:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-30 10:16
    ale skoro wprowadza HZ to na bank nie bedzie w tym roku nowych taryf!!i co wtedy powie nasz prorok plusowy **wlo**?,-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rolek pisze: 2003-01-30 10:20
    Zachwycacie się tą usługą - że rezygnujecie już nawet z tepsy. Fakt, pod warunkiem, że rozmowy wychodzące bedą na tym samym poziomie cen, co stacjonarka. A co z rozmowami przychodzącymi? Czy osoba dzwoniaca do mnie (na "moją strefę" domową, moją komórkę)) zapłaci jak za połączenie z siecią komórkową, czy jak za "zwykłe" połączenie lokalne (35gr/3min)?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pewna informacja pisze: 2003-01-30 10:33
    Minuty darmowe nie beda wykorzystywane w ramach HZ.To jest kolejny Plus o którym zapomnieli napisać.Cenniki bedą znane ok 8 lutego.
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-01-30 10:36
    rolek, to już jest kwestia operatora (tpsa) który ma swój cennik na połączenia z komórkami...
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-01-30 10:36
    Wielka szkoda ze hz niebedzie dostepny w simplusie :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-30 10:53
    Właśnie cały problem z tym,że zapomnieli o Sim+ przez co oferta może się już okazać mniej atrakcyjna.W strefie domowej w przypadku dopisania Sim+ a te najczęściej mają dzieci można by się całkiem tanio poruszać,a może to tylko pogłoski a rzeczywistośc po ogłoszeniu prawdziwych konkretów jeszcze się zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2003-01-30 11:00
    SSi i rolek poruszyli ważne tematy: taka usługa -pod warunkiem rozsądnych cen - to otwarta wojna z Tepsą. A z drugiej strony - koszty rozmów wychodzących to jedno, koszty rozmów przychodzących do nas?? Tu jeszce dlugo -jeśli chodzi o połączenia lokalne z pewnością- Tepsa bedzie najtańsza. Odpowiedzią moze być obnizenie cen rozmów i... podniesienie abonamentu. Ale jedno jest pene -jeśli stawki będą sensowne to coś sie ruszy w telefonii.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2003-01-30 11:06
    Usluga ciekawa ale jeszcze za malo znamy szczegolow. Przypuszczam, ze oprocz abonamentu za HZ trzeba bedzie zaplacic za polaczenia wykonane w HZ (prawdopodobnie grosz ale zawsze to pieniadze:-) no i abonament = duze wiecej pieniedzy niz obecnie!. Jednak wole naliczanie 1/1 jak ma konkurencja a niezastanawiajac sie, czy przypadkiem jadac samochodem nie przekroczylem granicy HZ i polaczenie odrazu jest duzo drozsze. Pozdrawiam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2003-01-30 11:11
    Proponuję mała zabawę: (rulez (nie)mile widziany) - spróbujmy wyartykulowac, jakich cen oczekiwalibyśmy w HZ. Od razu zakladam,zę koszt polaczeń w HZ NIE BĘDZIE DODATKOWO ZALEŻNY -od posiadanej taryfy??? Czy marze zbyt wiele?? OK - moje typy Połaczenia lokalne - 0,50 szczyt /0,30 poza szczytem Połaczenia miedzysterfowe - 0,60 szczyt 0,40 poza szczytem wewnatrzsieciowe - 0,30 /0,20 Internet - 0,20/0,15
    0
  • Users Avatars Mini
    elemel1 pisze: 2003-01-30 11:15
    Porównajcie sobie ile kosztuje abo stacjonarny - 35 zł, a tu dostajecie substytut stacjonarki ponoć za 10 zeta i jeszcze źle. Ręce mogą opaść. Rozumiem, że ewentualnie za darmo to byłoby interesujące.
    0
  • Users Avatars Mini
    rolek pisze: 2003-01-30 11:27
    Do elemel1 Nie masz co się unosić. Napisałeś, że za 10 zł będzie to substytut stacjonarki. BARDZO MARNY. Chyba, że nie obchodzą Cię koszty, jakie mają ponosić dzwoniący do Ciebie. Bo mnie akurat tak. Dla mnie to rozwiązanie jest ciekawe, ale byłoby ciekawsze, gdyby dzwoniący na nr mojej komórki (ze stacjonarnego aparatu) płacił jak za zwykłą rozmowę lokalną. Oczywiście pod warunkiem, że jestem akurat w swojej HZ.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomaszo pisze: 2003-01-30 11:28
    *elemel1* A to, iż płacimy również standardowy abonament w Plusie w zależności od wybranej taryfy wogóle nie ma znaczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    aaa pisze: 2003-01-30 11:35
    ... i ciągle same ogólniki zebrane w całość. Prosimy o dokładne stawki za połaczenia. Tylko one dadzą wiarygodną i odpowiednią ocenę usługi HOME ZONE. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2003-01-30 11:37
    rolek. mnie niestety nie interesuje ile placi ktos kto do mnie dzwoni. jak dzwonia z fimry to moga sobie pozwolic a jak kogos nie stac to ja zawsze oddzwaniam do tego kogos.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rolek pisze: 2003-01-30 11:42
    Sumik: Ciekawe podejście - z firmy, to mogą sobie pozwolić. Chciałbyś mieć swoją firmę, której pracownicy wychodziliby z tego samego założenia, co Ty?
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2003-01-30 11:56
    Chyba nie sadzicie ze w ramach HZ za polaczenia lokalne Plus bedzie naliczal 0.097 PLN za miute rozmowy, tak jak TPSA, bo jezeli tak to pierwszy zrezygnuje ze stacjonarnego telefonu (pozostaje jeszcze kwestia dzwoniacych rozmow przychodzacych, co z nimi? jak beda naliczane?) Mysle ze nie bedzie tak kolorowo jak niektorzy mysla. Niestety.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2003-01-30 12:00
    Rolek jeżeli firma dzwoni do mnie to z założenia płaci 60 lub 80 groszy za minute (i tak sobie wliczą). Zresztą komórki służą nie do omawiania ważnych spraw tylko do domówień lub umówień. Do rozmów godzinami służy stacjonarny. Nie załatwisz sprawy z 2gą osobą jak ona prowadzi samochód itd. A jeżeli dzwoni znajomy a wiem że nie może sobie pozwolić na koszty to szybko się rozłączam i oddzwaniam mimo iż nie mam stacjonarki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2003-01-30 12:18
    przecież nie bede kupował stacjonarki zeby komuś było taniej do mnie dzwonic ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-30 12:19
    Rolek - to ból innych jak do mnie dzwonią, prawda? Zawsze mogą pójs i kupić plusa i też korzystać z home-zone. A co stoi na przeszkodze zeby Idea, Era, TPsa, Dialog i inni obniżyli ceny ?????
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-01-30 12:29
    Michał: To teraz ja (netto): wewnatrzsieciowe 35groszy/caly dzien, internet 25 groszy/caly dzien, lokalne 60groszy/35 groszy, miedzystrefowe ?.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-01-30 12:34
    Jack: Powołując się na powyższe informacje jeżeli rozmowa rozpoczęła się w HZ, to po przekroczeniu strefy (ale kontynuując rozmowę) stawka się nie zmienia... ale i tak trzeba poczekać na szczegóły.
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-01-30 12:37
    gdybacie i gdybacie poczekajcie kilka dni, bo może nie bedzie wcale tak różowo (a może bedzie) i wtedy można bedzie podyskutować o szczegółach
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek urwisek pisze: 2003-01-30 12:42
    elemel1: jesli faktycznie bedzie to substytut w tej samej cenie za polaczenia to takie abo bylo by OK. Ale ile beda nas kosztowaly rozmowy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2003-01-30 12:50
    Huh a moze ja: w sieci w szczycie 60 groszy po szczycie 30 groszy na zewnątrz w szczycie 90 groszy po szczycie 60 groszy... wiem ze drogo ale nie oczekuje zbyt wiele... chociaż za 10 pln to mogłoby byc taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-30 12:57
    Jeszcze nic konkretnego,a tyle wniosków poczekajmy jeszcze parę dni,podobna dyskusja odbyła się jakiś tydzień temu i nadal nic lub prawie nic nie wiadomo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2003-01-30 13:08
    No to teraz czekamy na Ideę i Erę...
    0
  • Users Avatars Mini
    aaa pisze: 2003-01-30 13:11
    JAKIEŚ KONKRETY SPRAWDZONE CO DO CEN PROSIMY.
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2003-01-30 13:15
    Do: rulez Widze ze masz sporo informacji z Plusa, to ja taki maly off of topic:czy wiesz kiedy bedzie s55 w plusie ???
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2003-01-30 14:04
    "Usługa nie będzie dostępna dla użytkowników Simplus" "Specjalne stawki w ramach usługi Strefa Domowa będą dotyczyły następujących typów połączeń:(...)Połączenia do sieci Plus GSM" czyli bedzie dzialac w jedna strona w przypadku sim+?
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-01-30 14:19
    Witam Panie i Panów. Tak sobie czytam komentarze i widze ze pelno tu problematycznych gosci ktorzy zawsze cos wymysla i zawsze maja jakis problem. Otóz nie rozumiem jaki problem w tym jakie bedzie miał ktos stawki dzwoniac do mnie do uzytkownika HZ???? Panowie przeciez to ewidentna wojna z TPSA i jesli ktos dzwoniac do uzytkownika HZ placi bajonskie kwoty TPSie to jesli to bedzie atrakcyjna oferta dla niego niech rezygnuje z TP i niech kupi fona w Plusie i niech wlacza HZ. CiepliX masz 100% racji. Pozdra
    0
  • Users Avatars Mini
    wielkie podniety pisze: 2003-01-30 14:49
    Podniecacie sie tak naprawde nie wiedzac czym.Przyjdzie czas i bedzie wiadomo
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-01-30 14:51
    Sumik, no nie przesadzaj juz - 90 gr w szczycie za lokalne? Ja w idei place 85 groszy w szczycie za wszystkie rozmowy, takze na obce komorki, bez zadnych HZ; 90 groszy byloby bez sensu....
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2003-01-30 14:55
    Niestety rzeczywistosc jest taka ze prawie wszyscy maja telefony w TPSA a nie w plusie, i jest wazne ile beda placic dzwoniac do Plusowej HZ. (HZ nie dotyczy rowniez Simplusa)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek urwisek pisze: 2003-01-30 15:00
    Jesli to naprawde ma byc Super Killer to ceny miejscowe i zamiejscowe powinny byc w tej samej cenie co ze stacjonarki, zas na plusa 0.40-0.50-szczyt, 0.15-0.25-poza szczytem, 0.05 w nocy. Wtedy konkurencja wysiada na pierwszej stacji :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bubaz3 pisze: 2003-01-30 15:19
    Nawet w taryfach NON STOP w HZ będzie podział na szczyt, poza szczytem i noc. Wielkość powierzchni będzie mieć promień pomiędzy jednym a kilkoma kilometrami w zależności od ilości BTS-ów w wybranej przez nas strefie. Co jakiś czas system będzie weryfikował skąd najczęsciej dzwonimy i odłanczał niewykorzystywane komórki z naszej strefy. ćzęstotliwość próbkowania na razie jeszcze jest nie znana. Więc jeżeli mieszkamy gdzieś na wsi gdzie stoi 1 BTS i obejmuje duży obszr na początku nasza sterfa bedzie bardzo durza ,po pewnym(nie znanym jeszcze) czasie system wyłączy z naszej sterfy miejsca z których nie dzwonimy. Nazwa "Strefa Domowa" jest nazwą nieoficjalną wiec usługa w momęcie wejścia na rynek może nazywać sie inaczej. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-30 15:21
    Paweł***zgadza się,ale trochę się trzeba liczyć z rodziną i jej kosztami do mnie,lub ze znajomymi,ale to pal licho,tak jak piszesz niech się inni martwią chociaż trochę mam inne zdanie.Bardziej mnie interesuje inny wątek wczoraj userzy narzekali,że oferta Przyjaciel tylko dla Idei,jakoś wtedy nikt nie pisal,że można podpisać cyro w Idei.Poprostu tego typu dyskusje wogóle nie mają sensu jest wiele czynników,które decydują dlaczego się wybiera tę ofertę a nie inną.Oczywiście nie mam na myśli tych,którzy tylko gonią za Promocjami związanymi ze słuchawkami,bo takich nikt nie zadowoli.A tu poczekamy na konkrety,jest wiele dobrego w tej ofercie,ale może się okazać w niektórych sytuacjach poprostu nawet za droga wszystko zależy od szczegółów,a tu się dyskutuje tylko nad tym jaka powinna być,a nie jaka jest.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    G pisze: 2003-01-30 15:41
    dla mnie (abonenta Plusa) porazka, biorac pod uwage prawdopodobny haracz w wyskosci 12zl...kolejny polsrodek na drodze do prawdziwej obnizki cen polaczen kiedys tam, za 30 lat... :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-30 15:49
    mysle ze ceny w hz beda zalezec tez od taryfy...bo majac np czesto 100 powinienem teoretycznie dzwonic taniej niz majac czasami 10 ...
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-01-30 15:49
    Pewnie oferta nie bedzie tak kolorowo, jak to sie przedstawia, ale jest to jakas nowosc i to bardzo dobrze. W USA takie home zone istnieje juz od dawna, choc tam jest to w pelni usprawiedliwione wielkoscia obszaru. Ja tam sie ciesze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-30 15:56
    Jeszcze nie przeczytałem całej informacji. Ale zaraz to uczynię. Powiem jeszcze że jeśli nawet żona prezesa Polkomtela będzie chciała zrobić mi.... wiecie co, to i tak 5 czerwiec jest ostatnim dniem mojej obecności w szacownym i elitarnym gronie klientów Polkomtel SA ..... Nie płacąc co miesiąc 36 zł zaoszczędzę z pewnością więcej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom252 pisze: 2003-01-30 15:56
    Ciekawa usługa ale jak ma to być konkurencja dla tepsy to czekamy na ciekawe ceny transmisji danych W Strefie domowej powinna obowiązywać specjalna stawka na połączenia GPRS. Jestem ciekaw jaka będzie cena za połączenia z Internetem (123). Jak będzie dobra cena połączeń lokalnych i dostępu do sieci to biorę dwa fony w Plusie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek urwisek pisze: 2003-01-30 16:25
    CiepliX: chyba troche mylisz pojecia. Podstawowe abonamenty sa zroznicowane. Dlatego sa rozne ceny za polaczenia i rozna ilosc "darmowych" - wliczonych minut. Jednak oplata za HZ bedzie dla wszystkich taka sama. Wiec tez cena polaczenia bedzie identyczna. Tak przynajmniej logicznie mozna wnioskowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mumin pisze: 2003-01-30 16:30
    Jak kogoś interesują ceny w homezone u sąsiadów, to niech zajrzy na www.genion.de (przykładowo: do Polski płacę 20c/min, do USA 11c - poza HZ: oba po 92c)
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-30 17:23
    Czy sie myle czy to **Grzegorz Z.** pial zawsze zachwyty na temat sieci z ironicznym usmiechem???Co sie stalo???Oczy sie otwarly czy przez przypadek szanowny kolega kalkulatora uzyl i sie okazalo jaki zdzierus oplacalny!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-30 17:26
    W niemczech HomeZone zrobilo w O2 kariere i najwiecej nowych umow wlasnie w o2 jest podpisywanych.Czyzby Plus mial zamiar nas zaskoczyc naprawde fajna oferta??Tak ze mi szczeka opadnie??i przeprosze sie z plusem???Raczej nie sadze, bo z plusem sie przeprosic juz nie przeprosze,zwlaszcza po ostatnim przekrecie z kara umowna, o czym juz pisalem. Zlodzieje nie dostana od mnie ani centa!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kevcio pisze: 2003-01-30 17:30
    wierze ze i kariere zrobi i u nas... btw: u mnie i tak dziala HZ, jak ktos z rodzinki potrzebuje cos ode mnie to ja dzwonie bo mam najkorzystniejsza taryfe na rynku czasami 150...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jean pisze: 2003-01-30 18:07
    moj typ (ceny za minute): lokalne 0.20 cala doba, miedzymiastowe 0.60/0.40/0.20, wewnatrzsieciowe: 1.00/0.30 ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-30 18:13
    Louis, jak już przestanę być klientem Polkomtel SA, obawiam się że nadal będę uważał jego taryfę Czasami 10 za lepszą i tańszą niż jakakolwiek "nowa" taryfa Ery. Jestem niereformowalny :) Btw. jaki przekręt z karą umowną zafundował Ci Plus? Możesz mnie nakierować?
    0
  • Users Avatars Mini
    antico pisze: 2003-01-30 18:33
    Głównym celem nie jest konkurencja komórkowych sieci, lesz tepsa. Po cholere dzwonić z komórki jeżeli większość połączeń wykonywanych przez klinta jest wykonywana na obszarze kilkunastu kilometrów. Max taki obszar to 6 BTS\'ów (niejeden wie co to BTS). za wszystko bedzie pobierana kasa tylko nie wiadomo ile (Przez pierwsze 3 miesiące - promocja) Usługa HZ nie pomniejsz ilości darmowych minut. - Tańsze połączenia dla połączeń stacjonarnych ze strefy ustalonej przez abonenta - Tańsze poł. na tel PLUSA - Tańszy dostęp do wapu - 123 Jeżeli ktoś ma usługę \"Sami Swoi\" to dzwoniąc na ustalony numer klien płaci wg stawki w HZ. Dopiero jeżeli rozpocznie rozmowę poza swoją strefę będzie mu naliczane normalnie wg \"Sami Swoi\". Rozmowa rozpoczęta w strefie wybranej przez klienta bedzie obowiązywala przez cały czas trwania rozmoway, nawet po przekroczeniu tej strefy. Usługa bedzie uruchamiana przez SMS lub przez DOK.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaytek pisze: 2003-01-30 18:36
    Taka usługa działa już dla firm nazywa się strefa biurowa, ceny: abonament: 6 zł (tylko w przypadku połączeń ABA), aktywacja 2000zł, połączenia "A" 0,24 i "AB" 0,14 zł. impuls co 15 sek, połączenia strefowe nie zjadają darmowych minut, firma musi mieć uuchomiony VPN - abonament 10 zł/nr. HZ z pewnością będzie droższe - niestety :(
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-30 18:40
    Louis - własnie napisz...Bo moje doświadczenia z reklamacjami były zawsze pozytywne...
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-30 18:46
    Moja propozycja cen - miejscowe 0,40 non stop, plus 0,30 zl non stop, zamiejscowe - nie wiem ;-) Abonament 15 zl... (też strzelam).
    0
  • Users Avatars Mini
    clyde22 pisze: 2003-01-30 18:51
    Moim zdaniem usługa mało atrakcyjna,ponieważ strefa home zone obejmuje mały obszar.Przecież większość z nas dzwoni do znajomych,którzy daleko się od nas znajdują.Ja jak znajduje się blisko osoby,do której chce zadzwonić,lub wysłać smsa,to tego nie robię.Wolę z nią się spotkać niż dzwonić korzystając z home zone,lub nie.Usługa bezsensu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-01-30 18:52
    Na stronie telefon.pl są dalsze szczeguły z materialów szkoleniowych Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    drprado pisze: 2003-01-30 18:55
    Clyde: przecież liczy się tylko to gdzie Ty jesteś a nie gdzie jest rozmówca. Rozmówca może być na drugim końcu Polski.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 19:01
    Czytając posty niektórych osób na temat ich wiedzy o HZ, mam wrażenie, ze rozmawiamy o innej usłudze...Ludzie skąd Wam się biorą te informacje ? Usługa będzie na tyle uniwersalna, ze przypadnie do gustu dużej ilości abonentów oraz potencjalnych klientów Polkomtela. Zapewniam Was kochani, ze to 10 zł (netto) jest nie współmierną opłatą w stosunku do możliwości
    0
  • Users Avatars Mini
    SOPRAN pisze: 2003-01-30 19:03
    musze stwierdzic ze ostatnio cos sie dzieje - nawet tepsa ostatnio zaczeła wydawac pieniazki a nie tylko głabac. ok usługa fajna ale czy chwyci ciezko powiedziec 10 za upusty w połaczeniach....tylko o ile tansze . jestem ciekaw czy to nie jest kolejna usługa tylko dla usługi!
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 19:04
    ***clyde22, HZ na tym nie polega, ze dzwonimy taniej do naszej strefy !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek urwisek pisze: 2003-01-30 19:04
    **antico: skad to info o "Sami Swoi" ? Jesli to prawda to znaczy, ze polaczenia w HZ beda tansze od SS. **clyde22: czym ty myslisz? bo raczej napewno nie glowa:) Przeczytaj newsa jeszcze ze dwa razy a moze zrozumiesz o co chodzi naprawde. ** a SMSy tez beda tansze? i jak czesto bedzie mozna zmieniac strefe HZ?
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 19:09
    Parys: zgadza sie faktycznie tam sa juz dokladniejsze informacje na temat HZ, ale troszke nie aktualne,... Z tego co mi wiadomo to byly pewnw zmiany, doslowniw niuanse, ktore tam nie zostaly uwazglednione. Generalnie polecam ta lekture www.telefon.pl !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-01-30 19:28
    rulez: to dziwne, ze na tej stronie takie newsy mozna przeczytac. Czasami tam zagladam, ale zawsze posty sa z pewnym opoznieniem niz na innych wortalach. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek urwisek pisze: 2003-01-30 19:39
    FUCKtycznie na telefon.pl jest cos bardziej konkretnego. Czytajac tamten artykul uzyskalem odpowiedzi na wiekszosc swoich pytan. Choc nadal nie ma stawek za polaczenia. Jednak czytajac, ze w HZ rozmowy z wybranymi numerami SS beda taryfikowane jak w "strefie domowej" mozna przypuszczac, ze bedzie to atrakcyjniejsza taryfikacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 19:46
    gm. ktos przemycil materialy szkoleniowe ze szkolen organizowanych dla sprzedawcow i dlatego tez nie ma tam cennika :) Cenniki beda rozsylane pozniej 5-8 lutego do punktow sprzedazy, zeby zapobiec ewentualnym wyciekom.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-30 19:48
    Powiedzmy, ze ktos tu bawiac sie w "szczelanie" cenn byl dosc blisko prawdy ;) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-30 19:59
    znaczy z pobieżnej lektury i znanych trochę faktw gdyby jeszcze ceny były konkurencyjne wreszcie konkurencja dla tepsy nabrała by rumieńców nie tylko haseł.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2003-01-30 20:15
    Pomysł super, to fakt. Ciekawe jak szybko zareagują konkurenci (z mojego punktu widzenia era) - oby jak najszybciej!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Michal (z domu) pisze: 2003-01-30 20:29
    rulez -a kto?? Ceny W PEWNYCH WARUNKACH musza być korzystniejsze od TP czyli np krótka (1 min) rozmowa miejscowa musi być tańsza od 3 min TP. Co do połaczeń strefowych -musi być nie drozej niz 20%, a wewnątrz sieci taniej. Inaczej to pic na wode. Pozdrawiam. M.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mag pisze: 2003-01-30 20:31
    graffi***konkurencja nie ma takich możliwości, wiec jej odp. napewno przesunie się w czasie
    0
  • Users Avatars Mini
    p.g pisze: 2003-01-30 21:50
    Od jakiejs polowy lutego w Plus GSM taktowanie co 1 s dla klientow instytucjonalnych za 0 zl= za darmno, inf. sprawdzona w 100% ale indywidualnie beda musieli poczekac!
    0
  • Users Avatars Mini
    xXx pisze: 2003-01-30 22:02
    Jedna osoba trafiła prawie dokładnie z opłatami Ale większość nie stety troche nie bardzo Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    PB pisze: 2003-01-30 22:18
    A mnie nie podoba sie "optymalizacja"!Jeśli nie będziesz dzwonił przez jakiś czas z pewnej częsci obszaru HZ, to ci tę część odetną. A co jeśli przez miesiąc, dwa nie zadzwonisz z HZ w ogóle, bo np. jesteś za granicą, odetną ci całą HZ ? Dla mnie to bez sensu, chciałbym wiedzieć, że jeśli dany obszar jest w HZ, to jeśli go nie zmienię, to mogę z niego skorzystać np. po pół roku (przykład: zimą nie chodzę do pobliskiego parku, HZ zostaje wyłączony, a wiosną już płacę niestety zwykłe stawki. I może wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że przez całą zimę grzecznie płaciłem za usługę. Może wybiegam zbytnio w przyszłość, ale mam nadzieje, że uda mi się..."zoptymalizować" tę usługę! Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-31 00:08
    PB: W usludze "Obszar Domowy" zasiego bedzie optymalizowany do Twoich potrzeb a nie bedzie Cie ograniczał ...
    0
  • Users Avatars Mini
    PB pisze: 2003-01-31 00:28
    Rulez:opis "optymalizacji"(jeśli jest prawdziwy): "...będzie optymalizowany ze względu na miejsca z których nie było wykonane żadne połączenie..." jednoznacznie sugeruje zmniejszanie zasięgu HZ. Wobec tego pytanie: czy po wykonaniu połączenia(połączeń) z "byłej" strefy HZ(po "optymalizacji") zostanie ona na tym obszarze przywrócona? I kolejne: czy jeśli połączenia będą np. kilka razy zainicjowane powiedzmy 100 metrów od HZ, to czy zostanie ona rozszerzona? To można by nazwać "optymalizacją"! Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    ams pisze: 2003-01-31 00:33
    gdy sie wysle pod numer 8008 tekst "pomoc ?" to juz odsyla komunikat jak aktywowac HZ...
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-01-31 00:35
    PB: to jak bedziesz wyjezdzal na wakacje, czy za granice to sobie wylaczysz ta usluge, a poza tym optymalizacja jest konieczna ze wzgledow technicznych (i pewnie ekonomicznych) kazdy "zarejestrowany" bts dla twojego numeru to kolejny wpis do rejestru, a po co zasmiecac rejestr martwymi wpisami? niema co szukac dziury w calym tylko trzeba sie cieszyc, ze pojawi sie kolejna mozliwosc oszczedzania i kolejny element konkurencji na rynku
    0
  • Users Avatars Mini
    ams pisze: 2003-01-31 00:45
    jednak po wyslaniu "aktywuj pluskod" na 8008 przychodzi sms, ze "Usluga Obszar Domowy nie moze zostac aktywowana - Brak uprawnien"
    0
  • Users Avatars Mini
    PB pisze: 2003-01-31 00:47
    titq: no cóż, jak nie wiadomo o co chodzi, to pewnie chodzi o pieniądze. Mnie się marzy tylko, żeby to była optymalizacja w obie strony, nie tylko na korzyść opa(nie dzwoni, to wycinamy wpis z rejestru i po bólu). P.S. Jasne, że się cieszę, zwłaszcza jeśli cenowo oferta rzeczywiście będzie konkurencyjna z ofertą TPSA, za którą, wierz lub nie, jakoś nie przepadam. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-31 02:11
    ams, brak uprawnien, bo tak jest serwer skonfigurowany. Dopiero 10 bedzie fullDuplex ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-31 02:13
    .:: PlusGSM ::. Zmieniamy świat w kołomyje... :PPP
    0
  • Users Avatars Mini
    PB pisze: 2003-01-31 02:24
    Rulez: To jak jest z tymi cenami za rozmowy w HZ, czy będzie to REALNA konkurencja dla TePsy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    al pisze: 2003-01-31 02:59
    Czuje sie jak prorok. Niestety przewidzialem, ze bedzie tylko na stacjonarki i do Plusa, Niewiele sie rabnalem w cenie abonamentu (myslalem ze bedzie 15zeta). Ciekawe ile obniza ceny polaczen - moze ze 30% (prorokowalem 20). Dla mnie dno. Kolejne. Na szczescie niedlugo mi sie konczy cyrograf...
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-31 03:15
    al: co do cen prorokiem nie zostaniesz... PB: Moze nie konkurencja ale przelom.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-01-31 08:16
    W celu powiekszenia swojej strefy domowej proponuje wyslac sms'a aktywujacego np. ze swojego domu, nastepnie przejechac pod inny BTS i wtedy wyslac drugiego sms'a potwierdzajacego. Mamy na to 15 minut. Zawsze mozna powiedziec, ze to wlasnie w domu zdarza sie, ze czasami jestem tez w zasiegu tego drugiego BTS'a. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek urwisek pisze: 2003-01-31 09:27
    hmmm.. tak sobie mysle, ze najtansze powinny byc polaczenia plus-plus, gdyz wowczas Polkomtel nie placi na interconnect. Wiec powinien je faworyzowac aby tepsie nie dac zarobic za frajer. Poniewaz jestem niepoprawnym optymista to strzelam tak: szczyt w plusie: 0.25-0.30, poza szczytem: 0.05-0.10, noc: 0.01-0.05. I jak rulez.. jestem juz blizej prawdy? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miken pisze: 2003-01-31 10:49
    dali by jakies fajne telefony do promocji a nie tam... chociaz oferta nawet ciekawa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2003-01-31 11:11
    Kochani... oto ceny... dla mnie co mieszkam we Wrocławiu... na wszystkie numery 071 z obszaru HZ w szczycie 30 groszy pod inne stacjonarne z HZ 50 groszy, do Plusa w szczycie za 60 groszy na komórki z HZ tak jak w cenniku :). HZ liczy nie wyczerpuje darmowych minut. Ceny po szczycie jeszcze ciekawsze !!! Informacja od kumpla co w Plusie pracuje. Oczywiście poufna.
    0
  • Users Avatars Mini
    wapid pisze: 2003-01-31 11:33
    Sumik: Ceny po szczycie jeszcze ciekawsze !!! Podziel się wszystkimi poufnymi informacjami. Może są jednak bardz ciekawe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sławek pisze: 2003-01-31 12:22
    W środę byłem na szkoleniu z tejże usługi (pracuję w +gsm) pożyjemy zobaczymy , tylko aktywacja tej usługi będzie problemowa... Najpierw jeden sms aktywacyjny (pod nr bezpłatny 8008, system odnajdzie nr kierunkowy) a potem w ciągu 15 minut musimy wysłać drugiego sms-a lokalizacyjnego (system określi BTS-a) Najbardziej będzie się to opłacało mieszkańcom małych miejscowości, gdzie znajduje się 1 nadajnik na kilka km. Podkreślam, że Home Zone czyli Strefa Domowa to ROBOCZA nazwa, nad którą pracują marketingowcy. A może tak więcej informacji...
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2003-01-31 13:06
    slawcio podaj cos wiecej cennik poza szczytem no
    0
  • Users Avatars Mini
    Dilvish pisze: 2003-01-31 14:07
    :D
    0
  • Users Avatars Mini
    bluetooth pisze: 2003-01-31 14:58
    Bravo dla Plusa, choć nie znosze tej sieci....
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2003-01-31 16:21
    przydałby się kolejny przeciek kontrolowany na temat cen. Wszystko pieknie, ale jakby rzeczywiście cena połączeń była w szczycie taka sama jak w TP SA, to - tę wojnę Plus może wygrać. Wtedy trzeba by tylko, myśląc o tych, którzy chcieliby się tanio do nas dodzwaniać, zostawić stary numer TePsy i zminimalizować abonament. Jeśli ktoś ma jakieś "poufne" info na temat przewidywanych cen, bardzo proszę o maila na priva ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2003-01-31 16:23
    tylko nie mówcie, że nikt jeszcze nie wie. Decyzje na pewno już zapadły. Produkcja ulotek trwa co najmniej dwa tygodnie, sam druk i dystrybucja - tydzień. Jeśli to wszystko ma być w punktach sprzedaży 8 lutego, to drukarnie już pracują pełną parą. Czy ktoś może zna kogoś, kto pracuje w drukarni, która drukuje Plusowi ulotki? :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ams pisze: 2003-01-31 18:07
    dlaczego plus nie przydzieli kazdemu do 'obszaru domowego' lokalnego numeru telefonu, tak jak zrobilo niemieckie O2? wtedy dzwoniacy do nas placiliby tak tanio jak na stacjonarny... jednak na to chyba jeszcze trzeba troche poczekac...
    0
  • Users Avatars Mini
    szczepan12 pisze: 2003-01-31 18:11
    Po co to wszystko Dajcie ludziom naprawde pogadać przez telefon i za np. 100 zl oferujcie z 2000 minut w miesiacu Kazdy kupi sobie telefon i bedzie wreszcie OK
    0
  • Users Avatars Mini
    Puzon pisze: 2003-01-31 19:58
    szczepan: Ja 1600 minut za 300 zl mam...
    0
  • Users Avatars Mini
    Puzon pisze: 2003-01-31 20:00
    ... w Polsce... zgadniu u ktorego operatora
    0
  • Users Avatars Mini
    wapid pisze: 2003-01-31 21:53
    Tyle postów, domniemań cen i opinii, aż wierzyć się nie chce. że nikt nie zna cennika. Po prostu ci, co go poznali nie chcą się podzielić swą wiedzą. Może jednak ... W cenach jest pies pogrzebany, bo pozostałe reguły HZ są znane. Oświeceni podzielcie się wiedzą o cenach HZ, a uprości to dyskusję o HZ i zaspokoi ciekawość zainteresowanych. CZEKAMY ...
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-01-31 22:55
    wapid: nikt cennika niezna, jedno jest pewne gdyby ktos znal to juz tu by sie wygadal:)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-01-31 23:02
    gm: tylko co ci to da skoro wlasnie ten drugi sms aktywuje strefe:)
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-01-31 23:27
    Qrcze uważam iż jest to świetny pomysł plusa na ożywienie swojej sytuacji po roku ciężkiego zastoju!! Mam nadzieję, że idea ich tak nie wyprzedzi i będą z nią szli łep w łep aż do wyprzedzenia ERY!! Co do tego projektu powiem jedno słowo: "GRATULACJE"
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-01-31 23:43
    titg: niekoniecznie ten drugi. niby dlaczego maja byc poszkodowani Ci, ktorzy w domu sa w zasiegu dwoch przekaznikow. to wlasnie dla nich jest taka mozliwosc. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-01 01:53
    nie czytałem tego co wcześniej - jakoś ostatnio nie mam czsu... właśnie - w miejscu, gdzie siedzę - sypialnia (niestety blok - komuter też musi gdzieś stać) jestem w zasięgu trzech BTS-ów - trudno ocenic z czego to wynika... co będzie w moim przypadku? Pytałem wcześniej o informacje techniczne dotyczące technologii Home Zone - nikt nie jest w stanie szczegółowo odpowiedzieć? chociaz jakiś url?
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-01 02:38
    Jak juz zostało wspomniane,powodzenie tej usługi będzie zalezec od poziomu cen.Skoro trzeba płacic abonament,znizka w porównaniu ze standardowymi stawkami,powinna być znaczna.Dodatkowo bedzie to opłacalne dopiero przy w miarę czestym korzystaniu z usługi.
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-01 02:48
    Wielka szkoda,ze HZ nie bedzie w SIM+.Ale moge powiedziec,ze w POP-ie od kilku lat istnieje mała namiastka strefy domowej-usługa Twój kierunek!10% znizki na nr stacjonarne w danej strefie numeracyjnej.Wiem ze to nie to samo,ale jak wspomniałem jakaś namiastka!
    0
  • Users Avatars Mini
    marand pisze: 2003-02-01 14:22
    Mysle ze to bedzie ciekawa usluga, jednak wszystko zalezy oczywiscie od CENY. Niestety nie sadze ze bedzie ona na tyle rewelacyjna, zeby mogla przyciagnac wielu klientow. Ogolnie cale dzialanie jest oczywiscie godne pochwaly.Pozd
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-01 16:55
    Fajnie, kiedy widać że operatorzy zaczynają dbać o wszystkich abonentów. Czekam na pierwsze wrazenia klientów Plusa. Mam nadzieję, ze to jednak bedzie rewelacyjna usługa. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-01 17:18
    ciekaw***czy rewelacyjna,to sie okaże po podaniu cennika i własnych potrzeb,jedynie co mam nadzieję,to to że będzie wreszcie konkretnym konkurentem tpsa i to jest jeden z powodów mojego oczekiwania na konkretne ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    wapid pisze: 2003-02-01 18:28
    Oferta HZ musi być rewelacyjna cenowo jeśli ma odnieść porażający skutek wobec konkurencji i TPSA. Plus dawno nie wykonał dobrego ruchu wobec konkurencji, a czas na to ostatni. Oddech na plecach Idei i nie najlepsza opinia wśród indywidalnych (małych) abonentów wymusza na Plusie ruch promocyjny, zwłaszcza, że operator przynosi już spore zyski, czego nie mają konkurenci. Zapowiedź, że HZ będzie taryfikowane taniej od Samych Swoich skłania do optymizmu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Syncio pisze: 2003-02-01 18:36
    Ciekawa propozycja, o ile rozmowy z HZ nie będą "urywane" z minut w abonamencie. Jak to bedzie się liczyło dopiero po wykorzystaniu minut abonamentowych, to żaden business.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kiwal pisze: 2003-02-01 19:03
    Ciekawe jak to bedzie funkcjonowac w malym miasteczku np Ł-cy gdzie stoi jeden maszt Plusa, a nastepne sa oddalone o chyba 10km. Bo jesli bede zalogowany do tego swojego to bede mogl biegac mniej wiecej w promieniu 5km od tego masztu??
    0
  • Users Avatars Mini
    spinacz pisze: 2003-02-01 19:49
    szkoda ze sie przeprowadzilem na czas studiow do warszawy. moglbym u siebie w miescie cos takiego sobie zalozyc
    0
  • Users Avatars Mini
    pk pisze: 2003-02-01 21:32
    Czekam na dokładny cennik. Powyższe informacje są zbyt lakoniczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2003-02-01 23:00
    Dopiero teraz będzie można docenić NET-MONITOR i funkcję logowania do zadanego sektora konkretnego BTSa - obszar HZ będzie można sztucznie powiększać nawet o kilka kilometrów! :o)
    0
  • Users Avatars Mini
    GOGA_ pisze: 2003-02-02 13:56
    Coz ten plus nie wymysli :) jakas strefa domowa zobaczymy jak wejdze w zycie no ciekawe jakie ceny... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-02-02 23:21
    spinacz -nie rozumiem twojego problemu? przeciez mozesz sobie to odpalic w akademiku albo na terenie uczelni fakt ze HZ bedzie sie najbardziej oplacalo w malych miasteczkach gdzie jest malo bts-ow i w szczegolnym przypadku bedzie mozna w calym miasteczku gadac za grosze ale dla wielu osob ktore nie chca wydawac wieciej niz abonament z TPSA to tez swietny interes pewnie jakies 20-40 minut extra do dyspozycji za te same pieniadze. Najwazniejsze ze to bedzie dzialac caly dzien a nie np. po 18 ;-) bo znajac plusa to tak to mogli spier... .
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-03 13:36
    Kurde,a jak odpale w domu to tylko do domu bede mial taniej,czy tez do inncy domowych w obszarze 1-3 kilomatrow??
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-03 13:40
    Please HELP!A moze juz wie ktos jakie sa koszta za 1 min gadki??
    0
  • Users Avatars Mini
    Syncio pisze: 2003-02-03 13:50
    Z tego co pamiętam, u któregoś z niemieckich operatorów dzwonienie z HZ kosztuje dokładnie tyle samo co ze stacjonarnego. Jak PLUS coś takiego skręci, to będzie super. Znając niestety pazerność naszych opów, to jest pewnie wiele hałasu o nic ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Luki pisze: 2003-02-03 16:15
    BOSSNOKIA: Mylisz pojęcia. Usługa ta pozwala dzwonić z pewnego obszaru na wszystkie stacjonarne i wewnątrz Plusa taniej (niezależnie czy numer, na który dzwonisz będzie się znajdował w Twoim obszarze domowym czy poza nim). Opłata na stacjonarne będzie zróżnicowana w zależności czy będzie to rozmowa lokalna czy zamiejscowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Luki pisze: 2003-02-03 16:51
    berys: Osoba dzwoniąca do kogoś, kto ma uruchomione HZ ma dwa wyjścia: 1) płacić jak za połączenie do Plusa zgodnie z taryfa jaką posiada u danego operatora; 2) kupić telefon w Plusie u uruchomić HZ. Wszystko to jest oczywiście uzależnione od potrzeb. Jednym ta usługa się będzie podobała innym nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-03 17:33
    No zapowiada sie bardzo ciekawie!Pozyjemy zobaczymy!A le mysle ze to bedzie calkiem niezle!
    0
  • Users Avatars Mini
    r09101975 pisze: 2003-02-04 12:36
    Może w końcu powoli acz systematycznie tpsa dostanie po nosie; mam taką nadzieje. Dobrze, że operatorzy gsm nie śpią i nie czekają tylko na wpływy z abonamentów ale działają. Plus dla plusa a reszta niech myśli nad nowinkami.
    0
  • Users Avatars Mini
    jola0042 pisze: 2003-02-05 09:45
    HZ sprawdził się w NIEMCZECH to może u nast też się sprawdzi - zależy tylko czy opy będą mniej pazerne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2003-02-05 23:50
    Kolega pracujący w centrali Polkomtela, powiedział mi, że MINUTA rozmowy w HZ ma być minimalnie tańsza niż IMPULS w TPSA
    0
  • Users Avatars Mini
    tokage pisze: 2003-02-06 07:26
    no, wszystko jasne. w dzisiejszej Rzeczpospolitej jest cennik. rzeczywiście po szczycie minuta miastowa jest tańsza od impulsu tepsy. i bardzo dobrze. pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    bohdan300 pisze: 2003-02-06 10:36
    bonament za 10 zł netto?? Tak samo jak w idei Piszecie o minucie tanszej od impulsu,,, A ile minut ma impuls w TPSA . Nie wiem bo juz dawno nie korzystam z TPSY :P
    0
  • Users Avatars Mini
    edit pisze: 2003-02-06 22:05
    PAQL może poczekałbys na cennik zmiast od razu narzekać, hmm? nikt nie powiedział, że + jest najtańszy - wcale nie chce być najtańszy, prawdą jest, że większość usług wprowadza jako pierwszy, dlatego jest TRZECH operatorów byś mógł wybrać dla siebie najlepszego! DEV - święta racja 15 zł za takie taktowanie to trochę sporo no ale jest i tu pozostaje czekać czy + dołączy do pozostałych:) CiepliX - jeśli jesteś w sieci 36 m-cy polecam częs50
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-02-07 11:00
    Poczekajmy na cennik wtedy sie okaże.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluetooth pisze: 2003-02-07 14:27
    Zobaczymy co z tego wyniknie dla przeciętnego abonenta
    0
  • Users Avatars Mini
    samanta pisze: 2003-02-08 00:31
    Moż to być super oferta ale ceny połączeń muszą być ZNACZĄCO tańsze.Plus jest ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    martynka pisze: 2003-02-08 11:35
    I co wy na to? Z pewnościa będzie to korzystna oferta. Poczekamy zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-10 01:07
    Zmartwię wszystkich liczących na CLIP wliczony w cenę tej usługi. 2601 zaprzecza takiemu interpretowaniu tego nieco "niezrecznego" sformułowania w informacji prasowej. A swoją drogą to ciekawe - pierwszy raz zdarza się że opi informują o wprowadzeniu jakiejś usługi wypuszczając informację prasową a konsultanci nie próbują wmawiać że "nic takiego nie wiedzą". A co do samej usługi to nie skorzystam z niej. 95% moich połączeń wykonywanych jest w taryfie czasami 10 z "wybranym" numerem czyli za 25groszy. Tak wiec wyszedłbym na tej usludze jak "zablocki na mydle". Ale wielu osobom moze sie oplacac, i juz wyobrazam sobie bol glowy specow w Erze, Idei i TPSA. Zwlaszcza w tej pierwszej. Jak ktos powyzej napisal, czasem w Plusie "można więcej" :) Kto wie, może abonenci Ery dobrze na tym wyjda? Bo HZ Era nie wprowadzi ot tak z dnia na dzien, ale moze zrobia jakas "tansza promocje" na 1/1 zeby miec jakis atut?
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2003-02-10 01:50
    ***Grzegoz Z.*** i tutaj wychodzi Twoja nieznajomosc prawa telekomunikacyjnego. gdyz operatow, oferujacy usługi publiczne, jakimi sa uslugi telefonii moblilnej ma obowiaze zagwarantowac abonentowi uslugi: CLIP oraz CLIP. nie wiem czy pamietasz ale kidys uslugi CLIR i CLIP byly platne, teraz nie sa, sadziesz ze to dobre serce opw??? POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    diverse pisze: 2003-02-10 18:14
    wyglada fajnie ale chyba pojde do alonu firmowego aby mi wytlumaczyli o co chodzi:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-11 01:33
    portal, wszystko pięknie ale tu chodzi o clir a nie clip. faktycznie nikt nie pobiera oplaty za clir. chyba ze za jej wlaczenie (koszt polaczenia z bok-iem w przypadku niektórych prepaidow). A co to wszystko ma wspolnego z moja znajomoscia badz nieznajomoscia prawa telekomunikacyjnego? A tak w ogole to znam sie z racji wykonywanej pracy na prawie cywilnym a nie telekomunikacyjnym, nigdy nigdzie nie pisalem ze znam sie na tym ostatnim :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-11 01:35
    aha, i skoro znasz sie na prawie telekomunikacyjnym to prosze wskaz mi jego przepis ktory nakazuje Polkomtelowi polaczenie usugi HZ z clirem ???? ;-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-11 01:37
    clipem of course. jestem zmecony. padam na ryj. dobranoc :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatuszek_ pisze: 2003-02-11 22:30
    Chyba jednak wole w domu zadzwonic z telefonu stacjonarnegi i przynajmniej nie bede musiala za to placic (tylko rodzice) :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2003-02-11 23:11
    A od kiedy bedzie mozna te usluge aktywowac ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2003-02-11 23:12
    No i szkoda, ze nie dziala to dla starych taryf.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-12 00:22
    kwiatuszek_: jezeli masz taki układ w domu i teoretycznie nie musisz za to płacić to najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie jest nieposaidanie tej usługi. Pułkownik: od 17 lutego. gm
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: