Szczęśliwy Dzień w Era Tak Tak - nowa usługa sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 67

Od 28 kwietnia br., użytkownicy systemu Era Tak Tak będą mogli skorzystać z nowej usługi "Szczęśliwy Dzień w Era Tak Tak", dzięki której będą rozmawiać według najkorzystniejszej stawki.

"Szczęśliwy Dzień w Era Tak Tak" polega na tym, że użytkownik może wybrać jeden dowolny dzień tygodnia, ustawić go jako Szczęśliwy Dzień i płacić za połączenia 69 groszy netto. Oferta dotyczy połączeń na telefony stacjonarne oraz na numery sieci Era. Połączenia na numery innych operatorów komórkowych realizowane będą według stawek dla poszczególnych taryf. Z oferty tej będą mogli skorzystać użytkownicy wszystkich taryf dostępnych w systemie pre-paid w sieci Era: "Cały dzień", "Razem" oraz "SMS Fan".

Użytkownik systemu Era Tak Tak aktywując usługę "Szczęśliwy Dzień w Era Tak Tak" w dniach 28.04.2003 - 30.06.2003, skorzysta z promocyjnych warunków oferty:
- aktywacja usługi - 0 zł przez dwa miesiące
- opłata miesięczna - 0 zł przez dwa miesiące 
Po terminie promocyjnym, czyli w 3 miesiącu, zostanie pobrana opłata miesięczna w wysokości 2 zł netto. 

Warto zwrócić uwagę, że w sytuacji, gdy klient ma ustawioną na przykład taryfę "Razem", w ramach której połączenia do wybranego numeru Era kosztują go 49 groszy netto, to połączenia we wskazany "Szczęśliwy Dzień" też będą wynosić 49 groszy netto.

Opinie:

Opinie archiwalne (67):

Komentuj

Komentarze / 67

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    grzegorz pisze: 2003-04-25 17:31
    pierwszy :-) e-tam mam simplusa
    0
  • Users Avatars Mini
    jotka pisze: 2003-04-25 17:36
    a ja mam tak taka! i teraz sie bardzo ciesze!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniell pisze: 2003-04-25 17:39
    nie bardzo wiem co o tym sądzić. Mam teraz dzwonić tylko raz w tygodmniu????:)
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2003-04-25 17:43
    Czy ci porąbani operatorzy nie mogą po prostu obniżyć radykalnie stawek za połaćzenia zamiast wyczyniać takie cyrki ??? W Tak-Taku jakieś abonamenty za tańsze połaczenia z prefiksem teraz jakieś chore wybrane dni, w POP-ie jakas dziwne zniżki do wyboru.Czy do jasnej anielki nikt z zakutych pał nie rozumie że obniżając stawki coraz częściej bedzie się dzwonić z komórek zamiast ze stacjonarek i defakto przychody się zwiększą ???Czy na MBA po których jest większość menagierów opów nie tłumaczy się takich oczywistości ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-04-25 17:46
    A ja sie tam ciesze z nowej taryfy popa jest bezkonkurencyjna:):)
    0
  • Users Avatars Mini
    re- dr ozda pisze: 2003-04-25 17:48
    drozda, nie lubie takich malkontentow, ktorzy nawet w obnizkach cen widza zle strony. nawet jak bedzie za darmo to Ci sie pewnie nie spodoba
    0
  • Users Avatars Mini
    dionizy pisze: 2003-04-25 17:49
    a tutaj jak zwykle narzekanie. drozda: sam skoncz MBA to moze wiecej bedziesz rozumial! promocja jest w porzadku. nie ma sie czego czepiac.
    0
  • Users Avatars Mini
    re- dr ozda pisze: 2003-04-25 17:50
    tym bardziej ze jak ktos chce to korzysta, a jak nie, .... to nie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tadzio pisze: 2003-04-25 17:53
    Ja tam nie jestem po Harvardzie ani po MBA ale po zwyklym polskim marketingu a wlasciwie po rachunkowosci i gdyby mnie tam dopuscili do takich dzialow jak marketing obcialbym stawki od razu!!! A tak to musze dzwonic z mojego Simplusa o 23.00 za male pieniadze:(
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2003-04-25 17:56
    Nie w tym rzecz.Operatorzy zdają sobie sprawę że połączenia zwłaszcza z pre-paidów są za drogie (2,90 w MULTI w sim+ na przykład) i zamiast po prostu obniżyć radykalnie opłaty w taryfach, krążą jakimiś dziwnymi wybiegami.A dlaczego nie obnizą ??? Bo wtedy pre-paid byłby atrakcyjniejszy od abonamentów.Dlaczego nie obniżą abonamentów ?? Bo muszą ładować kupę kasy w telefony dla nowych abonentów i telefony na wymianę dla starych.Ludzie już się do tego tak przyzwyczili że teraz nie wyobrażają sobie że mogliby zapłacic za telefon więcej niż 100 PLN.I tak zamyka się to chore koło fortuny. Mam nadzieje że w końcu któryś z operatorów zatrzyma je i zacznie prowadzić zdrową politykę świadczenia tanich usług telekomunikacyjnych , a nie rozprowadzania tanich aparatów telefonicznych.Ja nie chcę taniego telefonu tylko tanich połączeń !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kim pisze: 2003-04-25 17:58
    wybieram sobote - wtedy dzwonie najwiecej. fajnie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    camel1999 pisze: 2003-04-25 18:00
    hmm ciekawa tendencja. teraz nalzey czekac na szczesliwa godzine, potem na szczesliwe 5 minut a na koncu na superkumulacje: wybierz jedna minute w kazdej godzinie abys dzwonil gratis (abo za usluge 5 zł netto). ale coz niektorzy sie beda cieszyc bo niby taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    kim pisze: 2003-04-25 18:00
    drozda: kazdy chce tanich polaczen. ale jak sam widzisz to jest zamkniete kolo ktore sie nie zatrzymuje. wobec tego pozostaje nam cieszyc sie z tego co mamy - czyli wlasnie z takich promocji!!!! ta jest naprawde ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-04-25 18:04
    Ciekawa oferta, choc opy zaczynaja nas przyzwyczajac do oplat abonamentowych w systemach pre-paid. Smieszne to nieco. Najbardziejbym się chyba cieszyl nw tt nie z obniżki cen połączeń a taktowania co 30 sek. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2003-04-25 18:11
    Tak mi sie pomyslalo ze w takim razie mozna sobie wziac 7 simów i miec taniej kazdego dnia. paranoja.
    0
  • Users Avatars Mini
    torre pisze: 2003-04-25 18:16
    co miesiąc abonament za szczęsliwy dziń, za numer kierunkowy niedługo za posiadanie tak-taka, np. 9,90 netto, brawo era! :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    torre pisze: 2003-04-25 18:16
    co miesiąc abonament za szczęsliwy dzień, za numer kierunkowy niedługo za posiadanie tak-taka, np. 9,90 netto, brawo era! :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    smiechu-1 pisze: 2003-04-25 18:25
    pytanie do urzytkowników ery....czy istnieje w erze coś takiego jak w plusie plusnet(poczta e-mail)t to płatne?? jak??
    0
  • Users Avatars Mini
    mateusz pisze: 2003-04-25 18:32
    ej torre, ktos Cie zmusza? przeceiz jak nie chcesz to nie musisz tego brac. ja nawet z tym 2 zl zaoszczedze
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-04-25 18:45
    Wiesz Gadek, to nawet nie glupi pomysl ;) a powaznie nie wiem jak to jest w tak taku bo ja mam popa i nie jest tam za ciekawie, zasysa ten pop kase jak odkurzacz, wiec chyba to powinno byc na reke wszystkim tak takowcom,
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-04-25 18:47
    0.69 netto to całkiem przyzwoicie jak na TT, tylko te abonamenty mnie dziwią, bo gdzie ta wolność jaką mają dawać aparaty na karty:(((
    0
  • Users Avatars Mini
    ati pisze: 2003-04-25 18:48
    ehhh.. i właśnie obserwujemy nowe tendencje... za promocje mamy wprowadzane opłaty. Jak tak dalej pójdzie, to po zsumowaniu wszystkiego w ciągu miesiąca zabraknie nam zdrapki 29zł na opłaty gołych usług... :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ati pisze: 2003-04-25 18:51
    Wniosek: zostać przy tym co jest. Przeciez operatorowi nie zależy na tym abyśmy mniej płacili, zależy na tym abyśmy przynosili jak najwięcej dochodów... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-04-25 19:10
    wolalbym dac za aparat przy zakupie 599 pln(np niech to bedzie 6310i) i placic za rozmpowy tyle zebym sie nie sra* przy inicjowaniu polaczenia o jego koszt...
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-25 19:23
    Kolejna mozliwosc poczynienia oszczednosci... tyle ze czlowiek musi maksymalnie kombinowac 'co, gdzie i kiedy' by zaoszczedzic niewielkie kwoty.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-25 19:28
    ***A swoja droga... nie wroze wiekszego powodzenia tej usludze...: za 2 zl oplaty miesiecznej oferuje tansze polaczenia w 1 dzien w tygodniu...(?!) kiedy za 5 zl / mc mozna miec mozliwosc tanszych polaczen do sieci stacjonarnej (w obrebie jednej strefy numeracyjnej) przez 7 dni. ***Moze czas obnizyc stawki i zrezygnowac ze 'cudacznych' 'platnych' znizek?!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dmin pisze: 2003-04-25 20:18
    *smiechu* W Erze jest eranet. Email jest płatny 4zł/30 dni lub 8zł/90 dni. Płacisz wysyłając specjalnego smsa lub bezpośrednio na wap.
    0
  • Users Avatars Mini
    smiechu-1 pisze: 2003-04-25 20:20
    dzięki dmin
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2003-04-25 20:43
    heh, do tego jeszcze abonament... mozna sie pogubic w gaszczu wszelkich promocji, znizek itp....
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2003-04-25 21:19
    No czekamy teraz na odzew Simplus + ! Wirzę w Ciebie - simplusiku
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-04-25 21:35
    Sam uzywam POP-a ale oferta wydaje sie ok.2zł netto /M-c to niewiele,a mozna przez 4 dni sobie pochulac.Choc z drugiej strony 5zł za rozmowy lokalne + 2 zł za szczesliwy dzien i zbierze sie prawie dycha abonamentu.Ale kto nie chce ten nie płaci rozumiem
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2003-04-25 22:16
    Ciekawa oferta, na pewno znajda sie jej zwolennicy no i to 2 pln na miesiac tez nie jest wygorowane. Ja jednak nie bede aktywowal tej uslugi, gdyz mam romnowy lokalne, gdzie przez cala dobe mam do jednej strefy numeracyjnej, stala oplate 0,69pln, szkoda tylko, ze miesieczna oplata jest 5 pln, a nie np.2, wtedy to by bylo elegancko :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marek995 pisze: 2003-04-25 22:50
    Bardzo dobra oferta. Tylko tak dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    mm pisze: 2003-04-25 23:30
    A tak z innej beczki od dzisiaj jest nowa promocja w PlusGSM dla Soho pisza o tym chociaz by na www.aol.pl a GOL cisza , cos mi sie wydaje ze jakis konflikt sie zrobil miedzy plusem a golem odkad przestal sponsorowac gol-a
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek117 pisze: 2003-04-25 23:56
    TT Rulez!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-04-26 00:17
    Buahaha!!!!Ale jaja,jeden dzien!!!Phi!
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-04-26 00:32
    Tak czy tak trzeba bedzie płacić 2 zeta miesięczne + vat. Ja mam simplusa i jetem zadowolony!
    0
  • Users Avatars Mini
    tdg pisze: 2003-04-26 01:40
    Dzisiaj w Erze, gdy poprsilem o nokie 6610 w celu ogledzin Pan przyniosl mi jak sie okazalo po rozpakowaniu Nokie 6100, ktorej nei ma w zadnej promocji, troche sie zmeiszal, jak zapytalem czy jest do kupienia stanowczo zaprzeczyl i psoedl po wlsciwy telefon; cos sie swieci, powinien sie niebawem ten model pokazac
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2003-04-26 01:42
    Podoba mi się wypowiedź **drozda** i zgadzam się z nim całkowicie. Za trafne spostrzeżenia co do mechanizmu działania polskich operatorów oraz w przypadku tego newsa za odniesienie sie do tych "niby odnizek". Ja także w trakcie czytanie takich newsów juz mam prawie usmiech na twarzy po czym doczytuję taka wiadomosc do końca a tu abonament taki siaki czy opłata taka albo inna - i mina mi rzednie. Ale tak jak piszą pozostali - kto nie chce nie musi brac takiej usługi. Natomiast wyrażenie swojej opinii - w tym przypadku negatywnek nie jest chyba niczym złym.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-04-26 12:36
    Ciekaw jestem ile osób mających TT regularnie wykonuje wiecej polaczen konkretnego dnia tygodnia niz inne w dni? Ehh, zapewnie nie wiele... Ale z drugiej strony jak ktos dzwoni idzwoni dzień w dzień dużo no to jednego dnia będzie miał ten Szczęśliwy - ze zdrapki schodzić bedzie mu po ludzku...
    0
  • Users Avatars Mini
    adrianos pisze: 2003-04-26 17:02
    ERA - dno................
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2003-04-26 17:58
    Ludzie co to jest 2złote na miesiąc,bez przesady z tym biadoleniem,to chyba w Polsce taka moda na nieudaczników.Promocja całkiem dobra ale jak kto nie ma kasy to żadna mu nie pasuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2003-04-26 18:50
    Ale promocje era se wymyslila ... Mam dosc zastanawiania sie ile zaplace za polaczenie w danej chwili, dlatego mam abonament czesto 50 w plusie i stefe plus. Moze place za to sporo samego abo, ale dzwonic moge bardzo duzo, a do rachunku prawie nic nie przybywa ... Czasem zdarza mi sie wydzwonic z 10-15 minut dziennie, a rachunki i tak oscyjuja w granicy 120-150 zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-04-26 19:04
    te promocje schodza na psy... no rozumiem tansze polaczenia z wybranym numerem, rozumiem tez polaczenie z wybranego miejsca ze sa tansze, ale szczesliwy dzien??? toz to paranoja! Moze jeszcze zrobmy tansze polaczenie z wybranej strefy na numer obslugi klienta w np. poniedzialki??
    0
  • Users Avatars Mini
    Maruda pisze: 2003-04-26 19:05
    ***Drozda. Masz rację co do błędnego koła. Szczyt to był t68i z kamerką w najtańszym abonamencie za 50pln. Era liczyła wtedy na rozpromowanie mms’ów, ale tak serio – przecież jeśli ktoś bierze najtańszy abonament, taniutką komórkę to liczenie, że będzie wydawał kaskę na mms’y czy transmisje danych jest myśleniem życzeniowym (więc po co oferować mu aparat z takimi funkcjami?). Jeśli w Erze jeszcze tego nie wiedzieli to się zorientują (na błędach). Dotowanie dodatkowo nakręca ściganie się operatorów na ilość abonentów (paranoja) – ostatnia promocja dla bezrobotnych to klasyczny przykład (będzie można pochwalić się zwiększeniem ilości abonentów i to dodatkowo nie w kategorii prepaid – tyle, że jakim klientem jest bezrobotny?). To co się Erze udało to gprs w taktak’u (taka usługa przyciągnie osoby chcące transmisji danych, ale nie lubiących cyrografów – można domniemywać, że są to osoby z większym APRU niż inni prepaid’owcy).
    0
  • Users Avatars Mini
    Maruda pisze: 2003-04-26 19:21
    Patrząc na ilość wszelkich rodzajów płatnych zniżek (czy to w taktak’u czy te nowe pomysły pop’a) non-stop trzeba będzie kalkulować czy bardziej w opłaca się dzwonić teraz czy może za 10 minut (i do jakiej sieci). :p Mi się to nie podoba, ogólnie zresztą ilu % użytkowników prepaid’a będzie się chciało zrobić choćby raz analizę opłacalności wszelkich wariantów zniżek? Ile osób w ogóle trudzi się śledzeniem tych informacji? Czy nie lepiej zrobić prepaid’ową taryfę z 1,2pln brutto do wszelkich sieci komórkowych (i 2pln brutto do TPSA) przez cały czas? Było by to jasne i przejrzyste. Tyle, że setki pracowników muszą udawać, że coś robią i stąd te wszystkie: moje kierunki, rozmowy lokalne, wybrane numery (to jeszcze jest spoko), szczęśliwe dni i cała reszta…
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-04-26 20:31
    a w popie w taryfie hit i przy wybraniu usługi "mój kierunek" mam od 22 do 13stej przez 7 dni w tygodniu rozmowy do idei po 0.75 groszy(z vaetem!!!) a na stacjonarne 99 groszy.przez 7 dni w tygodniu!!!!!!pozostają jeszcze godziny od 13 do 22.ja na przykład mam dwie karty z róznymi planami taryfowymi i sobie zmieniam ,żeby płacić taniej.więc jak mam drugą kartę w taryfie max to zapłacę przez całą dobę do idei 1zł a na stacjonarne z "moim kierunkiem" 1.55.bez żadnego abonamentu!!!więc dzwoniąc przez 7 dni w tygodniu i tak mi wyjdźie taniej !!dla mnie era jest droga ale dla każdego coś dobrego i era ma też swoich zwolenników.pozdrawiam t-t,s+ i popaków!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-04-26 23:13
    Maruda***: a nie uważasz, że trochę się mylisz z tym SE T68i???moim zdaniem, Erze nie chodziło tak naprawdę o mms-y...Oni wiedzą że przy tej cenie, nawet promocyjnej niewiele ludzi będzie z tego korzystać...popatrz za to, ilu nowych abonentów zyskała Era przez taką promo...nawet sobie pewnie nie wyobrażasz...a każdy nowy abonent to (z wyjątkami oczywiście) nawet przy najniższym abonamencie obniżonym przez rok o 20 zł netto, 24 miesiące płacenia rachunków! przelicz sobie to na pieniążki...Drozda** ma rację co do błędnego koła, ale ja uważam, że z trójki "naszych" opów Era ma w dziale marketingu chyba najbardziej myślących ludzi...pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-26 23:47
    ***A propos polityki cenowej operatorow - uwazam, iz powinny istniec opcje dajace klientowi rozszerzona mozliwosc wyboru przy podpisywaniu umowy: 1) tani telefon i 'standardowe' taryfy 2) drozszy telefon i 'nizsze taryfy cenowe' 3) brak telefonu i krotsza umowa i 'nizsze taryfy cenowe'. Mysle, ze taki marketing zdalby egzamin w praktyce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bełt pisze: 2003-04-27 00:30
    Całkiem dobry pomysł.
    0
  • Users Avatars Mini
    pvpiotr pisze: 2003-04-27 15:08
    JA MAM POPA I TEZ CHCE COS TAKIEGO POPROSTU SUPER!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    POPak pisze: 2003-04-27 15:24
    A dla mnie POP jest najlepszy, taniutko wychodzi, z kobietą swoją rozmawiam zawsze po 70 gr z VAT, sms-iki tez tanie juz od 29gr z VAT
    0
  • Users Avatars Mini
    akcesoria-gsm.com pisze: 2003-04-27 18:09
    niedługo można bedzie dzwonic tylko 1 dzien w tygodniu :-) www.akcesoria-gsm.com www.akcesoria-gsm.com
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2003-04-27 22:31
    postuluje o 10 gr netto ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    69 pisze: 2003-04-28 01:54
    69 zawsze kojarzyło mi się z pozycją ... nawet miłą i przyjemną... hie hie hie
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-04-28 02:32
    69**masz racje!
    0
  • Users Avatars Mini
    Galaktyczny Edek pisze: 2003-04-28 09:34
    promedia, aby od razu uciszyc krytykow, ktorzy napisza ze to niemozliwe napisze ze tak jest u Oskara w Czechach. Nie bierzesz telefonu to dorzucaja ci dodatkowe darmowe minuty do abo i pakiet smsow - w moim przypadku sa to 2 godziny dodatkowo miesiecznie i 5 tys. SMSow (bezterminowo) za rezygnate z telefonu. A w Polsce to chyba faktycznie niemozliwe....
    0
  • Users Avatars Mini
    toja pisze: 2003-04-28 20:25
    Era-mozesz wiecej:-)))) i co nawet w TakTaku mozesz wiecej:-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2003-04-28 22:43
    Jedni mają na wyświetlaczach "miłego dnia" a drudzy chyba będą mieć "szczęśliwy dzień"
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek117 pisze: 2003-04-29 10:33
    hmm... pomysł fajny ;) szkoda ze trzeba bedzie kase za to wykładac... nio ale tak czy inaczej ja sobie ustawilem piatek jako szczesliwy dzien... bowiem weekend trwa teraz 3 dni ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dziadek pisze: 2003-04-29 14:38
    CALKIEM COOL dzwonisz 9797 wciskasz 1,2,3 i masz ROZMOWY ZA 69 gr Przed rozmową slychac dzwiek jak jest w tani dzien :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    adrianos pisze: 2003-05-04 19:29
    co to za pierdoły jakis szczesliwy dzień lepiej by konta sami uzupełniali 5 zł raz w miesiacu gratis np. albo jakąs pule free SMS co o tym myslicie??????
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-05-05 00:30
    Nie widze tu nic fajnego w tej promocji!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-05-05 00:33
    tmc.masterb wole miec Milego Dnia niz szczesliwy dzien bo przynajmniej wiem ze ktos mi dobrze zyczy !
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-05-05 00:34
    akcesoria a niedlugo to beda tylko sklepy z akcesoriami gsm! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzabar pisze: 2003-05-07 14:00
    promocja jak promocja.Nie powaliła mnie na kolana
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-04 13:29
    Fajna probmocja, gdybym mial TT to bm na pewno skorzystal,bo 69gr/min to przyzwoita stawka. Notmiast mogliby tez umozliwic dzwonienie do innych operatorow po tej samej cenie
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: