W środę Polskę odwiedził Tim Höttges, CEO Deutsche Telekom. Höttges rozmawiał m.in. z premierem Mateuszem Morawieckim oraz z ambasadorem Niemiec Freytag von Loringhoven. Höttges odwiedził także warszawskie biuro T-Mobile Polska. Wcześniej Höttges był w Pradze i Budapeszcie.
Rozmowy z polskim zespołem koncentrowały się na strategii na wymagającym rynku, który aktualnie zmienia swoją strukturę. Polski T-Mobile twierdzi, że od czterech kwartałów z rzędu jest numerem 1 w rankingu zadowolenia klientów TRI*M. Według Höttgesa, nie ma jednak czasu na odpoczynek. Bo kolejny „czarny łabędź”, czyli wydarzenie o negatywnych skutkach, których według ekonomisty Nassima Nicholasa Talebeina nie da się przewidzieć lub z trudem da się przewidzieć, nadejdzie. Według szefa DT, liczba czarnych łabędzi rośnie. A także ich częstotliwość. Sprawia to niemal wrażenie, że zostały tylko czarne łabędzie i nie ma białych łabędzi. Celem jest zaprojektowanie organizacji, która jest zwinna i odporna i radzi sobie z czarnymi łabędziami. Dotyczy to Polskie oraz całej Grupy DT.
Höttgesowi w czasie wizyty w Polsce towarzyszyła Dominique Leroy, CEO for Europe.