Zmiany w strukturze UPC Polska weszły w życie 15 listopada br.
Bucurei będzie odpowiedzialny za komunikację marketingową, zarządzanie wartością klienta, ofertę, produkty oraz badania rynkowe. Zanim dołączył do zespołu UPC Polska, pełnił w strukturach firmy funkcję Head of Customer Propositions and Content w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W 2010 roku dołączył do zespołu UPC Rumunia i był odpowiedzialny za obszar zarządzania produktem, zaś w 2015 roku został członkiem zarządu, obejmując stanowisko dyrektora ds. marketingu. Karierę w branży telekomunikacyjnej rozpoczął w 2001 roku, zdobywając doświadczenie w działach obsługi klienta i marketingu w takich firmach jak Vodafone oraz Telekom Romania.
Gołębiowski przejmie odpowiedzialność za rozwój i dalszy wzrost wyników biznesowych w obszarze klientów biznesowych. Posiada szerokie doświadczenie w sektorze telekomunikacyjnym, a od 2007 roku jest członkiem zarządu UPC Polska. W czasie swojej kariery w UPC obejmował stanowisko dyrektora ds. rozwoju UPC Polska i był odpowiedzialny za strategię, rozwój, fuzje oraz przejęcia firmy. Od niedawna przejął również funkcję dyrektora ds. rozwoju UPC w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zanim dołączył do UPC pracował w Netii i PricewaterhouseCoopers.