Jean Marc Harion, szef Play, udzielił wywiadu serwisowi internetowemu Business Insider.
CEO Play m.in. powiedział:
Jak wspomniałem, mimo koszulki lidera, nie zmieniło się nasze DNA. Efektywność kosztowa, zwinność i innowacyjne podejście są filarami naszej konkurencyjności. Dzięki temu możemy utrzymywać ceny usług na najniższym poziomie na rynku. Dziś bardziej niż kiedykolwiek jesteśmy skoncentrowani na kontroli kosztów i procesów z tym związanych. Jestem jedynym szefem firmy w tej branży, który pracuje z zespołem na open space. W firmie nie mamy i nie potrzebujemy też "wypasionych" aut z kierowcami, by realizować założone cele.
Harion dodał także:
Naszym priorytetem jest wdrożenie "nowego" 5G na obszarach, gdzie wykorzystanie danych jest szczególnie wysokie, np. w metropoliach, jak Warszawa czy Łódź. Jednocześnie, udostępniamy tę technologię również w mniejszych miastach, jak Toruń, Lublin czy Władysławowo, a nawet na obszarach wiejskich. Jest to spójne z naszym podejściem – chcemy oferować usługi szeroko w całym kraju. Na dziś od połowy stycznia uruchomiliśmy ponad 220 stacji działających w nowym paśmie 5G. Jesteśmy gotowi włączyć setki kolejnych w nadchodzących tygodniach. Dzięki temu, 25 proc. Polaków już wkrótce będzie w zasięgu naszych usług 5G na nowych częstotliwościach.
Na pytanie o stosowanie AI w PLAY szef PLAY odpowiedział:
To się już dzieje – wykorzystujemy AI na różne sposoby, również, by personalizować usługi dla klientów i dostarczać im te, których rzeczywiście potrzebują. Same oferty także tworzymy z wykorzystaniem rozwiązań sztucznej inteligencji. Mówiąc inaczej, AI stanowi wsparcie w pracy naszych zespołów i pomaga im tworzyć konkurencyjne rozwiązania z najlepszym stosunkiem jakości do ceny.