Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile Polska, stwierdził w rozmowie z Dziennikiem Gazeta Prawna, że jego sieć wprowadzi nową ofertę no limit pod marką Heyah, by nie osłabiać głównej marki T-Mobile niższymi cenami. Rakowski powiedział: "To nie my rozpoczęliśmy wojnę cenową, ale musimy odpowiedzieć na ruchy konkurencji". I zapewnił, że oferta będzie równie dobra, co konkurencji.
Najprawdopodobniej rozmowy bez ograniczeń będą kosztować wieć tak jak u konkurencji około 29 zł. "To uderzenie głównie w segment Playa" – dodaje Miroslav Rakowski.
Pierwsze szczegóły dotyczące Heyah non stop znajdują się tutaj
A tak prezes T-Mobile opisał obecną sytuację na polskim rynku komórkowym:
"Wyniki odzwierciedlają trudną sytuację. Nie boję się tego powiedzieć: to, co dzieje się na rynku mobilnym, to masakra. Wszyscy będziemy pracowali nad kosztami jeszcze mocniej niż dotychczas. Ten, kto nie będzie do tego przygotowany, może nie wytrzymać i przegrać"