Orange Polska jest zadowolony z dotychczasowych wyników sprzedaży w IV kwartale 2023 roku.
"W trzecim kwartale i całym roku 2023 Orange Polska wykazał dobrą odporność na trudną sytuację makroekonomiczną oraz silną konkurencję na rynku. Dlatego spodziewam się, że czwarty kwartał będzie równie dobry jak zakładaliśmy. To tradycyjne żniwa w sprzedaży. Nasze oferty świąteczne i na czas Black Friday są już znane. Jak dotychczas jesteśmy zadowoleni z naszej sprzedaży" - powiedziała PAP prezes Liudmila Climoc.
"Przewidujemy, że w przyszłym roku sytuacja na rynku wciąż będzie wymagająca. (…) Oczywiście przygotowujemy plany, aby ograniczać wpływ inflacji. Dalej będziemy obniżać koszty poprzez automatyzację i cyfryzację. Chcemy też zwiększać marżę bezpośrednią. Dlatego będziemy kontynuować strategię rynkową więcej za więcej, która oznacza, że klienci płacą nieco wyższą cenę, ale otrzymują za nią więcej korzyści" - powiedziała.
„ Moim zdaniem sprzedaż i potem wynajmowanie infrastruktury nie daje nam teraz dodatkowej wartości. Takie transakcje muszą być korzystne dla akcjonariuszy. Dlatego ten temat nie jest teraz na naszej agendzie. W Polsce z sukcesem współdzielimy sieć z T-Mobile. Robimy to od lat, zanim nastąpiła fala przejęć infrastruktury wieżowej.(...) Sprzedaż infrastruktury wieżowej może być dobrym pomysłem wówczas, jeśli firma potrzebuje gotówki. Patrząc na nasz bilans, nie potrzebujemy jej i czujemy się bardzo komfortowo. Dlatego to nie jest temat na dzisiaj" – podkreśliła Liudmila Climoc.