Dziś odbyła się konferencja prasowa sieci T-Mobile.
Na konferencji zapowiedziano niewielkie zmiany w ofercie.
W ramach oferty Gwarancja najlepszej sieci klienci mogą zdecydować się na opcje bez telefonu w pakietach S, M i L, czyli za: 39 zł miesięcznie (5 GB danych), 49 zł miesięcznie (15 GB danych) oraz 59 zł miesięcznie (30 GB do dyspozycji).
Na klientów czekają również oferty z telefonami za złotówkę, np. Xiaomi Redmi Note 8T w wariancie za 89 zł miesięcznie, Nokia 6.2 w opcji za 99 zł miesięcznie lub Samsung Galaxy A51 w abonamencie za 129 zł miesięcznie. Modele te pojawią się w kampanii reklamowej. Do wyboru będą też inne smartfony m.in. Samsung Galaxy A50 i A70 oraz Huawei P Smart Z oraz P Smart 2019.
W ciągu 30 dni od podpisania umowy klient może się z niej wycofać bez ponoszenia finansowych konsekwencji. W przypadku opcji abonamentowej bez telefonu wystarczy wypełnić krótki formularz zwrotu oraz dokument odstąpienia od umowy, a następnie wysłać je pocztą, e-mailem lub złożyć w punkcie sprzedaży. Rezygnacja z oferty z telefonem odbywa się w sklepie, w którym podpisano umowę lub, jeżeli pakiet został zamówiony online – telefon wraz z dokumentami należy odesłać na wskazany przez operatora adres.
Promocja obejmuje także ofertę T‑Mobile na kartę. Osoby, które zakupią starter T‑Mobile na kartę na taryfie Frii i w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia aktywują ofertę „Bez limitu z 10 GB i Supernet Video za 30 zł”, w przypadku niezadowolenia z jakości sieci, mogą zwrócić się do operatora w ciągu 30 dni od aktywacji o jednorazowy zwrot opłaty za korzystanie z usługi. Rezygnacja w tym przypadku odbywa się również poprzez wysłanie odpowiednich dokumentów na wskazany adres fizyczny bądź mailowy lub poprzez przedłożenie rezygnacji w salonie T‑Mobile. Po złożeniu dokumentów operator skontaktuje się z klientem w celu weryfikacji danych, a następnie zwróci środki na wskazane konto bankowe.
W I połowie roku w sumie ma być gotowych w tych wymienionych miastach 1600 nadajników 5G.
W pierwszym półroczu 2020 roku ponad 6 mln mieszkańców Polski znajdzie się w zasięgu sieci 5G.
Sprzęt 5G dostarczają Huawei i Nokia. Oznacza to, że Ericsson na razie nie ma wielkich szans na zaistnienie ze swoją infrastrukturą w sieci obsługiwanej przez NetWorks!
Mimo gotowości po stronie T‑Mobile do komercyjnego uruchomienia 5G w Polsce operator jeszcze nie rozpoczyna działań marketingowych skierowanych do klientów.
Dziś wystartowała nowa odsłona kampanii „Bez nonsensów” promująca ofertę „Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy”.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja Digitas (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.