T-Mobile chwali się popularnością swojej kampanii dla oferty prepaid

Newsy
Żródło: T-Mobile
Opinie: 6

Według T-Mobile, kampania T-Mobile na kartę dla oferty „2x Więcej na konto” cieszy się bardzo dużą popularnością. Najnowszy film zrealizowany na stacji benzynowej został wyświetlony już ponad 100 tysięcy razy na portalu YouTube, a wszystkie spoty obejrzało już około 600 tysięcy widzów.

Dzisiaj T-Mobile zaprezentował nowy film, który powstał z ujęć nakręconych ukrytą kamerą podczas realizacji ostatniego spotu reklamowego. Na filmie znalazły się nieprezentowane wcześniej sceny, które pokazują reakcje klientów stacji benzynowej na fakt podwojenia ich tankowania.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kristo pisze: 2012-10-02 09:13
    100 tys odsłon na YouTube i 100 tys. odejść miesięcznie do innej sieci, tak dalej trzymajcie a za dwa lata Play was przegoni w ilości abonentów w PL.
    0
  • Users Avatars Mini
    Xardas pisze: 2012-10-02 13:03
    W statystykach tych odejść nie widać jakoś, a abonamentowców przybywa od czasu rebrandingu... Zresztą play już się kończy widać wyraźnie słabsze oferty wraz ze spadającymi mtrami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemo pisze: 2012-10-02 17:24
    za dwa lata to play nie bedzie istniał ;) mtry spadają, oferty coraz gorsze, tonący chwyta się brzytwy
    0
  • Users Avatars Mini
    aaaa pisze: 2012-10-02 19:12
    A gdzie kampania "tylko w t-mobile placisz za sprawdzanie stanu konta"?
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2012-10-02 19:46
    Taaa... Przecież wiadomo że to opłacani statyści. To oburzające że mają ludzi za idiotów i kłamią że to z ukrytej kamery!
    0
  • Users Avatars Mini
    ArturJ pisze: 2012-10-03 07:26
    durne te reklamy jak but
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: