1 marca rozpoczęła się kampania reklamowa promująca kolejną odsłonę oferty na kartę i promocji 1200 GB ekstra przez rok.
W spocie reklamującym ofertę T-Mobile na kartę wraz z promocją „Rok Internetu” widzimy dwóch młodych chłopaków, którzy siedzą w przyciemnionym skate parku. Wokół nich krążą rowerzyści, ćwicząc różne triki. Jeden z chłopaków, trzymając w ręce telefon, opowiada koledze o swoim „guru gier”. Drugi stwierdza, że potrzeba do tego szybkiego internetu, żeby nie przerwało mu medytacji. Na to dostaje odpowiedź, że dzięki ofercie 1200 GB ekstra przez rok od T-Mobile na kartę otrzymuje duży pakiet gigabajtów z prędkością, która pozwala mu bez problemów wykonywać swoje ulubione zajęcie.
Ofercie towarzyszy kampania w telewizji, internecie i social mediach, a także w outdoorze. W ramach tej kampanii w internecie i outdoorze promowana jest też oferta dla osób z Ukrainy.
Kampanię, którą przygotowała agencja PZL, koordynuje Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Kreację do kampanii w internecie przygotował VMLY&R, zaś za zakup mediów i działania reklamowe odpowiedzialny jest Mindshare.