T-Mobile: klienci wyraźnie poinformowani, ścisła współpraca z UOKiK

Newsy
Opinie: 14

T-Mobile przygotował swoje oficjalne stanowisko dotyczące postępowania wyjaśniającego UOKiK. Oto jego pełna treść:

T-Mobile Polska informując klientów o planowanych zmianach warunków świadczenia usług zastosował obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa. T-Mobile Polska poinformował zgodnie z przepisami Prawa telekomunikacyjnego o zmianie cen świadczonych usług, z odpowiednim wyprzedzeniem, wyraźnie informując o przysługujących konsumentom w takim przypadku uprawnieniach. Dowodem to potwierdzającym jest treść pisma wysłanego do klientów, gdzie wszystkie te informacje są zawarte. Nie można także uznać, że w pismach tych jest stwierdzenie, że jeśli klient nie zgodzi się na zmianę taryfy, to abonament telefoniczny wzrośnie. Klient w piśmie został bowiem wyraźnie poinformowany o czymś zupełnie innym, tj. przysługującym mu w takiej sytuacji uprawnieniu. W prowadzonym przez UOKiK postępowaniu wyjaśniającym T-Mobile będzie ściśle współpracował z Urzędem aby wyjaśnić wszystkie wątpliwości.

Z poważaniem,
Prof. nadzw. dr hab. Maciej Rogalski
Członek Zarządu, Dyrektor ds. Prawnych, Ochrony Danych i Zarządzania Zgodnością T-Mobile Polska

Opinie:

Opinie archiwalne (14):

Komentuj

Komentarze / 14

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-08-12 21:34
    Napisał jakiś bełkot, z którego w sumie nic nie wynika i nic nowego nie wnosi to do sprawy. W dodatku, jest to napisane słowotokiem, z którego nie wiele merytorycznych informacji można wyciągnąć. Panie Dyrektorze- i po co Pan idziesz w kierunku blamażu dla firmy? Ten cały syf, antyreklama za całe 5 złociszy było niepotrzebne. Zamieszanie, które się zrobiło jest niewarte tej kwoty. Teraz tylko czekać aż jakieś memy w Internecie się pojawią z 5 złociszami i logiem T-Mobile. Dupa zimna i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2014-08-12 23:05
    Z tego co mi wiadomo jeśli używa się tytułu prof. nadzw. to należałoby dopisać uczelnię, na której etat prof. nadzw. się wykonuje. Bo wbrew "szumnej" nazwie, prof. nadzw. może nie mieć nawet tytułu profesora. Coś jak niby profesor Bartoszewski - profesor, który nie ukończył nawet matury, nie mówiąc o studiach.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Casper pisze: 2014-08-12 23:51
    A ja umiem czytać i nawet ze zrozumiem. Z pisma do mnie jasno wynika, że abonament idzie o 5zł wzwyż i nie mam na to wpływu. Natomiast jeżeli nie podoba mi się takie zagranie mogę zrezygnować z umowy, a T nie przysługuje prawo do kary za zerwanie kontraktu. Radzę czytać i myśleć. Rozwiązałem jedną umowę, bo byłą mi zbędna, a inna nawet droższa o 5zł jest bardzo dobra i bezkonkurencyjna.
    2
  • Users Avatars Mini
    Casper pisze: 2014-08-12 23:53
    5zł to mało? Warto przemnożyć to przez liczbę abonentów... Pismo dostali Ci co mają SIMO, nie każdy zrezygnuje, bo mogą jak ja mieć całkiem ciekawe warunki, mogą zapomnieć, może im się nie chcieć, lub odłożą to na ostatnią chwilę i nie zdążą... Nawet jeśli sprawa ostatecznie będzie dotyczyła 1mln klientów to mamy 5mln więcej w skarbonce... ktoś jednak chyba to obliczył... a że odeszli niektórzy? To pewnie też wzięli pod uwagę.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-08-13 00:10
    no zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, czy aby na pewno nie pojawią się noty odsetkowe potem z żądaniem zapłaty - czas pokaże. Tak czy tak wiem jedno - po co denerwować klienta? Tu nie chodzi o te 5zł. tu chodzi o fakt. Więc mówię raz jeszcze - po co denerwować i niepokoić klienta? Od razu na myśl się nasuwa sławetna swego czasu w sieci Era opłata za "aneksowanie" Umowy.... nie zdziwiłbym się, gdyby teraźniejszy pomysł z akcją "daj piątaka" był inicjatywą tej samej Osoby w T-Mobile Polska. To właśnie są takie "gole", które potem długo śmierdzą.
    1
  • Users Avatars Mini
    Rustow pisze: 2014-08-13 07:30
    No właśnie NIEWYRAŹNIE poinformowani. Oprócz procedury operator nie zawarł żadnej propozycji. Wniosek taki że z góry założyli że odbiorcy pism pobiegną do fioletowych wiec i tak im na tych abonentach nie zależy.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2014-08-13 11:25
    Szkoda, że w tym całym zamieszaniu z UOKiK ginie fakt, że jump daje o wiele lepsze warunki niż większość taryf minutowych, które ma zastępować. Cały problem leży tu po stronie sposobu komunikacji zmian, a nie samej oferty.
    -3
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-08-13 14:26
    @Qsqs Co ty bredzisz o Bartoszewskim? Maturę zdał w 1939r. potem studiował polonistykę (przerwane studia aresztowaniem) i złożył pracę magisterską ale został skreślony z listy studentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    mlody79 pisze: 2014-08-13 16:05
    NIEWŁASCIWIE POINFORMOWALI, mail o zmianie warunków przyszedł do mnie z konta t-mobile@fne2011.pl
    1
  • Users Avatars Mini
    alfa pisze: 2014-08-13 22:17
    czy tak informuje poważna firma o poważnej sprawie? http://niebezpiecznik.pl/post/allegro-i-t-mobile-pisza-maile-jak-phisherzy/
    0
  • Users Avatars Mini
    Michall pisze: 2014-08-14 07:31
    Właściwie o co ten szum ? Operator skorzystał z przysługującego prawa. Klient może skorzystać ze swoich praw. I tyle. Reszta to takie marudzenie.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Mobilny pisze: 2014-09-01 08:53
    Operator zerwał jednostronnie umowę terminową w której jasno napisane, że przez 2 lata operator dostarcza określone usługi wg określonego cennika. Umowa obowiązuje dwie strony kontraktu i żadna nie może zmieniać tych warunków. Jeżeli chce zmienić warunki umowy to powinien renegocjować umowę a ja mogę się zgodzić, albo nie. T-Mobile jest gorsze od Putina, bo Gazprom nie zmienia cen gazu w trakcie terminowej umowy. Mam nadzieję, że UOKiK stwierdzi: 1) Nieważność jednostronnej zmiany warunków umowy. 2) Wyznaczy karę 158 milionów €uro (bo to jest kwota jaką UOKiK może nałożyć) na tego operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2014-09-21 00:15
    Moje wypowiedzenie złożone w sierpniu w Autoryzowanym Punkcie (potwierdzenie przyjęcia) zaginęło u Operatora. Długie wyjaśnienia z konsultantem. Dostałam pismo dot. rozwiązania a w nim przypomnienie że mam zapłacić karę umowną za złożenie rezygnacji po terminie!!!!!!!! Rozumiecie to??????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    popo pisze: 2014-10-02 14:41
    Tydzień temu dostałem fakturę o 5 złotych większą i w ten sposób zostałem poinformowany o zmienie warunków umowy. Napisałem reklamację z żądaniem natychmiastowego rozwiązania umowy. Zobaczymy jak się odniosą do tego wcześniejszego "wyraźniego poinformowania" z ich strony.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: