12 czerwca 2018 rozpoczęła się kampania reklamowa promująca nową ofertę na kartę w T‑Mobile z wideo bez limitu danych.
W sklepach i punktach dystrybucyjnych dostępne są już nowe startery.
Nowy spot podkreśla unikalny atrybut nowej oferty na kartę którym jest możliwość oglądania na smartfonie treści z platform wideo bez konsumowania dostępnego dla użytkownika pakietu danych. W 30” filmie, który będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, ponownie zobaczymy Dorotę Wellman . Operator zaplanował także działania z wykorzystaniem materiałów BTL, w internecie, na nośnikach OOH, w radio i w owned mediach.
Kampanię przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.