Polska Telefonia Cyfrowa, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w kraju, wspiera kampanię dotyczącą równego traktowania i tolerancji przygotowaną z inicjatywy Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania.
PTC rozpoczyna dzisiaj specjalną akcję informacyjną i edukacyjną dla swoich abonentów poprzez kampanię SMS-ową, MMS-ową i banerową. T-Mobile chce dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, aby promować właściwe postawy tolerancji i niedyskryminacji. Kampania ma na celu przede wszystkim uświadomienie odbiorcom, jak reagować i przeciwstawić się zjawiskom dyskryminacji bez względu na to czy dotyczą one nierównego traktowania ze względu na niepełnosprawność, płeć, status społeczny, wiek, religię, orientację seksualną, światopogląd czy rasę i pochodzenie etniczne.
Dla T-Mobile - międzynarodowej i wielokulturowej marki - działania na rzecz równego traktowania są niezwykle istotne. Firma w swojej codziennej działalności biznesowej łączy standardy poszanowania prawa i przepisów ze szczególnymi wymaganiami dotyczącymi etycznego zachowania. W firmie obowiązuje Kodeks Etyki Biznesu, którego zasadami pracownicy kierują się wykonując swoje codzienne obowiązki. Wspiera on budowanie kultury korporacyjnej, w której równe traktowanie jest podstawą współpracy zarówno między pracownikami firmy, jak i w kontaktach z naszymi klientami i partnerami biznesowymi.
Kodeks Etyki Biznesu PTC można znaleźć tutaj.