Szef polskiego T-Mobile, Miroslav Rakowski, przyznał, że wprowadzenie rocznej ważności konta w prepaid nie było najlepszym pomysłem. Według prezesa, T-Mobile wprowadził tę usługę tylko dlatego, bo posiadał ją już PLAY. Obecne wprowadzenie opłat za tę usługę spowoduje zatrzymanie szybkiego wzrostu bazy abonenckiej, ale pozwoli na redukcję kosztów jej utrzymania. Rakowski podał także, że cały segment prepaid pod względem przychodów nie jest kluczowy dla żadnego z operatorów komórkowych, bo dostarcza tylko 20% całości przychodów od klientów.
Przedstawiciele T-Mobile zapowiedzieli także wczoraj start nowej kampanii wizerunkowej budującej markę - ma być "bardzo fajna" i ma wystartować jeszcze w marcu. Prezes Rakowski ocenił także, że dane podane na ostatniej konferencji PLAY na tym slajdzie to całkowita nieprawda. Marcin Gruszka, rzecznik PLAY, nadal twierdzi, że dane te są poprawne i T-Mobile po prostu wydaje bardzo dużo na swoją komunikację marketingową.