T-Mobile przygotował specjalne oświadczenie dotyczące zakazu wysyłania SMS-ów do klientów Plusa. Oto jego pełna treść:
T-Mobile zrealizował komunikacyjną akcje SMSową, w ramach której na losowo wybrane numery sieci komórkowych przesłane zostało zapytanie o zgodę na kontakt doradcy i zaprezentowanie oferty przeniesienia numeru. W treści komunikatu nie było żadnych informacji, które mogłyby zachęcać klientów do rozwiązania obowiązujących umów. Natomiast możliwość przeniesienia numeru jest zagwarantowana prawem wszystkim użytkownikom telefonii komórkowej. Należy pamiętać, że oferta prezentowana jest jedynie tym klientom, którzy wyrażą chęć zapoznania się z nią wysyłając SMSa zwrotnego.
Ta formuła komunikacji nie jest nowością na polskim rynku. W ostatnich dwóch latach korzystali z niej wielokrotnie również inni operatorzy, także w kontaktach z klientami T-Mobile.
Realizowane przez T-Mobile Polska działania są w pełni zgodne z prawem co potwierdzają wykładnie przygotowane i opublikowane przez najważniejszych ekspertów właściwego Prawa. W dniu 7 lipca br. T-Mobile Polska złożyła zażalenie na postanowienie Sądu Okręgowego. W naszej ocenie reakcja Polkomtelu jest bardziej elementem rywalizacji rynkowej i obawy o odpływ klientów. – Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska.