T-Mobile potrafi robić rebranding

Newsy
Żródło: T-Mobile
Opinie: 19

Według wyników badań instytutu GFK Hungária wspomagana świadomość marki T-Mobile na rynku węgierskim zbliżała się do 100% w sierpniu br. i osiągnęła 100% w listopadzie tego roku. Tak znakomite wyniki zostały osiągnięte zaledwie 6 miesięcy po przeprowadzeniu rebrandingu. Spontaniczna świadomość nowej marki kształtuje się na poziomie 85%. Klienci T-Mobile Hungary (dawniej Westel) mogą już korzystać z taryf Relax znanych z innych sieci tej grupy.

Opinie:

Opinie archiwalne (19):

Komentuj

Komentarze / 19

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-11-24 01:38
    Ciekawe ile to potrwa u nas..
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-11-24 01:41
    zachodni goscie przyjezdzajac do polski dziwia sie ze nie moga znalesc biur swojego operatora , wlasnie im tlumaczylem ostatnio ze idea to orange Era to.... itd ;-). Ale i tak w takim biurze na dzien dzisiejszy nie zalatwi sie nic ze swojej macierzystej seici.
    0
  • Users Avatars Mini
    tiroll pisze: 2004-11-24 01:42
    taa - zrobiliby to w koncu z ERA!! i tak juz maja wiekszosciowy pakiet. przynajmniej bedzie taniej w roamingu i taryfka Relax to jest to!!! no i samsungi w koncu sie pokazą takie jak na zachodzie - a nie tylko nokia, nokia i tak do znudzenia nokia ;-) chociaz nokia zaczyna sie brac do roboty, ale i tak w tej chwili jakoscia nie dorównuje samsungowi ;-) ale jak zwykle u nas bedzie inaczej niz wszedzie, jak zwykle my uzytkownicy "najlepiej na tym wyjdziemy". pozdrawiam wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-11-24 02:31
    ***markus: "zachodni goscie przyjezdzajac do polski dziwia sie ze nie moga znalesc biur swojego operatora". A Ty jak jedziesz za granice, to masz gdzies w jakims kraju salon Plusa, Ery lub Idei ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2004-11-24 04:26
    A po co tym gościom biura ich operatora w Polsce? Przyjeżdżają tu składać reklamacje czy jak? Wara od naszych telekomów!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2004-11-24 04:27
    PS: nie wierzę, iż świadomość marki wynosi 100%! Już to widzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-11-24 07:40
    Swiadomosc marki 100%? przeciez to utopia! Wielkie marki istniejace od dziesiatek lat na rynku nie uzyskuja 100%! Kto to badał to wiemy a kto zaplacil za badania mozemy sie domyslac!
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2004-11-24 09:33
    jak tak dalej pójdzie to jeszcze przekroczy 100%
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-24 10:35
    fakt, że 100% to wynik idealny. Czy nie ma w tym kraju babci, która ma kom. i nie interesuje sie tym czy to T-MOBILE czy WESTEL albo VOODAFONE. Dla zmniejszenia kontrowersyjności powinni podać wynik typu 98% i zapis o 2% błędzie statystycznym. Prawdopodobnie badania były przeprowadzone na grupie przypadkowych pracowników T-MOBILE :- )
    0
  • Users Avatars Mini
    kovaristo pisze: 2004-11-24 10:36
    A swiadomosc marki Huty Lenina byla na poziomie 300% i nikt sie nie podniecal. A mowiac na powaznie ludzenie sie, ze to sa polskie telekomy jest po prostu naiwne. Uprosciliby sprawe i zrobili rebranding, tylko sie boja spolecznej agresji.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-11-24 10:41
    ciekawe co zrobią w 2005 z naszymi polskimi kolorkami i nazwami (PLUS=VF. ERA=T-MOBILE, IDEA=ORANGE a TPSA to prawie FRANCATELECOM...) Szkoda tych mocno wpisanych w zycie polaka marek, lecz progres i naciski WIELKIEGO BRATA są silniejsze niż przyzwyczajenie klienta. W idei przymiarki do zmian robione są od 1 września 2003. Zmiana koloru, usuwanie zielonych dodatków wprowadzanie czarnego i żółtego z domieszką orange
    0
  • Users Avatars Mini
    NEWS pisze: 2004-11-24 11:13
    JAKBYSCIE TROCHE ZNALI TECHNIKI BADAŃ TO BYŚCIE LUDZIE WIEDZIELI ZE CHODZI IM O ZNAJOMOSC ASYSTOWANA, ZRESZTA NAPISALI ZE SPONTANICZNA JEST NA POZIOMIE 86% WIEC NIE WIEM O CO WAM CHODZI ALE WIEKSZOSC Z WAS ZAPEWNE NIE WIE CO TO ZNACZY ALE GLOS TRZEBA ZABRAC BO TO NIE GODZI ZEBY POD TEMATEM NIC KRETYNSKIEGO NIE NAPISAC
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2004-11-24 13:57
    To i tak dobry wynik (aż mało wiarygodny) u nas znajomość wspomagana marki osiąga 94% dla idei i jest to najlepszy wynik. Potem jest już tylko gorzej. Oczywyście te 94% dotyczy badanych w wielkich miastach, bo na prowincji (na której sam mieszkam) srednio wynik jest gorszy o 10%
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2004-11-24 13:59
    Aż strach pomyśleć ile t-mobile wpompował kasy na promocję.
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-11-24 15:29
    nie cierpie T-Mobile!!!!!!!!!!! ]:-I
    0
  • Users Avatars Mini
    radgalez pisze: 2004-11-24 16:34
    t-mobile rulez! ale tylko w usa :) np. 3660 i 6600 za darmo! przy umowie na rok, abo 49,9 dolarow dla pary. rozmowy darmowe pomiedzy ta para, darmowe wieczory i weekendy, 400 minut w pakiecie, ryczalt na wap/gprs za 5 dolarow
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-11-24 18:25
    a to ciekawe!! ile w tym prawdy!!!!????
    0
  • Users Avatars Mini
    spartacus pisze: 2004-11-24 20:30
    Całe szczęście, że jest ktoś taki jak **NEWS - zna się na wszystkim i kretyństw nie pisze... nie ma to jak znać się na technice badań.. pozdro dla **NEWSA i pozostałych "nietechnicznych"! :))
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-11-25 01:35
    NEWS: w takim razie wytlumacz mi roznice, bo sie na tym nie znam w ogole... Czemu jedna jest 86% a druga prawie (a nawet już) 100% :) ?? Bo nie kapuje...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: